beso
beso - 08 gru 2008 19:26
Witam wszystkich!
jestem nowym posiadaczem mazdy, a odrazu sie w niej zakochal jak tylko szukalem samochodu dla siebie
szczerze mowiac mialem pecha i trafilem samochod z usterka ktora wyszla po 2 dniach jazdy, ale wszystko potoczylo sie bardzo przyjemnie bo poprzedni wlasciciel zwrocil mi koszty naprawy:)
Wymieniono:
¤ skrzynia
¤ rozrzad
¤ oleje i plyny (przy 250 tys i 258 tys)
¤ filtry
¤ zawieszenie sprawdzono
¤ sworznie
¤ pompa wody
¤ wyciecie katalizatora
¤ tarcze i klocki tyl
¤ silnik (swap k8)
¤ tarcze i klocki przod
Do wymiany:
¤ laczniki stabilizatora
¤ halogen ( pekniety:()
Plany zewnetrzne:
¤ polerka
¤ wypelnienie ubytkow lakieru
¤ nowy body kit
¤ areograf
¤ alufelgi 17"
¤ kierunkowskazy boczne od punto I (clear)
¤ swiatla przod (angels eye)
¤ swiatla tyl (clear+czarny odblask)
Plany wewnatrz samochodu:
¤ obszycie foteli
¤ system audio (narazie doszla skrzynka plus wzmacniacz)
¤ podswietlenie na niebiesko
¤ nowe chodniczki
spot u Kojota
Wnetrze mojej madzi
teraz jej delikatna skora(lakier-zew)
P.S.Nowe zdjecia wrzuce jak juz bede mial swe cudenko odebrane z warsztatu pozdrwiam
Siwus - 09 gru 2008 22:59
Gratuluje egzemplarzu. Szkoda, ¿e fotki noc±. Do "planów zewnêtrznych" dorzuci³bym jeszcze jakies fajne alufelgi
Jak juz na fotosiku masz fotki to tylko kliknij na napis "pobierz pozosta³e kody" i tam bedziesz mia³ link do "Zdjêcie 500px na forum" skopiuj ten link i poprostu wklej do posta. Pozdrawiam!
beso - 11 gru 2008 18:09
siwus jedynie noca mam czas aby poszalec... w dzien niestety praca lub weekend szkola, ale nadrobie to
Ache - 11 gru 2008 18:47
Bardzo fajny kolor
Widze, ze chyba ABS nie dziala?? Tak jak u mnie:(
Dolaczam sie do kolegi Siwusa i tez jestem za tym, zeby poszukac ladnejszych kolek
Pozdrawiam
beso - 12 gru 2008 7:51
to zimowki wiec narazie musi tak byc....
Gapcio - 12 gru 2008 9:08
Mx trojeczka sama w sobie jest ladna ladny alusek na lato i gra gitara do tego odswierzenie lakieru no i moze przyciemnienie szybek
Pozdrawiam i Gratuluje
Speed - 12 gru 2008 11:57
pod zdjeciem masz wiecej kodow i wklejasz je tutaj
napewno kierownica out i jakas ladna sportowa
neonowiec18 - 13 gru 2008 8:10
troche juz stara
ale jak na ten wiek bardzo ladnie sie prezentuje
beso - 15 gru 2008 11:45
http://www.spojler.pl/produkt/9358/mazd ... ery-tuning oplaca sie kupic?? bo niezle to wyglada:P
Dareczeq - 15 gru 2008 12:07
http://www.spojler.pl/produkt/9358/mazda-mx-3-kompletny-bodykit-mazda-mx-3st-spojlery-tuning oplaca sie kupic?? bo niezle to wyglada:P
_________________Szczerze to odpowiem Ci tak jak by dpowiedzialo wieszosc uzytkownikow MX-3.
Ja bym zrezygnowal z zakupu tego przedniego zderzaka. Zmiana przodu wiazalaby
sie z koniecznoscia zmian reszty, czyli progow i tylnego zderzaka a musze Ci powiedziec,
ze efekt koncowy moglby Cie nie do konca zadowolic.
Napewno pelen pakiet V6 + ladna felga 17 calowa to wystarczajacy dodatek do MX-3.
Jesli ktos decyduje sie na cos wiecej to musi to dobrze przemyslec aby z auta o pieknej
sylwetce nie wyszedl niezgrabny wiejski potworek.
beso - 16 gru 2008 13:38
czyli powiadasz zostawic tak jak jest i wlozyc 17
dlatego pytam sie o zdanie innych:)
konrad278 - 16 gru 2008 13:56
³adna ³adna kurde kiedy widze ten srodeczek przed liftem zaraz przypomina mi sie moja F BG powodzena ¿ycze i niezawodnosci
POwiniene¶ poszukac pakietu V6 i za³o¿yæ 17
krakusik mx-3 - 18 gru 2008 17:02
napewno kierownica out i jakas ladna sportowaa niby dlaczego ?
czyli powiadasz zostawic tak jak jest i wlozyc 17bêdzie ³adniej wygl±da³o ni¿ ten body kto¶ ju¿ taki zak³ada³ dla mnie to by³a pora¿ka
a alu 17'' wiêcej czy mniej wybierz dobrze bo jak lubisz sie po dziurach turlaæ po 40 to zak³adaj 17'' albo jak jeste¶ sado macho jak Jacol wk³adaj 18''
troche juz stara czasami 92 lub 91 lepiej wygl±da jak 98
Speed - 18 gru 2008 17:16
napewno kierownica out i jakas ladna sportowaa niby dlaczego ?
beso - 18 gru 2008 17:17
a jak wyglada pakiet v6?? czyli ten co mamto nei v6??
Speed - 18 gru 2008 17:18
ten pakiet na zywo
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 06&start=0mi sie nie podoba
Dareczeq - 18 gru 2008 18:21
a jak wyglada pakiet v6?? czyli ten co mamto nei v6??Przednia podkladka pod zderzak,
[jaki?] spojler na klape,
Boczne dokladki (montowane przed tylnymi kolami),
Chlapacze beda milym uzupelnieniem calosci (przednie napewno, [jakie?] zalezy od gustu)
Z tego co widze to tylko przedniej dokladki Ci brakuje no i [jakich?] chlapaczy. Jak juz to zbierzesz masz pelen komplet. Obejrzyj sobie kilka MX-3 z forum to zobaczysz wszystkie te elementy dokladniej a potem uznasz czy Ci sie podobaja czy nie.
Napewno podkreslaja delikatnie sportowy charakter auta. Ja jak kupilem nie mialem tych dodatkow. Obecnie dolozylem spojler na klape i boczne dokladki i stwierdzam, ze wyglada duzo lepiej.
adidom - 19 gru 2008 19:37
Kolejna mx3 w klubie . Gratki. Pakiet V6 najlepiej pasuje do autka. Dbaj o nia
Ukman - 19 gru 2008 21:35
Madzine Besa bede macal jutro jak tylko wpadne do Wawki z UK Do zobaczyska
beso - 20 gru 2008 13:55
tez stwierdzilem ze nic nie doloze (oprocz tej dokladeczki z przodu) tylko ja obnize:P co orginal to orginal a co do macania Ukman to sie zastanowie czy zasluzyles:P
beso - 02 sty 2009 15:26
potrzebuje pomocy, moe glupi jestem ale chce sie dowiedziec cos o turbosprezarce do mx-3 bo ostatnio dostalem propzycje od znajomego zebym sprobowal, tylko potrzebuje sie dowiedziec jakie czesci beda mi potrzebne, a pozatym moze byl juz jakis post i ktos zalozyl w mx3 v6 (k8) turbo, z gory thx!!
matysh - 04 sty 2009 12:03
Uturbienie K8 to chyba gra nie warta ¶wieczki te¿ o tym my¶la³em ale odpu¶ci³em. K8 to specyficzny silnik... to V-ka o pojemno¶ci 1,8l... po prostu cudaczek w¶ród widlastych silników i nie s±dzê aby d³ugo po¿y³ z instalacj± turbo.
O wiele taniej i o wiele gustowniej by³oby wej¶æ w nowy silnik KL-ZE 2,5l. My¶lê, ¿e efekty by³yby porównywalne. Na forum by³o milion tematów o takich swap'ach - mi³ej lektury
Dodam jeszcze tylko, ¿e koszt uturbienia K8 jest tak naprawdê ostro nieokre¶lony. Ma³o kto to robi wiêc nie wiadomo ale na w miarê dobr± instalacjê trzeba mieæ minimum +/-10tys.(?)... nie znam siê za bardzo na tym. Wiem natomiast, ¿e KL-ZE sprawisz sobie maj±c 6-7 tys.
Pozdrawiam
Ache - 04 sty 2009 12:16
Uturbienie K8 to chyba gra nie warta ¶wieczki smutny te¿ o tym my¶la³em ale odpu¶ci³em. K8 to specyficzny silnik... to V-ka o pojemno¶ci 1,8l... po prostu cudaczek w¶ród widlastych silników i nie s±dzê aby d³ugo po¿y³ z instalacj± turbo.
O wiele taniej i o wiele gustowniej by³oby wej¶æ w nowy silnik KL-ZE 2,5l. My¶lê, ¿e efekty by³yby porównywalne. Na forum by³o milion tematów o takich swap'ach - mi³ej lektury usmiech
PozdrawiamTez mialem takie "przeblyski" mysli o turbo, ale nie, nie, nie.. matysh ma racje, k8 to juz troche wysilony silnik i turbo by go dobilo..
matysh - 04 sty 2009 12:43
k8 to juz troche wysilony silnik i turbo by go dobiloDok³adnie... t³oki i korby siê nie nadaj± do takiej eksploatacji. Ja mam np. u swojego mechanika drug±, identyczn± jak moja mazde mx-3 na przeszczepy i w³a¶nie ta sztuka ma urwan± jedn± korbê - nie by³a w ¿aden sposób drutowana (full seria) i do tego z oryginalnym przebiegiem ok 110tys. km to chyba idealnie obrazuje delikatno¶æ podzespo³ów silnika K8.
Mazda zdecydowa³a siê ponoæ na produkcjê tych silniczków po to aby przy optymalnie sporej mocy spalanie by³o jaknajmniejsze. Patrz±c na to z drugiej strony to itak ró¿nice w spalaniu silników K8 i KF s± znikome. Tu rodzi siê z kolei pytanie o wytrzyma³o¶æ podzespo³ów silnika - jest to kolejna kwestia, w której kompletnie siê nie orientujê byæmo¿e w³a¶nie swap na silnik conajmniej 2-litrowy V6 + turbo bêdzie mia³ sens? Trzeba obczaiæ ten temat, bo podobno w tym sezonie w klubie maj± pojawiæ siê 3 mazdy mx-3 2,5l z suszarkami tyle, ¿e te silniki to ZE.
beso - 04 sty 2009 16:15
dzieki, nawet jesli bedzie swap to napewno dojdzie albo turbo albo kompresorek.. to prawda silnik k8 ma tloki tak zwane miekie, i podobno wytrzymuja 0.8 bara, tylko ja bym sprobowal 0.6 ... tylko jednak szukam silnika kl-ze bo szybciej jego rozkrece niz k8
koksik - 04 sty 2009 16:24
pod turbo lepiej chyba zwyk³e KL, ni¿ ZE, chodzi mi o stopieñ sprê¿ania
beso - 05 sty 2009 5:33
hm, moze i tak, ale zobaczymy.... teraz nawet w planach jest mozliwosc zmiany samochodu na protege
beso - 06 sty 2009 8:26
dzis bede rozmawial z "Kojotem" wiec wszystko sie okaze, prawdopodobnie bedzie turbo na K8, na poczatek bez przerobek proba zwiekszania o 40 km, jak sie uda bez zadnych komplikacji to bedziemy myslenie o zakuciu i podwyzszaniu mocy... wtedy dzwiek bedzie coraz piekniejszy...
michasiek - 06 sty 2009 12:46
Kiedy¶ czyta³em o uturbieniu K8, na youtubie jest fimik K8 turbo, a nawet dwa.
Przez chwile mailowa³em z tym ch³opczykiem od tego MXa i powiedzia³, ¿e silnik klêk³ po 5000km pomimo tego, ¿e nie by³ mocno dmuchany. Autko ponoæ sprzeda³
Z tego co pamiêtam to mia³ wtryski od millenii, IC od RX7, kolektory od Probe'a.
Na amerykañskim forum jest info o K8T wiêc polecam lekturê, bo wbrew pozorom to nie jest tylko turbina, rurki i kolektory..
Liczy³em w swoim przypadku i takie +40-50KM to by³by koszt do 3000z³, oczywi¶cie nie bra³em wtedy jeszcze pod uwagê strojenia u kogo¶ kto siê na tym zna.
Nie bez powodu wiêkszo¶æ Swapuje na KL lub KLZE - jest poprostu taniej i lepsze perspektywy na przysz³o¶æ )
pssst
matysh - 06 sty 2009 18:28
koksik ma racjê... KL bêdzie mia³ wiêkszy zapas ni¿ KL-ZE bo ma mniejsze sprê¿anie.
Sam my¶la³em nad KF/KL pod kombinowanie z "ulepszaczami". K8 jest za chudy w uszach
PZDR
beso - 06 sty 2009 23:55
spoko, kl bede mial moze w przyszlym tygodniu, wiec i tak zaryzykuje z tym turbo... nawet te 40 km zwieksza frajde:P trzeba chodzic z glowa w gorze, ale nie za wysoko aby kopulki nie przegrzalo dzieki za rady koledzy
walker_1 - 15 lut 2009 16:47
Zawsze mo¿na poeksperymentowaæ na K8, je¶li silnik jest w dobrym stanie to powinien poje¼dziæ na rozs±dnym dmuchniêciu, za taki silnik K8 ma³o siê dostanie sprzedaj±c go, a wszystkie problemy jakie wyjd± podczas jego eksploatacji przy turbo bêd± mog³y byæ nauczk± na przysz³o¶æ co trzeba ulepszyæ przy turbo do KF czy KL Poza tym zawsze potem mo¿na wyj±æ K8 wsadziæ wiêkszy silnik, a instalacjê turbo zostawiæ i j± tylko potem dostroiæ do wiêkszego silnika Uwa¿am zatem, ¿e niczym siê nie ryzykuje wsadzaj±c turbinê do K8, musi byæ ona oczywi¶cie w dobrej kondycji no i trzeba to zrobiæ z g³ow±
beso - 17 mar 2009 8:16
hm... samochod po servisie jezdzi ale co bylo przyczyna awarii nikt nie wie..
Gib - 10 kwi 2009 14:32
Je¼dzi i to nie¼le.
beso - 20 kwi 2009 19:26
Juz nie jezdzi a raczej nie moze lozysko z prawej strony z tylu padlo i silniczek do wymiany
beso - 13 cze 2009 21:53
wlasnie zakupilem nowe serce
teraz wystarczy tylko swapa zrobic bedzie fotorelacje prawdobodobnie
Gib - 13 cze 2009 22:24
to jest to K8 od brii?
Dawidoski - 13 cze 2009 22:24
Czemu silnik pad³? I te nowe serce to te¿ jest K8? czy mo¿e co¶ wiêkszego ju¿?
strOOs - 13 cze 2009 22:33
beso poskladaj na Sochaczew
£ysy_DWL - 14 cze 2009 7:02
Oj te MX-3-jeczki bardzo mi sie podobaja bedzie to chyba nastepne auto jakie kupie dla zoneczki hehehehe ja zostaje przy swojej 20-sto latce
PLaster - 14 cze 2009 8:08
wlasnie zakupilem nowe serce usmiechkiedy przyjedziesz na spot z nowym sercem
beso - 14 cze 2009 8:15
Gibsong tak to jest K8 od brii
Dawidoski w mojej K8 padl tlok inaczej mowiac mam dziure w bloku.... teraz laduje drugie K8 bo nie stac mnie na przerobki zwiazane z KL-em badz zakup KL-ZE
strOOs bedzie napewno
£ysy_DWL polecam choc jak widzisz ja trafilem na slaby egzemplarz:P choc nie narzekam
PLaster ciezko okreslic kiedy zrobie ale moze za 2 tyg powinienem sie pojawic, albo 3
£ysy_DWL - 14 cze 2009 8:31
£ysy_DWL polecam choc jak widzisz ja trafilem na slaby egzemplarz:P choc nie narzekam Czy ja wiem czy slaba, mi sie podoba a zreszta troszke pracy i bedzie zawsze lepiej
Pzdrawiam
beso - 14 cze 2009 8:40
£ysy_DWL polecam choc jak widzisz ja trafilem na slaby egzemplarz:P choc nie narzekam Czy ja wiem czy slaba, mi sie podoba a zreszta troszke pracy i bedzie zawsze lepiej
Pzdrawiam
£ysy_DWL - 14 cze 2009 8:47
z moja bylo podobnie, w pierwszym miesiac padlo sprzeglo, mechanik powiedzial ze gorzej [tiiit] sie go nie dalo, a w 3 miechu mialem mala stluczke w jechalem w tylek renault clio, caly przod rozwalony a w clio tylko tlumik sie wykrzywil ale bylo minelo i teraz jest OKI
beso - 14 cze 2009 8:49
i takmusi byc bedziesz w sochaczewie
£ysy_DWL - 14 cze 2009 8:51
chcialbym ale raczej nie dam rady praca mi na to nie pozwoli
beso - 14 cze 2009 8:57
aha ja to mysle ze w tym tyg zloze samochod i wyjade nim :D i do sochaczewa pojade... narazie mam takie plany....
brii - 14 cze 2009 9:35
Cieszê siê, ¿e serducho z mojego samochodu da jeszcze trochê radochy
1/4 mili - 17,833Mo¿e siê uda poprarwiæ teraz
Gib - 14 cze 2009 14:17
gdyby w koninie by³o sucho to pewnie na starym by da³ radê. Wk³adaj Beso, zobaczymy co ten silnik wart
beso - 14 cze 2009 18:29
ja to narazie pragne aby odpalil bez problemow
Riki - 14 cze 2009 18:45
beso kto Ci przerzuca motor?
to teraz masz post od Utraty.....
beso - 14 cze 2009 18:48
a mam firme ktora sie zajmuje moja madzia
post ze sciganiem do Sochaczewa:P
beso - 15 cze 2009 18:33
Kolejny etap dzis ruszyl wyjecie padnietej K8, przelozenie rozrzadu(juz gotowe, pompy wody(tez juz zrobione) aletenatora, oraz calego osprzetu(juz jutro) :)
brak serduszka:( :
pekniety blok :
Gib - 15 cze 2009 18:47
ale dziursko, rozrz±du jeste¶ pewien?
beso - 15 cze 2009 18:51
na 100 % rozrzad ma zaledwie 16 tys i jest w swietnym stanie, pasek oczywiscie nowy
beso - 19 cze 2009 6:53
dzis odbieram swa malutka ciekawe jak bedzie chodzila
Lukano - 19 cze 2009 8:07
Ale fotki to zrobi³ by¶ kiedy¶ za dnia
brii - 19 cze 2009 8:48
Dawaj relacje z uruchomienia
I nie katuj od razu - poje¼dzij spokojnie trochê - niech siê wszystko rozrusza, bo silnik d³uuuugo sta³. Po Jaki¶ 300 - 500km zmieñ na w/w filtr oleju
beso - 19 cze 2009 11:53
Ale fotki to zrobi³ by¶ kiedy¶ za dnia Beda beda prawdopodobnie w niedziele Kobitka moja mi zrobi
brii - 19 cze 2009 11:59
Dosta³em cynk, ¿e serducho dzia³a i bolid o¿y³
beso - 19 cze 2009 13:17
potwierdzam bolid zyje jest zrywniejszy ale nie wkrecam powyzej 4 tys niech sie wszystko ulozy Pozdro !
Riki - 19 cze 2009 13:20
Pogratulowa³.... fajnie, ¿e auto znowu je¼dzi
Gib - 19 cze 2009 15:10
Hoho, no to nie mam szans teraz. Gratulacje.
beso - 19 cze 2009 15:23
eh.. jeszcze tylko wentylator musze wymienic bo sie kurcze spierniczyl ale to juz drobnostka dzis kolo 20 bedzie zrobione dzieki chlopaki choc nie chce nic zapeszac... ten samochodzik to moja duza skarbonka bez dna choc duzo ludzi mowi sprzedaj to ja robie swoje i wkladam i zostanie tak chyba dopoki nie zmadrzeje badz nie bedzie mnie stac na kolejna :d i zapewne tez mx-3 v6 tylko w lepszym stanie ale wtedy to juz 2.5 sie wlozy:D
Wentylator zmieniony i juz do pracy samochodzikiem PoZdro !
THOR - 22 cze 2009 16:58
No to teraz zaczynam trzymaæ Ciebie za s³owo i czekamy w P³ocku Dobrze, ze w koñcu uda³o Ci siê j± z³o¿yæ do kupy
Riki - 22 cze 2009 17:13
ale nie wkrecam powyzej 4 tyswe¼ mnie nie rozbawiaj... wczoraj widzia³em
brii - 22 cze 2009 17:24
beso
we¼ mnie nie rozbawiaj... wczoraj widzia³embeso - olej i filtr zmienione??
Gib - 22 cze 2009 19:12
Jecha³em za Beso i komisja w sk³adzie Siwy i Gibsong stwierdza ¿e Beso oszczêdza silnik, je¼dzi powoli, i tylko pierwsze dwa biegi do odcinki potem wrzuca trójkê i jest ju¿ spokój Silnik nie dymi
beso - 23 cze 2009 9:09
ej no spadac... kurna raz zdarzylo sie ze wkrecilem sie do 5 lub 5,5 to odrazu ze katuje.. dajta mi swiety spokoj... pozatym nie wkrecam do odcinki... moja panna moze potwierdzic....
beso - 04 lip 2009 7:08
prosze powiedzcie mi co potrzeba do zalozenia Turbo, czyli co wchodzi w jego sklad:) niestety jestem w tym zielony Pozdrawiam !
PLaster - 04 lip 2009 9:31
prosze powiedzcie mi co potrzeba do zalozenia Turbo, czyli co wchodzi w jego sklad:) niestety jestem w tym zielonyha
ju¿ braknie mocy?
Kojot uturbia³ ostatnio K8, to na pewno Ci powie
ale na pewno trzeba turbinê, kolektory dorobiæ, intecooler trochê rurek i zadorów, mo¿e jeszcze wtryski, pompa itp.
zwa¿ywszy, ¿e robi³e¶ swap'a to zak³adanie K8 by³o z³ym posuniêciem jak teraz chcesz go uturbiæ, trzeba by³o od razu kupiæ KL i mieæ to z g³owy, uzyskana moc by³aby podobna a zywotno¶æ wiêksza
i nie pisze tu ju¿ nic o ZE
beso - 05 lip 2009 10:35
wiem Plaster ale akurat to nei do mnie to Turbo u mnie projekcik sie rozpisuje ale na przyszle wakacj e:P a razej tak zeby zaczac prace od maja, ale zobaczymy jak fundusze bo musze blacharki zrobic troszke
PLaster - 05 lip 2009 10:44
ale akurat to nei do mnie to Turbojak nie do Ciebie turbo, to po co piszesz w swoim w±tku?
co¶ krêcisz...
beso - 05 lip 2009 10:48
no bo po co robic Ot gdzies?? jak moge tutaj napisac??:d krece krece do sochaczewa mam pare ladnych dni jeszcze:P:D
PLaster - 05 lip 2009 10:58
no bo po co robic Ot gdzies??aah, czyli robisz OT w swoim temacie?
zapoznaj siê z reg... bo ¶ciemniasz
do sochaczewa mam pare ladnych dn
beso - 05 lip 2009 22:47
eh Plaster... kurna po to zadalem pytanko aby na nie odpowiedziec.. a nie robisz wielkie ale .. po co Ci wiedziec na co po co i wogole.. prosze o info to sie odpowiada... a jak nie wiesz to po co sie wtracac...
jarek.6s - 05 lip 2009 23:17
beso tutaj masz ma³y w±tek o k8 turbo, kolega walker co¶ tam wykombinowa³ i to chyba u kojota.U¿yj czasami szukajki url]http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=76249&highlight=1+8+turbo[/url]
P.S. Ju¿ nied³ugo bêdziemy mogli siê po¶cigaæ naszymi k-ósemkami . Pozdro.
beso - 25 lip 2009 17:10
z tego co mi los wyznacza prawdopodobnie pozegnam sie z magdalena niestety ale dostalem ladnie po kieszeni po wymianie i dalej idzie cos nie tak... choc nie jestem na 100 % pewien czy tak bedzie.... ale nareszcie chodzi jak powinna, zostalo do zrobienia drazki stabilizatora do wymiany i z tylu gumy na kosciach.. jak to zrobie to tylko blacharka zostaje ale nie wiem czy tak dlugo utrzymam malutka w swych dloniach
PLaster - 25 lip 2009 19:41
eh Plaster... kurna po to zadalem pytanko aby na nie odpowiedziec.. a nie robisz wielkie ale .. po co Ci wiedziec na co po co i wogole.. prosze o info to sie odpowiada... a jak nie wiesz to po co sie wtracac...nie gor±czkuj siê, z³o¶æ piêkno¶ci szkodzi
masz ponad 5ty¶
odpps. tylko bez urazy
beso - 25 lip 2009 19:57
dzieki ale juz kolega jarek.6s rzucil mi linka
Gib - 25 lip 2009 20:04
Uturbiasz czy sprzedajesz? Mierzy³e¶ kompresjê? Trzeba by³o jechaæ dzi¶ na dynoday i zmierzyæ sobie to K8, dodatkowo móg³by¶ z Plastrem pogadaæ i wyja¶niæ wszelkie niejasno¶ci.
beso - 25 lip 2009 20:07
pojdzie w 80% na sprzedarz... juz jest K8 Turbo wiec nie bede sie w to bawil, chyba ze wyjdzie cos ze mozna kompresor zalozyc to sie zastanowie czy sie nie pobawic
Gib - 25 lip 2009 23:01
Nic z tego nie rozumiem. A ju¿ najmniej twoj± sytuacjê.
beso - 26 lip 2009 4:22
Nic z tego nie rozumiem. A ju¿ najmniej twoj± sytuacjê.To proste, twierdze iz jezeli juz ktos uturbil 1,8 v6 K8, to po co mam isc w jego slady , chcialbym cos orginalnego, dlatego chcialbym kompresor zalozyc, jezeli nie da rady to mazda idzie na sprzedaz i chce kupic jakies RWD..... teraz rozumiesz??:D
Gib - 26 lip 2009 8:20
Rozumiem, ale ile razy ja ju¿ s³ysza³em ¿e co¶ ogl±dasz kupujesz zmieniasz, a dos³ownie za chwilê ¿e Mazda zostaje, albo ¿e sprzedajesz i MZA bo nie ma kasy, gubiê siê w tym ju¿.
RWD polecam.
beso - 26 lip 2009 14:58
Wlasnie to zwiazane glownie z kasa na paliwo, po zmianie pracy niezbyt zostaje mi na to niestety droga w utrzymaniu jest, moze nie zdobede samochodu co bedzie mial all idealne bo nei z salonu, ale cos pospolitszego i wiecej czesci latwiej i taniej dostepnych, napewno bedzie to RWD:)
Ada¶ - 26 lip 2009 15:11
cos pospolitszegowiecej czesci latwiej i taniej dostepnychRWDFiat 126p ?
pinky - 26 lip 2009 15:50
Polonez z silnikiem Rovera
Gib - 26 lip 2009 16:04
Polonez z silnikiem PSA
Riki - 26 lip 2009 21:06
Ada¶
Gib - 27 lip 2009 8:20
Dlaczego nie zagazujesz MX-3?