ďťż
klimatronik - zasada działania





SimoneuS - 13 cze 2006 19:21
..




xANDy - 13 cze 2006 20:07
Już rozmawialiśmy ale dla innych powiem jeszcze raz:
W trybie ECON sprężarka włącza się rzadziej, schładza czynnik do skromniejszje temperatury (ok. +5-6 stopni), Przy wyższej temp. również załącza się ponownie. Taka praca jest wystarczająca przy małej róznicy temperatur (w moim przypadku to ok. +26-27 za oknem).
Jeśli różnica temperatur jest wyraźnie wyższa - zazwyczaj załącza się w trybie AUTO wersja zwykła A/C, która jest bardziej "wymagająca" i energożerna (odbija się to wyraźnie w paliwie, 0,3-0,5l).
Truyb AUTO generalnie sam obiera sobie najlepszą (wg niego) wersję utrzymania stałej temperatury w pojeździe. W większości wypadków - funkcjonuje to bardzo dobrze. Bywa, że nie wystarcza np. przy deszczu i pełnej obsadzie siedzeń - wtedy trzeba wymusić większy nawiew (komputer resztę dobiera ciągle sam).