ďťż
demonst





demonst - 05 cze 2006 17:44
Witam ! Czesc z was moze kojarzy autko z tematu "MX-6 Amerykanska wersja" - od czasu zakupu mam juz przejechane 11tys km i moge smialo powiedziec - Mazda to jest to - 0 awarii, 0 brania jakichkolwiek plynow (niestety poza benzyna/gazem i spryskiwaczami.. ).
Od momentu zakupu trzeba bylo powymieniac pare rzeczy, ale zwiazane to bylo z przebiegami i zuzyciem.
A teraz najwazniejsze - fotki :






Autko troszke bylo poobijane przez poprzedniego wlasciciela i jest pare punktow, ktore wymagalyby poprawki lakierniczo-blacharskiej. I tu pytanie do was - nie znacie jakis dobrych a zarazem znosnych cenowo lakierniko-blacharzy z okolic Warszawy?
PZDR




Waluś - 05 cze 2006 18:00
Ładna sztuka, super lakierek i felunie :D
Ale skąd silnik 2,0 mX miały tylko 2,2. Jakiś swopik był


"MX-6 Amerykanska wersja"
To jest amerykańska wersja na europejski rynek



Pit - 05 cze 2006 18:09
To ja grzecznie poproszę o nazwanie tematu zgodnie z regulaminem.



Grzyby - 05 cze 2006 18:13
Waluś - przednie kierunki to europa?
A-spec miały chyba wieksze? (kojarzę z MXa Overkilla)




Waluś - 05 cze 2006 18:20

przednie kierunki to europa?
dokładnie. A-spec ma dłuższe kierunki i węższe lampy (całkowicie inna budowa wnętrza + przeciwmgielne w środku), pozatym błotniki bez kierunków.



demonst - 05 cze 2006 20:41

Ładna sztuka, super lakierek i felunie :D
Ale skąd silnik 2,0 mX miały tylko 2,2. Jakiś swopik był


Swap byl na pewno, tylko, ze u pierwszego wlasciciela(ja jestem 3), O tym, ze nie jest to oryginalny silnik 2 wlasciciel dowiedzial sie ode mnie Ale sprawuje sie bardzo ladnie - kolega po przejazdzce za kolkiem mojej Madzi kupil sobie 626 Coupe z silnikiem 2.2 i jakos wilekiej roznicy nie czujemy.
PZDR



Italiano - 06 cze 2006 10:40
Ładna sztuka....



monissia - 06 cze 2006 16:37
pośmigałabym taką



demonst - 06 cze 2006 17:31
Wielkie dzieki wszystkim
Ponowiam pytanie:
nie znacie jakis dobrych a zarazem znosnych cenowo lakierniko-blacharzy z okolic Warszawy?



KamilBA - 06 cze 2006 18:49
Fajna bryczka



max - 06 cze 2006 19:40
Ladna ladna mi tez sie podoba !



Marcin ( Pycia ) - 06 cze 2006 22:14

I tu pytanie do was - nie znacie jakis dobrych a zarazem znosnych cenowo lakierniko-blacharzy z okolic Warszawy?

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=21627

Popytaj chlopakow ktorzy juz cos u niego robili podobno uczciwi kolo ..



Overkill - 07 cze 2006 19:58

To jest amerykańska wersja na europejski rynek

Dokładnie, oprócz zderzaka wszystko jest zmienione na europę.
Ale całkiem ładna
A silnik jest 8V, 12V czy może 16V
I dlaczego nie pokazujesz się na spotach



demonst - 07 cze 2006 21:30

Dokładnie, oprócz zderzaka wszystko jest zmienione na europę.
Ale całkiem ładna
A silnik jest 8V, 12V czy może 16V
I dlaczego nie pokazujesz się na spotach


Witam !
Historia tego samochodu jest dluga, dziwna i pelna niescislosci-nikt, lacznie z 2 serwisami Mazdy nie jest pewien co to naprawde jest co spec to inna historia... Jak dla mnie to jest MX ktory mial trafic do Ameryki, ale z blizej nie okreslonych powodow trafil do Niemiec. Tak jakis oczedny niemiec stwierdzil, ze 2.2l za duzo pali i zamienil silnik na 2.0i 8V. Druga opcja jest taka, ze mial dzwon, ale nic na taka opcje nie wskazuje. Potem ktos ja sprowadzil do Polski, gdzie jakis czas sluzyla do przemytu benzyny no i w koncu trafila w moje rece, gdzie pozostanie na dluzszy czas, bo od to milosc od pierwszego kilometra . Ile ma mocy silnik, to chyba tylko Bozia wie, bo jakos na hamownie nie mam czasu podjechac. Dla mnie najwazniejsze, ze jak wdepne, to ostro wyrywa do przodu . Na spotach bede sie pokazywal na pewno - po prostu te, ktore sie odbywaly kolidowaly mi troche z praca/uczelnia. Teraz mi sie troche zluzowalo, wiec na pewno sie pojawie.
Najsmieszniejsze jest to, ze moj kumpel jak uslyszal, ze kupuje MX'a stuknal sie w czolo. Po 2 przejazdzkach ze mna kupil 626 Coupe z '90 i od tego czasu twierdzi, ze Mazda to jest to
PZDR



Overkill - 08 cze 2006 4:54

jest MX ktory mial trafic do Ameryki

Te Mx-6 były robione w USA w mieście Flatrock w stanie Michigan.



demonst - 08 cze 2006 5:21
Te Mx-6 były robione w USA w mieście Flatrock w stanie Michigan.



Waluś - 08 cze 2006 16:12

A z numerow nadwozia mozna cos odczytac
W stanach jest 1YVGD....



Overkill - 08 cze 2006 16:18

1YVGD

Ja też mam taki początek.
Rzeczywiście masz jakąś dziwną wersję...



demonst - 08 cze 2006 17:38

Ja też mam taki początek.
Rzeczywiście masz jakąś dziwną wersję...


Podobno, podkreslam podobno ta zostala zrobiona w Japonii.... Takie jest zdanie 1 serwis Mazdy...



Waluś - 08 cze 2006 17:52
No bo twój MX jest jak napisałem Amerykańską wersją na Europejski rynek Nic w tym dziwnego. Przecież jeżdżą po naszych drogach amerykańce robione w europie



Overkill - 08 cze 2006 18:09

No bo twój MX jest jak napisałem Amerykańską wersją na Europejski rynek

Czyli mutant
Bez urazy Jest naprawdę ładna...



demonst - 09 cze 2006 13:08
Walus, mam do ciebie pytanie - skad masz takie ladne zegrarki ?
PZDR



Waluś - 09 cze 2006 13:58
hie hie, wiedziałem że w końcu zapytasz
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... c&start=48



Wodzu - 09 cze 2006 17:02
Gratki kolejna piękna Mazda w klubie i do tego MX-6 GD




demonst - 09 cze 2006 17:05
hie hie, wiedziałem że w końcu zapytasz łoł



Globy - 13 cze 2006 20:18
Ten poczatek VIN'u oznacza, ze auto bylo pierwotnie wyprodukowane w Japonii na rynek amerykanski... Bardzo mozliwe, ze eksportowano je potem do Niemiec i przerobiono lacznie z lampami, jaki los spotyka pewien ulamek Mazd (m.in. MX-3). W kazdym razie kolorek plus A-Spec plus 626 Coupe = klasyczna, kochana mieszanka



demonst - 14 cze 2006 12:24
Wielkie dzieki za potwierdzenie informacji

Czy ktos z klubowiczow moze zakladal klimatyzacje to MX-6 ? Jakie wiaza sie z tym koszta/ewentualne modyfikacje ?
Pozdrawiam



Overkill - 14 cze 2006 15:52

Jakie wiaza sie z tym koszta/ewentualne modyfikacje ?

O nowych częściach zapomnij.... sam skraplacz kosztuje ponad 750 PLN.
Musisz założyć sprężarkę (+zmiana paska klinowego), drugą nagrzewnicę, poprowadzić wężyki i rurki, wiązkę elektryki, zamontować włącznik i jeszcze parę innych pierdół... no i napełnienie ok 250 PLN...
Generalnie trzeba wybebeszyć całą deskę rozdzielczą...
Pomyśl czy ma to sens...



Waluś - 14 cze 2006 15:59
Aby to sie opłacało i było warto musiałbyś wypatrzyć auto z kompletną klimą.
Inaczej lipa. Ja szukałem rurek do swojego bolidu prawie rok hehe



Overkill - 14 cze 2006 18:06
Tak na marginesie, to ja mam drugiego Mx-a, który jest już prawie cały rozebrany i mogę tanio odstąpić sporo gratów do klimy...



Waluś - 14 cze 2006 18:54
yyy a może przekaźnik masz zdaje się D270 Lub inna litera, ale 270 napewno - 6 pinów)



demonst - 14 cze 2006 22:15
Witam !
O nowych częściach zapomnij.... sam skraplacz kosztuje ponad 750 PLN.



Waluś - 15 cze 2006 6:37

2 tys to bym chetnie zainwestowal.

żartujesz chyba za 2 tysie to kupisz skraplacz i kompresor hehe
Zapomnij o nówce. Ostatnio widziałem jak gość zakłądałnuwexa do berlingo. Kosztowało to 6 koła
Poszukaj używki nie koniecznie od MX może być od 626 GD poprostu kupisz max za 1000 a pozatym kolega wyżej ma komplet

I kilka porad. chłodnica od klimy pasuje od Probe I generacji, tak jak kompresor, reszte musisz szukać od 626 lub MX



RULES - 31 mar 2009 6:55
Temat zostaje zamknięty z powodu wcześniejszych ustaleń zarządu
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=72074
Pozdrawiam