ďťż
KLZE - co to jee??:]





shady - 04 paź 2005 9:19
co to jest jakis modet/typ silnika bede wdzieczny za dobre wyjasnienie, bo troche szukalem tu na forum ale wszyscy tylko pisza klze i tyle. pozdrawiam




Sokool - 04 paź 2005 10:43
http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/oznaczenia.php



no_name - 04 paź 2005 14:28
shady ja mam
1992-1998 2.5i V6 165 - 170 KM 24V 6/DOHC KL

a KLZE jest mocniejszy (wersja japonska mojego silnika wychodzila tylko tam)

1992-1998 2.5i V6 J-Spec 200 KM 24V 6/DOHC KL-ZE



shady - 04 paź 2005 17:21
no_nameaham:] i to tylko takie pojemnosci tak, mniejszych nie ma z klze lub kl aham:]




shady - 04 paź 2005 17:25
no_namea ile wazy ten twoj silnik?? a klze ciezszy??



SimoneuS - 04 paź 2005 17:29
..



Solo - 04 paź 2005 19:20
...



shady - 05 paź 2005 21:59
dziex (a moze jakies liczby??)



bajer0 - 05 paź 2005 22:04
a ja walne zapytanko czym sie roznic KL od KL-ZE

czy da sie dosc nieduzym kosztem zrobic w stodole z KL KL-ZE

czy stosowany jest inny osprzet, czy co??



shady - 05 paź 2005 22:15
z tego co sie dowiedzialem to moca, silniki moga sie nie roznic z zewnatrz a moze byc troszke wal inny , itp.inne szlify , ale czy na 100% hmm niech sie wypowiedza w tym lepsi



Mev - 06 paź 2005 16:23

a ja walne zapytanko czym sie roznic KL od KL-ZE

czy da sie dosc nieduzym kosztem zrobic w stodole z KL KL-ZE

czy stosowany jest inny osprzet, czy co??


Fajnie by było, może z KF też by się dało zrobić KF-ZE - zamiast 144km było by 170km

Nie mogę nigdzie znaleźć parametrów tego silnika

EDIT: Obawiam się że to jednak mało prawdopodobne do zrobienia "w stodole"
http://www.mazdaxedos6.com/english-techdata.htm - Sporo różnic



GTurbo - 30 paź 2005 23:38
Ja ma taki silnik tak ze bede wypowaidal sie an ten temat. Jest to taki sam silnik wagowo jak KL03. Ale sa zmiany w kastrukcji. Czyli dolot jest inny. Kanaly sa kwadaratowe w porownaniu do ograglych i troche wieksze niz Kl03. W jednej rzeczy doplywy powietrza sa wieksze i dlusze niz w kl03. Teraz glowica. Tloki sa plaskie i wieksza kompresia z 9.2 na 10. Co jeszcze najwazniejsze silnki z japonii nie maja tak zwanego EGR zaworu. I takze aparaty zaplonowe na tych silnikach sa inne. Te silniki sa dosc bardziej elastyczne niz kl03 tak mi sie wydaje. Ale jestem zadowolony i tak niech zostanie. Ale sam silnik to nie koniec trzeba tez miec do tego ECU i przeplywke aby ta moc byla wykonalna.