ďťż
Który silnik wybrać?





strOOs - 29 lip 2007 11:03
Witam.

Przymierzam sie do zakupu po wakacjach Mazdy 323F BG.
Dylemat mam tylko co do wersji: GT czy zwykla 1.8 SOHC?
GT ma ciekawsze wnetrze i lepszy silnik, ale czytajac opinie innych osob na forum pojawia sie dylemat - czy da sie ku8pic niezajezdzona GT?
Czy lepiej zostac przy zwyklej wersji SOHC i liczyc na to, ze latwiej trafi sie wersje od kogos kto spokojniej jezdzil?

Bede wdzieczny za opinie i pomoc.

Pozdrawiam

temat edit by Adaś




Mak - 30 lip 2007 22:28
Przebierając w takich zabytkach jak Mazdy BG polecam kupić to co będzie w jak najlepszym stanie, a nie kierować się konkretną wersją.

Ja mam 1.6 SOHC, może ósmy cud świata to może nie jest, ale auto jest naprawdę zadbane jak na 15lat i jego osiągi na benzynie są wbrew pozorom bardzo wystarczające (realne - poniżej/w granicach 12 sekund do setki). Na gazie jest już muł - 14-15 sek.

Wybrzydzać to można w salonie, a nie w autach za 5000zł...



Gość - 08 sie 2007 21:15
Miesiac temu spredalem mazdusie 1840 GT dohc 128KM z gazem 94 r. Bylem z niej zadowolony i to bardzo , bo pilnowalem w niej wszystkiego .Byla na forum i po tygodniu kupil ja gosc z mego miasta . Teraz mam 323F BA widuje sie z kolesiem i dyskutujemy na tem. naszych autek . Moja byla GT do 100km \godz rozpedzala sie w jakies + - 8 sek na bezynie , przy czym spalala ok. 15 l paliwa przy ostrej jezdzie , przy normalnej ok 9 l trasa 11 miasto gazu . Sprzedalem ja za 6 000 zl moze nie tanio ale chlopak nie musi teraz do niej dokladac . Zycze znalezienia takiej jaka posiadalem , napewno bedzi ciezko . Pozdrawiam Mazdowicz



KOCIHOTEL - 14 sie 2007 21:29
Moja GT poszła ze 2 miechy temu.1990 rok 140KM poszłą za 4600,była geametria do zrobienia ,końcówka drążka,amorki tył,bo przód wymieniłem i tłumik.Dzisiaj się z gościem widziałęm ,jest zadowolony mówi że to niezły Zapierdalacz.Załątwiam mu części po zniżkach.Mój pierwzy samochód którego nie chciano mi zwrócić.Pozostałe 2 chcieli ale ja nie przyjmuje z powrotem.