czy w tym miejscu jest jakiś czujnik?
novell - 11 mar 2009 15:50
Witam, prośba do posiadaczy aut jak moje po lifcie. Zerknijcie u siebie i sprawdźcie proszę czy macie jakieś urządzenie w tym miejscu i gdzie jest podłączone. Wielkie dzięki!
novell - 12 mar 2009 16:05
No i nikt nie może tego sprawdzić?? Boszee toć to wystarczy maskę podnieść no ludziska...
marcus_87 - 12 mar 2009 16:43
ja w 1.8 mam jakiś czujnik ale nie wiem od czego to jest
novell - 12 mar 2009 18:59
a masz auto po lifcie? To w takim razie musze szukać po szrotach. A możesz sprawdzić gdzie to coś masz podłączone (do czego idą kable). Pozdro!
grodek - 12 mar 2009 19:08
u mnie w Z5 przed liftem jet tam czujnik chyba temperatury silnika??? tak gdzieś czytałem ale niech ktoś potwierdzi.
novell - 12 mar 2009 19:27
Czyli potwierdza się, że prawdopodobnie w aucie przed liftem jest w tym miejscu czujnik odpowiadający za mierzenie temp. silnika, teraz tylko pytanie czy jest on w autach po lifcie i do czego jest podłączony ( do czego idą kable)
marcus_87 - 12 mar 2009 19:34
ja mam przed liftem, poszukam tego w manualu, może czegoś się dowiem
Majki88 - 12 mar 2009 20:14
Ja mam przed liftem tam czujnik który odpowiada za przekazywanie temp na deskę z licznikami i jest tam 1 kabelek wpięty jak go odpinam to wskazówka nie pokazuje temp chłodziwa
skitmen - 13 mar 2009 10:38
u mnie po lifcie nic tam nie ma
Gość - 13 mar 2009 15:18
Ja mam przed liftem tam czujnik który odpowiada za przekazywanie temp na deskę z licznikami i jest tam 1 kabelek wpięty jak go odpinam to wskazówka nie pokazuje temp chłodziwaja też mam tam czujniczek z jednym kabelkiem i jak go odłączę to nic sie nie dzieje, pokazuje normalnie wskaźnik na desce....
Majki88 rozgrzany miałes silnik jak sprawdzales...
novell - 13 mar 2009 15:32
No w takim razie wszystko jasne. Kolejna różnica w autach przed i po lifcie odkryta
Przed mają tam czujnik temperatury a po lifcie widocznie inny czujnik przejął rolę tego albo zupełnie go wywalili
dude - 14 mar 2009 15:44
u mnie też nico
http://img181.imageshack.us/img181/2032/83371210oe9.jpg(a z tym wyciekiem wyidocznym na zdjęciu już się uporałem )
kociak - 15 mar 2009 10:52
u mnie przed liftem jest czujnik ale go nie wypinalem kabel od niego prowadzi do wiazki kabli ktora znow prowadzi do listwy wtryskiwaczy
novell - 15 mar 2009 12:04
Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc,dzięki za fotki i odpowiedzi na moje pytania. Nie potrafię nadal odpowiedziec na pytanie dlaczego nie włącza się u mnie wentylator chłodnicy w trybie diagnostycznym powyżej 2tys. obrotów. Ale przynajmniej wiem, że wszystkie czujniki mam, przekaźnik sprawny więc może szukam dziury w całym a może rzeczywiście uszkodzony mam główny czujnik i błędnie wskazuje temp. silnika. W każdym razie doszedłem, że przyczyną dużego spalania w moim autku ok. 12.5l jest sonda lambda. Po jej odłączeniu auto mniej muli i silnik równiej pracuje. Sprawdzałem miernikiem, napięcie na sondzie waha się od 0.8 do nawet 3V przy dodaniu gazu! W przyszłym tygodniu podmianka na jakąś uniwersalną...
novell - 15 mar 2009 12:05
...
farciarz - 15 mar 2009 12:14
novell...pisałem Ci na GG. Na fotce mazdy przed liftem miały czujnik wskazania temperatury na desce rozdzielczej. Jeśli Ci się nie załącza wentylator...to masz walnienty ten czujnik z szarą kostką za aparatem zapłonowym
novell - 15 mar 2009 19:47
Całkiem możliwe, sprawdzę to...
lukasssss1 - 15 mar 2009 19:57
dude z czego ci tak leciało u mnie tez kabie olej na tą rurę pod spodem.. wymieniałeś orion pod aparatem
zahariash - 15 mar 2009 21:00
Mam tak samo. Silnik się poci, tak jakby ciekło spod uszczelki pokrywy zaworów, ale sama uszczelka jest sucha. Prawie na pewno to wina oringu w aparacie zapłonowym, bo tylko przy nim to występuje. Na razie nie ruszam
A-D-D - 15 mar 2009 22:00
a z tym wyciekiem wyidocznym na zdjęciu już się uporałemwygląda to jak kisiel czekoladowy