ďťż
Turbina





klawy323 - 28 kwi 2006 22:02
Witam mam pytanko ?? Pozsiadam 323BG i mam mozliwosc do kupienia turbine z rx7 samą turbine czy bede mógł ja zamontowac do swojego autka?/Prosze o pomoc??




brii - 29 kwi 2006 9:56
Oczywiście, że tak
Pytanie tylko czy posiadasz wystarczająco dużo worków pieniędzy na to i jak długo Mazda będzie stała w serwisie



Waluś - 29 kwi 2006 15:55
Sama turbina to czubek góry lodowej
Do tego kolektor, nowa pompa paliwa, wtryskiwacze, nowy dolot, intercooler, zawory regulacji i upustu ciśnienia, rozprężenie silnika i oczywiście nowe oprogramowanie sterujące
Wi.ęc koszta ogromne przekroczące wartość twojego auta

A tak wogóle tuning Więc przenosiny



klawy323 - 29 kwi 2006 17:47

Sama turbina to czubek góry lodowej
Do tego kolektor, nowa pompa paliwa, wtryskiwacze, nowy dolot, intercooler, zawory regulacji i upustu ciśnienia, rozprężenie silnika i oczywiście nowe oprogramowanie sterujące
Wi.ęc koszta ogromne przekroczące wartość twojego auta

A tak wogóle tuning Więc przenosiny


Oczywiscie nie watpiue w to ale od czegos musze zaczac tym bardziej ze moge dostac ja za grosze!!A jezeli ktos z was orientuje sie z kosztami co mniej wiecej po ile to byłbym wdzieczny za pomoc




Waluś - 29 kwi 2006 18:07
przygotuj z 8 kafli to może ci starczy Ja proponuje kupić poprostu silnikod GTR i tyle tylko nie wiem jak ze skrzynią.



Crimer - 29 kwi 2006 19:37
skrzynia też do wymiany



genewa - 29 kwi 2006 21:35
zrób soft turbo to koszta będą mniejsze, a zyskasz na poprawie momentu

Marek



pinky - 30 kwi 2006 7:59
Najlepiej kupić silnik od GTX'a albo GTX'a bedzie taniej. Z tego co sie orientowalem to pompa paliwa od wersji GT nie rozni sie od GTX, chlodnica jak ma miejsca na czuniki temperatury takie dwa dodakowe tez moze zostac, reszte trzeba przeszczepic od GTX'a. Tematu GTR nie poruszam bo to nie ma sensu pakowac prawie 200KM na ośke.



Waluś - 30 kwi 2006 8:42

skrzynia też do wymiany
o bym zapomniał Spręgło



Pit - 30 kwi 2006 9:36

...bo to nie ma sensu pakowac prawie 200KM na ośke
...dlaczego? ...można dużo, dużo więcej



pinky - 30 kwi 2006 11:29
Piotruś
..dlaczego? zeby ...można dużo, dużo więcej usmiech



Boris86 - 30 kwi 2006 14:39
Tyle że z tego co sie orientuje to było na forum mówione żę klawy323 ma GT podkrecone do około 170KM... wiec to moc porównywalna z GTX(168KM) wiec po co sie paprać?? Chyba że zamiast fajnie krecącej sie wiertarki chcemy słuchać psssst.
Druga sprawa że jeśli rzeczywiscie klawy323 ma 170KM w co broń boże nie śmie wątpić to ten silnik nie nadaje sie juz pod turbo bo miał prawdopodonnie mocno podniesioną kompreche.



pinky - 30 kwi 2006 16:22
GT podkrecone do około 170KM



Boris86 - 30 kwi 2006 18:49
Można i duzo wiecej...ale na ten temat to sie lepiej niech Bury wypowie, bo on to przerabiał w swoim GTX zanim kupił GT-R



pinky - 30 kwi 2006 19:08
klawy323 tak OT bedziesz może jutro na bemowie, z chęcia bym obejrzał twoje autko z bliska. Raz widziałem cię na mieście ale zobaczyć dlubniete BP na żywo to jakoś inaczej.



Papajo - 02 maja 2006 8:51

klawy323 ma GT podkrecone do około 170KM
z czalym szacunkiem dla kolegi Klawego ale 170 KM to on na pewno nie ma
Poza tym niedawno juz pisałem jak się dobiera turbinę do silnika - Klawy poczytaj:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=20953

P.S. Jak tam wydeszek



Boris86 - 02 maja 2006 11:08
Hamownia prawde Ci powie.... (w wiekszości wypadków)
Wiec zamiast podważać moc BG'tki Klawego lepiej z nim pogadać i ewentulanie sprawdzić.



Prospect - 10 maja 2006 10:15
W wiekszosci hamownie inercyjne pokazuja optymistyczne konie.Najlepiej pojechac na obciazeniowke maha.