ďťż
Chip w 626 ge





olek - 03 lip 2004 21:02
poszukuje informacji na temat zmiany chipu w 626, kosztu takiej opracji, wzrostu mocy oraz o ewentualnym niebezpieczenstwie przegrzania silnika,
poszukuje rowniez innych sposobów podkręcenia silnika, a dodatkowo:
czy tuning elektroniczny funkcjonuje po przerobieniu auta na lpg sgi / ewentualnie czy nie można ominąć zmiany chipa odpowiednim parametrem na lpg ?




Carrrlos - 04 lip 2004 19:53
chip w R4 bez innych zaawansowanych przeróbek mija się chyba z celem, tzn relacja cena do tego co osiągniesz tylko po chipie w silniku wolnossącym



olek - 04 lip 2004 20:10
ten sam silnik wypuszczany był z mocą 105 KM, potem (i teraz) tylko 90, ale fakt że 1,2 tys zl za 15 KM to dużo, ; jakie są prostsze sposoby ?



Carrrlos - 04 lip 2004 21:01
niecałe 100 zł za 1 KM, hmmm moim zdaniem to naprawdę mało kasy, tak na marginesie.
O ile wiem jeszcze nikt w klubie nie zrobił takiego przeskoku z 90 na 105 KM, wiemy chyba tylko tyle, że to wersja softu, ale czy jeszcze coś ? tu informacji potwierdzonych jest zbyt mało.
Osobiście twierdzę, że te 15 KM różnicy nie powstało tylko z innej mapy.




Jaksa - 04 lip 2004 21:47
Mnie już wyleczono ze zmiany mocy ( 115 na 136 ) taniej chyba będzie zmienic auto.



Carrrlos - 04 lip 2004 21:50

Mnie już wyleczono ze zmiany mocy ( 115 na 136 ) taniej chyba będzie zmienic auto.
właśnie Jarek, w twoim przypadku 115-136 myślisz, że tylko soft czy coś jeszcze, oczywiście z zewnątrz żadnych różnic



Jaksa - 04 lip 2004 21:58
właśnie Jarek, w twoim przypadku 115-136 myślisz, że tylko soft czy coś jeszcze, oczywiście z zewnątrz żadnych różnic



Carrrlos - 04 lip 2004 22:13
he he tak czułem,
a co do tego ma immobiliser? bo mi to on się kojarzy raczej z zabazpieczaniem auta niż z moca silnika



Jaksa - 05 lip 2004 8:27
a co do tego ma immobiliser



Carrrlos - 05 lip 2004 9:14
no może i tak, chociaż jego udział we wzroście KM jest żaden, a w GF kach transponder jest zalany w kluczyku?



Długi - 05 lip 2004 11:36
nie tylko w GF ale w późnych GE też



Carrrlos - 05 lip 2004 11:42
no tak bo w GE 1992 nie miałem fabrycznego i to samo w mx6 1993



Długi - 05 lip 2004 14:10
Wracając do tematu chyba najlepszym rozwiązaniem byłby piggy back, w intercarsie mają SMT6 więcej info na www.perfectpower.com



jesus - 05 lip 2004 15:27

heh Długi mi wszystko wyjasnil aby miec te 136 kucy muszę zmienic kompa + immobiliser+ walek rozrządu (ssący ) i podobno wal korbowy TYLKO i jest 136 PS.

Hmm bo ja chyba mam ten sam silnik co Ty prawda FS w MX6 raczej się nie różni od Twojego. A o Turbo nie myślałeś, z tego co mi wiadomo grabowski robił 2x turbo do FS`ek w madzi. pewnie wyjdze ok 100zł/KM
ciekawe tylko ile taka turbina by wycisnęła z tego silnika nie robiąc większego rozpizdzielnika.



Carrrlos - 05 lip 2004 16:21
jeśli będą mody w moim silniku, to skończy się to najprawdobodobniej na KL ZE. O ile swap mnie nie przeraża (choć sam tego nie będę robił) o tyle musiałbym zgrac w podobnym czasie zakup zdrowej bazy czyli KL ZE i chętnego na mój zdrowiutki KL



Morder - 05 lip 2004 16:22
jestem chętny



Carrrlos - 05 lip 2004 16:28
szykuj gruba kasę, w końcu musisz zasponsorować mi KL ZE, heheh.
Morda ale temat w tym roku i tak nie będzie aktualny, prosta sprawa kasa.
W tym roku czeka mnie jeszcze wymiana 4 amorków i jakiś paint job, bo szybkie autko musi tez sie jakoś prezentować