dziwne zachowanie obrotów! co sie dzieje??
animek27 - 06 lut 2009 17:07
witam!!
więc tak odpalam po nocy wskakuje na ok. 900 obrotó (w vw było ssanie, tj obroty ponad 1000) i do puki bujam sie bez szarży po mieście to jest oki bo spadają do tych 900-set jak dam na luz, ale jak troche polece ostrzej i dam na luz to obroty spadają tylko do 1300/1400 i tak zostaje, aczkolwiek zauwarzyłem że jak zawijam na skrzyżowaniu nie delikatnie to spadają do 900?? a jak docisne znów gaz to opadają tylko do tych 1300/1400?? co sie dzieje?? szukałem troche i jak coś z obrotami to odpowiedź "mało płynu w chłodnicy", u mnie jest co dalej??
626 2.0 comprex, 96r w tym nie ma ssania??
dyszel85 - 06 lut 2009 17:16
wydaje mi się że powinieneś z tematem przejść do działu diesel
Mateusz - 07 lut 2009 7:21
wydaje mi się że powinieneś z tematem przejść do działu dieselDokładnie. Przenoszę.
Mnie się dodatkowo wydaje, że powinieneś doszlifować temat
Pozdrawiam, Mateusz.
animek27 - 09 lut 2009 15:01
znowu ja!! dziś korzystając z wolnego dnia wymyśliłem turne po elektrykach podepną sie gdzie treba sprawdzą może to jakiś zawór czójnik?? oki pierwszy nie ma czasu ale zaprasza w czwartek, drógi nie bawi sie w mazdach, lecimy po znajomego bo ponoć na układy z trzecim elektrykiem (kolejki po 2 m-ce), to da sie po za kolejką, pyta o rok, on to po 2000 mazdy bierze ale po omówieniu tematu mówi rze to napewno nie elektronika, trzeba raczej do mechanika. oki skoro już sie woże to czemu nie? popatrzył posłuchał pogazował i mówi pompa, ale on pomp nie robi i odsyła. ale wiem gdzie robią więc jadę! omawiam mu temat a ten co za pompa co za pompa, podnosze mache i eureka bardzo fajnie twierdzi ze to regulator chyba obrotów, wymiana 350 w dwa dni, ale co ciekawsze kazał zalać do zbiornika pół litra miksolu tak na 30 litrów ropy, powinno pomuc a jak nie to dopiero wymiana. panowie czy to możliwe??
bo olej zalany
maciekkr - 09 lut 2009 16:01
Mam podobny problem-na ciepłym strasznie wolno spada z obrotów (z wolnymi nie mam problemu, trzyma w okolicach 700). Pompiarz orzekł: regeneracja pompy 500pln, 1dzień roboty. Daj znać czy mixol coś pomógł.
biniloluk - 09 lut 2009 16:42
miałem podobny problem ale fachowiec od pomp wtryskowych podpoił ja pod maszynę i wyregulował dawkowanie śrubka od tego jest z boku na głowiczce pompy jest za kontrowana i u mnie jest na niej metalowy kapturek
maciekkr - 09 lut 2009 20:39
miałem podobny problem ale fachowiec od pomp wtryskowych podpoił ja pod maszynę i wyregulował dawkowanie śrubka od tego jest z boku na głowiczce pompy jest za kontrowana i u mnie jest na niej metalowy kapturekTo było à propos mojego, czy kolegi problemu ? Ile Cię skasował ?
biniloluk - 09 lut 2009 21:00
bardziej odnośnie twojego problemu ale może animek27 ma podobnie skasował 250zł ale ponoć w cenę wchodziły uszczelki bo powiedział że nie podepnie do maszyny jak nie będzie pewny że pompa jest czysta więc ją niby rozbierał samo sprawdzenie polega na tym że podłączy pompę pod maszynkę co kręci pompa i liczy obroty oczywiście z drugiej strony są wtryski które psikają do menzurek i przez to wie ile podaje paliwa w danych obrotach a ile powinna gdzieś tam sprawdza i reguluje żeby było dobrze
animek27 - 11 lut 2009 16:50
zalałem 1 litr mixolu na około 3/4 zbiornika (tak na marginesie ile pojemności ma zbiornik?) i przejechałem ok 150 km. narazie bez zmian!!
gstr - 11 lut 2009 17:37
Ja kiedyś tą śrubką o której mowa wcześniej podobny problem naprawiłem.
Tak naprawdę są 2 albo 3 śrubki (jak ktoś ma klimę). Ta wspomniana wcześniej to bodajże dawka paliwa a dwie pozostałe to regulacja obrotów biegu jałowego.
U mnie metodą prób, błędów i odrobiny rozsądku ten problem rozwiązałem.
biniloluk - 11 lut 2009 22:36
dokładnie tak jak mówisz jedna jest do dawkowania druga do wolnych obrotów a trzecią można ustawić urządzenie rozruchowe to co przyspiesza zapłon
animek27 - 12 lut 2009 14:09
panowie moze jakies foto pompy ze wskazaniem śrubek i opisem od czego która?? dzięki!!
bo ja ekonomistą z wyksztaucenia jestem
animek27 - 04 lis 2009 15:08
Odświerzam temat. pompy nie zrobiłem, mam drugą, duży problem z wymianą?? Laik da radę? trzeba zaczepiać o rozrząd, czy da się to pominąć?
cris66 - 24 lut 2010 22:43
ja swoja pompę wymieniłem sam ale jest troszkę roboty.Ustawienie na czujnik zegarowy a mało miejsca więc musialem zdjąc zbiornik płynu wspomagania.Jak jesteś całkowitym laikiem to raczej odpuść