Jaki silnik wybrać?
trewi - 01 mar 2008 22:24
witam
moj pierwszy post
chce kupic mazde 626 od 7 tys do 9 tys tylko jaka mazda najlepsza
podpowiedzcie
jaka moc silnika
pojemnosc
Hazu - 01 mar 2008 22:41
626 GD
to były najlepsze
Później coraz gorsze
Za te pieniadze
626 GE (91-97) 2.0 (FS)
Tylko kup w dobrym stanie
Bo jak trafisz najakiś szrot to będziesz miał problemy.
trewi - 01 mar 2008 22:54
kupic z gazem czy lepiej potem zamontowac
pawelMX6 - 01 mar 2008 22:57
Jeśli już, bo ja osobiście gazu nie toleruję, to założyć po kupnie. A najlepsze w tej cenie? 626 GE 2,0 FS, tak jak poprzednik napisał. Chyba, że wolisz MX-6.
trewi - 01 mar 2008 23:01
hatchback i zeby pojezdzil z 2 lata
a na gaz mialbym 4 tys czyli wyszlo by okolo 13 tys
Siw-y - 01 mar 2008 23:08
zeby pojezdzil z 2 lata nie wiem ile zamierzasz przejeździć przez te 2 lata, ale moim zdaniem i tak nie warto zakładać gazu bo Ci się nawet montarz nie zwróci
trewi - 01 mar 2008 23:13
niewiele bede jezdzil okolo 20 tys rocznie
to morze dololozyc te 4 tys i kupic nowszy model
Hazu - 01 mar 2008 23:28
to morze dololozyc te 4 tys i kupic nowszy modelNowszy nie znaczy lepszy.
Znajdż dobry egzemplaż GE bez lpg, bezwypadkowy, niedymiący.
Jak okaże się dobry to załóż sekwencję koszt ok 2000 - 2500zł
zwróci Ci się po roku.
trewi - 01 mar 2008 23:34
mam jeszcze 2 tygodnie na znalezienie
bede szukal
jak macie jakies oferty to piszcie
robert i Madzia - 01 mar 2008 23:43
http://moto.allegro.pl/item320955165_ma ... anie_.htmlhttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4552556Przejżyj sobie te dwie oferty może któraś Ci się spodoba..a jak nie to sprzedam Ci moją ukochaną
robert i Madzia - 01 mar 2008 23:46
Zapomniałem pokazac Ci jeszcze to
http://www.autoscout24.pl/home/index/de ... =2500&zip=Ładne nie? A to prawie madzia tylko troszkę inaczej wygląda
Grzyby - 02 mar 2008 6:41
trewi, proszę o zapoznanie się z regulaminem działu.
Poznanie opisów poszczególnych działów również byłoby wskazane.
Temat trafi do działu "Kupuję Mazdę!"
slawek323 - 02 mar 2008 10:09
też mam podobny problem mam do wyboru mazde 626 1.8 z klimą i hakiem z niemiec za 9.300 (po opłatach i gazie ok12tys i mazde 2.0 za 6tys do wymiany prawe nadkole i przednia szyba potłuczona od kamieniapo robieniu 10tys, jak to widziecie 1.8 starczy czy lepije odrazu 2.0 jest to dość spore auto jak z spalaniem oczywiscie gaz bedzie założony co radzicie
GofNet - 02 mar 2008 16:42
     Jeśli chodzi o jakość uważam, że najlepsze silniki w tych budach, to KL (2.5 V6). I nie palą tak, jak wskazywałaby na to ich pojemność. Aby było zabawniej, to dodam, że moja pali PB tyle samo albo i więcej, co kuzyna KL LPG. Aż żal patrzeć .
     Takie silniki były często montowane w najbardziej wypasionych budach, gdzie w standardzie było wszystko: elektryczne szyby/lustra/szyber/antena + halogeny + klima + tempomat + seryjne ospojlerowanie. Ceny przy zakupie są podobne a eksploatacja droższa o ceną trochę droższego rozrządu, choć ku zdziwieniu rozrząd do 1.8 dziwnym trafem okazał się droższy .
     Otrzymujesz wypasioną furę z silnikiem o mocy ~164KM i momencie obrotowym na poziomie 207Nm. Do tego dorzucasz wtrysk gazu za ~3kzł i jeździsz tak, jak na benzynie. To auto tak Ci się spodoba, że za trzy lata zapomnisz o wymianie na inne.
     Warunek: muisz kupić pojazd w dobrym stanie. Nie od handlarza, który zalenie co się da MotoSpecjalistą. Nie auta, które było robione na odwal się i które było ewidentnie zameczone. Jedź sobie do DE i kup od jakiegoś Helmuta. Nie zawiedziesz się. Kuzyn od trzech lat ją ma i jedynie, co robił, to wymieniał sondę lambda, rozrząd, filtry, oleje, płyny - czysta eksploatacja. Chyba jeszcze klocki, ale już nie pamiętam.
     I jeszcze jedno. Pamiętaj, że wiek pojazdu nie świadczy o jego stanie. Można kupić pojazd młodszy w stanie niedoinwestowanym ale równie dobrze możesz nabyć auto, które będzie kilka lat starsze a nie zrujnuje Ciebie finansowo.
Pozdrawiam
..::GofNet::..