ďťż
SGI zabawa z regulacja





LukasKK - 01 mar 2006 13:53
To wiec tak gazownik mi powiedział ze montuje najlepsza mieszalnik i wtryski matrixa a instalacja włoska "shiroko one " strasznie chłop speplenił(ROZMOWA TELEFONICZNA) i tylko tyle z niego wyciagłem czy ktos zna taka instalacje ta nazwa może byc zupełnie ina ale ze słuchu tylko tyle zrozumiałem wtryskiwacze matrixy i czy instalacje sie montuje pod auto bo mi mówił jeszcze ze zamówił do mazdy i czeka tylko nic nie słyszałem nigdy o takiej instalacji




xedi - 01 mar 2006 20:03
sirocco - jedna z tańszych instalacji jeszcze moło popularna
dobra pod warunkiem że gazownik prawidłowo ja zaprogramuje (tu często bywają problemy)
wtryskiwacze matrix- bardzo dobre chodź nietrwałe.
tez miałem ją montować ale zdecydowałem się na podobną troszkę tańszą- Stag 200 - 6.
instalacje te posiadaja polskie komputery i tylko nimi moga się różnić pozostałe elementy moga być jednakowe dla jednej i drugiejinstalacji.
mnie proponowali sirocco za 3600
a założyłem Stag-a za 3450



LukasKK - 01 mar 2006 20:40
To jakie proponujesz wtryskiwacze?? Tez słyszałem ze sa nie trwałe mój znajomy juz musiał wymieniac dwa i teraz tez nie jest z nich za bardzo zadowolony kurcze wkurza mnie troche facet bo pytam jaka instalacja to on włoska a ja do niego ale jaka marka to dopiero wyseplenił nazwe no ale nie bedeł mówił facetowi co ma montowac skoro robi to 10 lat ale jak pojade montowac to mu wyprostuje pare spraw w kwesti informowania klienta



MARRUD - 01 mar 2006 21:14
Na forum są co najmniej 3 osoby, którzy mają instalację sirocco w mazdach i bardzo sobie to chwalą. Ja też się nad nią zastanawiam, a informację jaką posiadam na dzień dzisiejszy jest taka, że sirocco obecnie jest zaraza za prinsem, jeżeli chodzi oczywiści o instalkę 4 generacji. Prinsa, chyba nie ma co zachwalać, bo lepszej instalki IV generacji nie ma. Mi za sirocco zaśpiewali 3800 zł do uzgodnienia, ale do 6 cylindrów.

Głównie opieram się na informację z epg w W-wie. Stag-a niestety mi do mazdy nie polecają




xedi - 01 mar 2006 21:25
ja mam dwie listwy wtryskiwaczy Valtek -dosyc popularne i dobre



LukasKK - 01 mar 2006 22:36
Mam nadzieje ze wszytko bedzie dobrze ja płace 4000 tys z kołem w butli chce jeszcze zeby mi zrobił "wlew" gazu obok wlewu paliwa widziałem pare razy jest tylko taki mały gwint a jak chcesz tankowac to wkreca sie przedłużke zakonczona odpowiednim uchwytem na pistolet gazowy a wy jak rozwiazaliscie ten problem u mnie jeden facet ma "wlew" gazu w bagrzniku



MARRUD - 01 mar 2006 22:51
Wlew paliwa to dla mnie nie ma znaczenia. W poprzednim samochodzie miałem w zderzaku i było oki, przecież i tak Ty się tam nie dotykasz.

Widziałem też kiedyś jak ktoś miał w bagażniku - jak dla mnie to tragedia, bo po zatankowaniu cały smród zamykasz w samochodzie, no chyba, że ktoś lubi :-)



Malico - 04 mar 2006 11:41
Ja mam zamontowana instalacje shirocco i ja sobie nawet chwale Problemow wiekszych nie mam - czasem tylko "zawiesi" sie cos (moze wy wiecie co to moze byc ) i auto nie chce przejsc z benzyny na gaz, choc juz dawno powinno przejsc. Pomaga wylaczenie zaplonu i ponowne odpalenie auta... Zdarzylo mi sie to juz kilka razy. Poza tym wszystko w jak najlepszym porzadku. Instalke mam od lipca lub sierpnia zeszlego roku i jak na razie wtryskiwacze nie nawalily

Co do miejsca umieszczenia wlewu gazu do proponuje pod tablica rejestracyjna, ktora sie wtedy montuje na zawiasach.



Puhcio - 04 mar 2006 12:54
Tylko, ze tablica w xed'ach jest na klapie bagażnika



Malico - 04 mar 2006 17:44
no tak, to xedos



LukasKK - 04 mar 2006 23:10
Chyba go potne w tym tygodniu juz 250 na paliwo wydałem a gazownik jeszcze nie dzonił chyba z włoch sciaga ta instalacje dla mnie to szkok bo do tej pory smigałem nie zawodnym mało palącym Unem które po trzech dzwonach z mojej winy radzi sobie swietnie ale i tak musze przyznac ze xedos nie pali duzo mieszcze sie w 10 litrach przy mieszniej jezdzie kultura jazdy tym autem jest rewelacujna czasami nawet nieche mi sie przyspieszac tylko sobie płyne spokojnie 80 -90



Puhcio - 05 mar 2006 10:34
Oby teraz tylko nie zaczęły sie problemy z V6 ....



TRIBUTE - 05 mar 2006 17:34
Nie kracz



Puhcio - 05 mar 2006 17:50
Do czasu, gdy nie dotkniesz V6 to się nie psuje ...



Hazu - 05 mar 2006 18:56

Do czasu, gdy nie dotkniesz V6 to się nie psuje ...
miałeś?
jeżdziłeś?
dotykałeś?



Puhcio - 05 mar 2006 19:16
Słucham ?



Hazu - 05 mar 2006 19:21
No tak przeoczyłem
CZy V6 jest bardziej problemowy niż R4?
Może tylko bardziej kosztowny?



Puhcio - 05 mar 2006 20:35
No V6 jest bardziej skomplikowany.

A jak jeszce dostanie się w nieodpowiednie ręce (tj. nie wykwalifikowanych mechaników) to potrafi się zacząc wszytko sypać, o czym miałem okazje się przekonać.



LukasKK - 07 mar 2006 19:33
Juz u gazownika i wiecie co mi powiedzał ze na gazie wychodzi szydło z worka czyli sie okarze jutro odbieram



LukasKK - 09 mar 2006 21:13
juz odebrałem i jestem zadowolony nie odczuwam róznicy miedzy gazem a benzyna przyda sie mała regulacja ale generalnie to git zmienie jeszcze filtr powietrza i czas w koncu cos na tym zarobic bo studnia bez dna



MARRUD - 09 mar 2006 21:34
odezwij się jak zrobisz jakieś 1000 km jak już się gaz ułoży i będzie wiadomo jak się zachowuje, albo lepiej zdwaj relacje co się dzieje na bieżąco :-)



LukasKK - 11 mar 2006 23:21
No narazie to lipa moze nie tak do konca ale jest tak przestawili mi chyba zapłon bo silnik sie dławi i przygasł na benzynie zachowuje sie tak samo jak na gazie objawy złego wyregulowania sa takie za np jade na 4 przy 4000 tys silnik pracuje z przerwami tak jak by po prostu nie dostawał paliwa tzn gazu mam przyjechac po 1000 km ale nie bede tyle czekał narazie zrobiłem 200 km w poniedziałek jade do poznania to go zlitrazuje pali mało mysle ze ponizej 10 ale jak ma tak wygladac dalej jazda to wpakowałem sie w shit za 4k mam nadzieje ze to kwestia regulacji i wszytko bedzie dobrze jade we wtorek do regulacji jak juz bede po to napisze co i jak




badolog - 12 mar 2006 7:26
oby tylko regulacja



Hazu - 12 mar 2006 20:30
Sirocco

dobra pod warunkiem że gazownik prawidłowo ja zaprogramuje (tu często bywają problemy)
wtryskiwacze matrix- bardzo dobre chodź nietrwałe.


przy tego typu instalacji nie bardzo daje sie coś wyregulować
podstawowa sprawa to odpowiedno dobrane elementy instalacji;
odpowiedniej wiekszej średnicy przewody doprowadzające gaz
odpowiednio wydajny reduktor (parownik)
odpowiednia srednica dysz wtryskiwaczy

przy tego typu instalacji po przeprowadzonej kalibracji zbiera się mapy czasów wtrysków wtryskiwaczy benzynowych i gazowych
po porównaniu obydwu map można wprowadzić pewne korekty - i to cała regulacja
jeśli te dwie sprawy zrobili prawidłowo to musi chodzić dobrze nawet po pewny przebiegu nic nie powinno sie zmienic to nie instalacja II generacji.
No chyba że popsuli ci samochód skoro na PB tez źle chodzi.

posprawdzaj takie rzeczy jak:
szczelność układu dolotowego, ilość płynu chłodzacego, przewody, rurki itp. mogli zapomnieć czegos podłączyć



Marcin L - 13 mar 2006 18:39

mogli zapomnieć czegos podłączyć
albo coś rozłączyli i zle podlączyli , jezeli zaczał tez zle pracowac na benzynie to taki nasuwa mi sie wniosek
p.s w SGI rzeczywiscie niewiele sie reguluje - podlacza sie instalke pod komputer, wgrywa "program" i jazda calosc operacji trwa 10 minut wraz z otwarciem maski i podlaczeniem wtyczki komputera do złącza diagnostycznego



LukasKK - 13 mar 2006 20:56
Mi sie wydaje ze jest nie trafiona klibracja wtrysku gazu bo slinik nie pracuje odpowiednio i za mało pali dzisaj zrobiłem 600km ale test robiłem na 300 km i wszyło ze spalił 9,3 a nie jechałem oszczednie raczej cisłem pedał na autostradzie 160 -180 trasa 100 -140 a czy mogli przestawic zapłon czy reset kompa poprawi sytuacje

Jutro juz siei umówiełem do regulacji zdam relacje



Hazu - 13 mar 2006 21:42

np jade na 4 przy 4000 tys silnik pracuje z przerwami tak jak by po prostu nie dostawał paliwa tzn gazu
trzeba zwiekszyć średnice dysz


i wszyło ze spalił 9,3 a nie jechałem oszczednie raczej cisłem pedał na autostradzie 160 -180
to prawie nie ralne nawet silniki 1.5 więcej spala przy takich predkosciach

poza tym czy przypadkiem nie ubyło ci benzyny

przy jakich obrotach przełącza cisię na benzyne
może nie zauwazyłes że jedziłes na benzynie

U mnie przełącza się przy 5750obr/min.

poza tym jest jeszcze jedna sprawa o której wspomniałem na poczatku

jeżeli bedziesz mial za małą średnice dysz - to znaczy bedzie wtryskiwał zbyt male dawki gazy- to komputer sterujacy gazu przełączy na benzynę

jade na 4 przy 4000 tys silnik pracuje z przerwami tak jak by po prostu nie dostawał paliwa tzn gazu
przynajmniej u mnie tak się działo
zwiększyli srednice dysz no i na razie nie zauważyłem żeby coś takiego się powtórzyło.
mnie spala od 11-12 l gazu /100km nie ważne czy to na miescie czy w tasie - no może gdyby jeździć zgodnie z kodeksem to wyszło by z 10 lub jeszcze mniej.



Hazu - 13 mar 2006 21:44

Mi sie wydaje ze jest nie trafiona klibracja wtrysku gazu
jak można nie "trafić"
albo jest zrobiona albo nie innej możliwosci nie ma
zbierali ci mapy wtysków?



TRIBUTE - 14 mar 2006 10:29
Zwiekszanie dysz jest konieczne tylko wtedy jak czas wtrysku gazu jest 1 ms większy od benzyny



Marcin L - 14 mar 2006 11:35

spalił 9,3 a nie jechałem oszczednie raczej cisłem pedał na autostradzie 160 -180 trasa 100 -140 >
moja na trasie nigdy nie przekroczyla 9 litrow gazu takze przy wyzej opisanym stylu jazdy wiec 9.3 raczej nie wydaje mi sie dziwne



tomekrvf - 14 mar 2006 13:35
Ja mam Prinsa i nie potrzebne były dodatkowe regulacje, wymiana przewodów,świec itp itd. Najbardziej bezproblemowa instalacja jaka widziałem. Nie ma swojej mapy wtrysku tylko opiera się na sygnałach (wysterowanie wtryskiwacza benzynowego) z PCM.



Hazu - 14 mar 2006 17:33

tylko opiera się na sygnałach (wysterowanie wtryskiwacza benzynowego) z PCM
każda SGI tak ma
tylko niektóre można doregulowac



werk1 - 14 mar 2006 18:59
Witam. Mam instakę SGI PRINS.Nie mam pojęcia czy to wpływ mrozu,ale nie pali na jeden gar.Dopiero po przejechaniu około 15 km pracuje na wszystkich.Wcześniej po 2 min.przełączał na gaz i nie było różnicy między gazem a benzyną.Wymieniłem świece.Silnik nagrzewa się do 90stopni.Proszę o pomoc.



LukasKK - 14 mar 2006 19:52
Ok chłopaki pojawiło sie rzowiaznie i rada dla wzystkich tak wiec wczoraj zrobiłem 600 km na 5 cylindrach bo jeden nie pracował w pozostałej piatce 4 leciały na gazie a jeden smigał sobie na benzynie czeski film jeden nie działał bo przewody sa do wymiany klejiłem tasma czym sie da gume na super klej cuda na kiju i nic działa przez kilometr a potem lipa 5 garów bo jest przepalona ta laska zaraz przy swiecy jednak co sie okazało jeden cylinder nie dostawał gazu od kompa i jechał na paliwie gazownik zresetował kompa i zkalibrował wszytko teraz jest dobrze a teraz jakie swiece i przewody co sadzicie o przewodach z Allego?? http://allegro.pl/item91228252_przewody ... lblag.html a swiece jakiej firmy

Aha jak sprawdzacie przewody to nie róbice tgo tak jak ja bo myster bystry otowrzył mache w nocy i stwierdził ze wszytko jest ok a u gazownika wszystkie przewody pokoleji wyciagalismy i faktycznie jest przebicie.



Hazu - 14 mar 2006 19:57
no więc dobrze przypuszczałem, że ci trochę benzyny połkną



LukasKK - 14 mar 2006 20:05
A samo kalibrowanie jest proste i jak napisał emmarek wtrysk gazu pobiera sygnał wtrysku z wtrysku benzyny i tam były u mnie kłopoty sgi jest genialnie proste i dlatego takie dobre podaje gaz w tym samym momencie co ma dostac paliwo tylko czas wtrysku jest wiekszy i tak u mnie z tego co pamietam czas wtrysku benzyny 2,1ms a czas wtrysku gazu 4,2 ms cos w tych granicach. fajny jest ten ierfejs przydał bys ie taki domu do szybkiej diagnozy.



LukasKK - 14 mar 2006 20:06
polknał ale wyobraz sobie ze dzieki temu odkryłem lampke rezerwy w xedosie myslałem ze nie ma a tu patrze swieci



Hazu - 14 mar 2006 20:14

fajny jest ten ierfejs przydał bys ie taki domu do szybkiej diagnozy

na allegro można kupic przewód do podłączenia do komputera (chyba ok 50zł)

a oprogramowanie sciągniesz ze strony firmy sprzedającej instalacje.



LukasKK - 14 mar 2006 20:25
A co z przwodami jakiej firmy bo pan od gazu powiedział zeby kupic dobre nie koniecznie nowe



Hazu - 14 mar 2006 20:39
Najlepsze NGK

Nowe sprzeda ci Smirnoff
http://www.carspeed.pl/

Ja na szczeście nie miałem problemów z przewodami

Zdażało mi sie za to że przy dużej wilgotności powietrza na początku (ok 10minut ) trochę przerywał silnik.
okazało sie że w kopłce na stykach było bardzo dużo białego nalotu (aż palec zaczepiał)
wyczyściłem i do tej pory wszystko gra .



werk1 - 14 mar 2006 20:56
Ale dlaczego na benzynie jest ok.?



LukasKK - 19 mar 2006 1:31
Tak wiec kable drogie a ja na razie nie mam na takie sprawy zupełnie kasy sa inne palace wydatki od kilku dni w sumie od dwóch prubuowałem naprawic uszkodzana koncówke kabla na 5 cylindrze przebicie zaraz koło swiecy plastik przepalony na wylot pierwsze podejscie to izolacja oczywscie nic z tego potem nakładałem gume najpierw zwykła działało przez 10 km potem gume z nowego przewodu kupiłem jedna sztuke za 9 zł tez działało przez 10 km i został przepalona w miejscu gdzie jest dziura dopiero dzisaj przyklejiłem łatke z materiału który jest uzywany np do produkcji fajek np do takich wynalazków jak WSK KOMAR CZY Jawka wyciełem(z palca rozdzielacza zapłonu) kawałem zakleiłem na super klej i działa rewelacyjnie naturalnie kable kupie ale nie teraz. W paitek zmieniam swiece kolega ma mi przywiezc z fabryki skody za darmo 6 NGK :-) oj ci polacy wszytko wyniosą ;-) a gazik chodzi dobrze silnik pracuje lepiej nagazi niz na benzynie przynajmniej jak wlałem jeden raz 95 to chodzi na tym tragicznie gdy przechodzi na gaz chodzi ciszej i ładnie mruczy



Hazu - 19 mar 2006 20:10

silnik pracuje lepiej nagazi niz na benzynie
też mam takie wrażenie, przynajmniej w niskim zakresie obrotów wydaje mi się mocniejszy niż na PB



werk1 - 20 mar 2006 15:52
Proszę o jakieś namiary zakładów , które montują instalacje gazowe PRINS.



LukasKK - 23 mar 2006 22:47
Powoli moja cierpliwosc sie konczy na razie auto stoi bo nie mam kasy a musze zmnienic swiece filtry olej przewody i zrobic zawieszenie(czyli jakies 700zł) smigam unem jest nie zawodne A co do gazu to odkad załorzyłem to sa kłopty ale nie z sama instalacja tylko z samochodem gazownik miał racje ze gaz to taki pan doktor i wszytko wyjdzie miał raje sama instalacja jest dobra w poniedziałek byłem we wrocławiu na szkoleniu to na A4 tylko mnie mercedes skilował przy 190 przy mało ekonomicznej jezdzie spalił mi 10-11 litrów czyli jest ok ale musze autko dopiescic przewody sa całkowicie do d%py dyskoteka na całego nie sadziłem ze tyle napraw mnie czeka wiem jedno juz mazdy nie sprzedam bo kto mi zwróci ta kase co w nia włoze



CYŚ - 25 mar 2006 10:51
O czym Wy tutaj piszecie. Dlaczego zakladacie jakies instalacje w warsztatach, gdzie nikt sie na tym nie zna! Nie szkoda Wam kasy i samochodow!!!
Co z tego ze jakas tam instalka prins jest najlepsza, a jakas inna najgorsza. Przeciez wiekszosc "super" mechanikow , ktorzy zakladaja gaz - nie zna si na tym! Tacy goscie potrafia spieprzyc wszystko, a pozniej puszczaja teksty, ze trzeba jeszcze raz wyregulowac, cos innego jest do [tiiit], itp!!!!! .
PANOWIE - NIE ZAKLADAJCIE INSTALEK W GARAZOWYCH WRSZTATACH!
JEST DUZO RENOMOWANYCH FIRM Z HAMOWNIAMI, GDZIE LUDZIE SIE NA TYM ZNAJA I NA PAPIERZE DADZA CI DOKUMENT ILE MASZ MOCY NA BENZYNIE I ILE NA GAZIE !!!!! CALY PRZEBIEG MOCY I MOMENTU !!
JA MAM INSTALKE ELPIGAZ STELLA. PEWNIE NIKT NIE WIE CO TO JEST. SMIECH!!!! POLSKA INSTALACJA. ZAKLADALEM W BEDZINIE - ASO ELPIGAZU. MAJA TAM HAMOWNIE. PO ZALOZENIU SAMOCHOD BYL 2 GODZINY NA HAMOWNI. GOSC DOKLADNIE ZMAPOWAL MI KOMPA OD GAZU DLA TAKICH SAMYCH PARAMETROW JAK NA BENZYNIE. NIE WGRYWAL JAKIEGOS STANDARDOWEGO PROGRAMIKU, LUB CUDOWAL Z JAKIMIS DZIWNYMI NASTAWAMI. NIE MUSIALEM JECHAC PO 1000 KM ZEBY COS POPRAWIAC W KOMPUTERZE.
DLACZEGO NIE POSZUKACIE DOKLADNIEJ.

I KTO MOWI ZE WLOSKIE JEST NAJLEPSZE???? NIE WIECIE ZE WLASNIE WLOSKIE PRODUKTY SA DO [tiiit] ! NP FIATY - SA NAJLEPSZE NIE.... PRALKI - KAZDY KUPUJE WLOSKA -- TAK?? ! LODOWKI, I INNY SPRZET!!!! NIKT SIE NA TYM NIE ZASTANAWIA...
I NAGLE OKAZUJE SIE ZE WLOSKIE SGI SA NAJLEPSZE. HEHEHEHEHEHEHHEEHEHEH.
PRZY INSTALOWANIU SGI - NAJWAZNIEJSZY JEST MECHANIK , KTORY TO ZROBI POZADNIE.
MAM SGI ELPIGAZU I NIE MIALEM ZADNYCH PROBLEMOW Z KOMPEM. FAKT - MUSIALEM POJECHAC BO PRZY MINUS 20 MIALEM PRZECIEKI PLYNU HLODNICZEGO, ALE TAK MOZE MIEC KAZDY!!!! MIALEM TEZ RAZ PROBLEM Z KAWALKIEM RURKI OD GAZU - ALE TO MOZNA POWIEDZIEC NIEWIELKI PECH.

DO WSZYSTKICH, KTORZY BEDA MONTOWALI INSTALKI. JEDZCIE TAM GDZIE MAPUJA KOMPY NA HAMOWNIACH. KOSZT TAKICH INSTALEK SA TAKIE SAME JAK INNYCH.
POZDRAWIAM.
A JESZCZE JEDNO - SUPER WAZNE. KAZDY SAMOCHOD MUSI ! PALIC 15-20% WIECEJ NA LPG NIZ NA PB. CHODZI O GESTOSC GAZU I BEZNYNY. JESLI PALI MNIEJ , LUB TYLE SAMO BA GAZIE NIZ NA PB, TO OZNACZA ZE JEZDZICIE NA ZUBOZONYCH MIESZANKACH LPG I PODWYZSZA SIE TEMPERATURA SPALANIA GAZU, CO POWODUJE USTERKI !! - WYPALANEI GNIAZ ZAWOROWYCH I INNE!.

PRAWIDLOWO ZAPROGRAMOWANA SGI MUSI PALIC 15 - 20 % WIECEJ. I NIE MA ZADNEGO ODCZYWALNEGO SPADKU MOCY!!!! JESLI PALI MNIEJ LUB WIECEJ - TO JEST DO [tiiit]!

sorki za ton wypowiedzi, ale rozwalaja mnie polscy mechanicy, ktorzy jak zwykle wiedza wszystko!



Hazu - 25 mar 2006 16:23
wiesz ile mi powiedizeli za instalację do V6 w elpi-gaz ... 5000 to kiedy się zwróci ?
zapłaciłem za instalację z polskim komputerem 3450 - jest różnica???
i też nie mam żadnych problemów

a jak byłem w Elpi-gaz to musieli obejżeć silnik bo nigdy jeszcze nie widzieli takiego

Sprawa nie jest taka prosta

nie ważne jaka instalacja czy zakład który go montyje Ważne aby ten co to montuje wiedział dobrze co i jak montować

poza tym dużo słyszałem negatywnych opini o instalacjach włoskich (nie rozwijają się )
zaś wiele dobrego słyszałem o produktach polskich (są nowoczesne)



LukasKK - 28 mar 2006 21:52
Cys spokojnie to nie jest tak ze nikt sie nie zna ja zakładałem u faceta co montuje gaz 10 lat!! to chyba wie co robi i jak juz wspomniałem to gaz jest taki pan doktor co wszytko wybada u mnie stwierził swiece i kable dow wymiany swiece wymieniłem kable zaliłem tasma i na gazie fura leci 200 a saplanie 11 -12 litrów. czyli nie jest zle. ale na hamownie chetne bym sie wybrał swierdzic jak faktycznie wyglada sprawa



LukasKK - 05 kwi 2006 16:09
Dobra zwracam honor gazownikowi i polecam zakaład w skoroszycach zmieniłem przewody i jest rewelacja jeszcze tylko filtr powietrza.Przy wymianie przewodów troche sie nameczyłem jak wymienie filtr to pojade jeszcze do innego gazownika tak kontrolnie aby wybadał jak jest zrobione pozdrawiam wszytkich forum jest naprawde super zawsze sie czegos ciekawego mozna dowiedziec



Borkomar - 20 wrz 2006 21:19
Hmm sam mam zamiar nabyc Fke V6 i ja zagazowac - zrobie to w dobrej firmie http://www.eko-car.com/ dzwonilem i widze za maja pojecie.Hamownia itd.
tylko gdzie kupic ladna Fke V6 oto jest pytanie.



LukasKK - 27 wrz 2006 15:36
No dobra po 17 tys na gazie moge powiedziec ze jest ok ale po pierwsze jest jedna zasada gaz to taki pan doktor za nim załozycie sprawdzcie koniecznie

1 swiece
2 kable
3 przewody dolotu powietrza
4 warsztata
5 Najawzniejsze zeby był gosciu spko i w razie czaego chetnie podchodził do waszych wiyzyt:D

Aktualnie testuje nowe ustawienie wychylenia krzywej poprzednio maiłem ustawione na 1.0 i było ok tylko spalanie wysokie 15L przy predkosci 200-220 przy predkosciach do 140 11.5 L. Jednak odkryłem dziury w przewodzie gumowym za przepływomiezem naprawiłem usterke i pojechałem od nowa skalibrowac gaz ustawił sie na 0.4 ! co było dla mnie szokiem bo pierwsza kalibracja była 1.1.

za miesiac napisze jak wyjdzie spalanie przy nowej kalibracji:d



GraPys - 11 paź 2006 21:35

zrobie to w dobrej firmie http://www.eko-car.com/

Właśnie założyłem tam Stag 300. Mają hamownię. Odebrałem 4 godziny temu i zobaczymy.



Borkomar - 11 paź 2006 21:39

zrobie to w dobrej firmie http://www.eko-car.com/

Właśnie założyłem tam Stag 300. Mają hamownię. Odebrałem 4 godziny temu i zobaczymy.