Czarna ramka wokół licznika - jak zdemontować?
jacobs - 09 lip 2008 20:07
Jak mocowana jest ta czarna ramka wokół licznika? Z góry są dwie śrubki a z dołu? Zatrzaski? Jak to wyjąć? Nie chcę tego na hama ciągnąć żeby nie pourywać czegoś.
Mieczyslaw - 09 lip 2008 20:10
sruby masz na pewno, odkrecasz to a zatrzaski sa na pewno. ja w GFce mam 2 sruby i chyba 5 zatrzaskow
waldii - 09 lip 2008 20:21
Z góry są dwie śrubki a nie trzy??Jak je odkrecisz to dol delikatnie podnies z milimetr do gory,wtedy ciagniesz delikatnie za gore i calosc wyskakuje.Odciagnij troche i odczep kostke od zegarka i jazda
jacobs - 09 lip 2008 20:23
Waldii ramka wogół licznika nie ma kostki A licznika nie będę chyba wyciągał
a może... od razu bym licznik odkręcił i jedną żaróweczkę zmienił. Tylko jakie tam przychodzą?
waldii - 09 lip 2008 21:00
Waldii ramka wogół licznika nie ma kostki aaa sorki,bo ja po lifcie mialem i tam jest zegarek razem z tym plastikiem
jacobs - 11 lip 2008 22:07
Tego się chyba nie da wyjąć
waldii - 11 lip 2008 22:29
Tego się chyba nie da wyjąć czego,tej ramki???Myslisz,ze kokpit to caly jeden odlew??
jacobs - 12 lip 2008 12:04
czego,tej ramki???nom ;p
Myslisz,ze kokpit to caly jeden odlew??
bazyl wspaniały - 15 lip 2008 7:38
odkręć śróbki i ciągnij w sumie to sama wyskoczy. ja najpierw odkręciłem śrubki, później od dołu delikatnie podwarzyłem co by nie porysować i dobrze chwycić żeby łatwiej z zatrzasków ściągnąć. ta ramka jest bardzo elastyczna i nie tak łatwo ją połamać więc śmiało i bez lęku ją ciągnij. po wyjęciu ramki zobaczysz 4 śrubki którymi przykręcone są zegary. później tylko odczepić kostki z kablami od tyłu i już zegary na kolanach lądują. bez wyjęcia zegarów dostęp do żaróweczek jest conajmniej kłopotliwy