ďťż
Nagła utrata mocy





Gość - 08 mar 2008 16:51
Jak w temacie. Historia jest krótka,lecz dotkiwe bolesna bo nei pałuje auta i jeżdże spokojnie.A więc rano pojechałem do sklepu przez miasto(czyli ekonomicznie zmiana biegów przy 1750rpm),dojechałem do sklepu autko pochodziło z 30 sec i poszedłem na zakupki. Wracam,odpalam i słysze i czuje,że coś jest nie tak.

Mianowicie OBJAWY SĄ TAKIE : silnik przy nawet lekkim dodaniu gazu pracuje jak ten boxer z VW Garbusa, silnik wpada w większe rotacje i przenoszą sie one nawet troche na wnętrze,nie ma mocy i sie dławi od dołu,pali wyraźnie więcej paliwa(PB98) około 20L/100KM,troche czuć paliwo,ogólnie ma problemy z wkręceniem sie >2500rpm.

SPRAWDZONE I JEST OK - świece(wymieniliśmy dziś na nówki),kable wysokiego napięcia są ok(ngk),kopułka jest ok(odpala od dotknięcia),rozrząd(gates) sprawdzaliśmy czy sie nie przestawiłale jest ok,żaden wąż od turbiny nie spadł,brak wycieków na silniku itp,woda w normie-silnik nie grzeje sie bardziej niz normalnie THX PICIU Z KOLEGĄ

Podejrzewamy jeszcze sonde lambda ale jest problem ja wykręcić albo co gorsze coś z komputerem sie pomieszało ale nie za bardzo to do mnie dochodzi bo nie pałuje autka i spokojnie jeżdże,nie zamókł ani nie zawilgotniał...

PROSZE O POMOC !




Lej - 08 mar 2008 17:36
Mam ten sam problem z moim gtx jak to rozwiężesz dajznać {rada pszyśpiesz aparat zapłonowy ibędzie prawie ok tylko spalanie jest problemem}POWODZENIA



Gość - 08 mar 2008 18:10
A jak Ci sie to stało

P.S. Ile Ci teraz pali na setke ? Mówisz,ze zapłon trzebaby od nowa wyregulować - może założe te graty co mam(większe wtryski,pompe wyczynową Walbro) i dopiero pojade na regulacje i z przepływką pokombinuje...

Co do spalania - pali więcej w sensie palenia na wolnym biegu bo zapłon inny czy poprostu z tymi objawami + przestawieniem zapłonu spalanie wzrosło?

I czemu nie zrobiłeś z tym nic i ile czasu tak jeździsz ?



realski - 08 mar 2008 23:55
a proste pytanie . czy ktos z was widzial czy zaworek upustowy na turbinie wogle jeszcze chce chodzic ..
i jakie cisnienie daje turbinka ? bo wasze objawy sa jednoznaczne ...




Gość - 09 mar 2008 0:40
Pompuje tak jak zawsze 0,7 bara jak sie go próbuje na obroty wkręcić (mam wskaźnik w kabinie),blow off działa jeśli chodzi Ci o ten zaworek.

Fakt myślałem o tym,ze turbina padła zaraz po tym jak pierwszą myśl sprawdziłem (spadło kolanko przy intercoolerze ale to nie to) ale BARDZO o nią dbałem i nie była przeciążąna - jeżdże prawie jak Skodziarz



ravo - 09 mar 2008 8:57
dla mnie to objawy uszczelki pod glowica,

co ma turbo do chodzeia silnika jak boxter ?, turbo najpierw daje oznaki, ze siada



Gość - 10 mar 2008 9:38
PROBLEM ROZWIĄZANY nie łączyła wtyczka na jednym z wtrysków.

Temat zamknięty