mazda626 comprex 93r





marek63hd - 02 sty 2006 20:11
Witam wszystkich i zycze wielu bezawaryjnych kilometrow w Nowym Roku.Mam dwa pytania:1.jakie powinno byc ustawione cisnienie wtryskiwaczu? 2. czy ktos moze spokal sie z zamiennikami do tylnego zawieszenia [chodzi mi o wachacze].




Jaksa - 02 sty 2006 21:39
Lepiej nie dopuszczać do wymiany końcówek wtrysku w żadnym serwisie. Oryginalne s± praktycznie niezniszczalne (co najwyżej może im się przydać solidne mycie). Katalogowe zamienniki końcówek to niedokładnie to co powinno być montowane (samochód jeĽdzi, ale będzie lekko dymił i zauważalnie zmniejszy się jego moc). Oryginalne końcówki Denso-Nippon s± bardzo drogie (ok. 1.200 PLN komplet) ..... To tylko cz±stka opisu naszego kolegi Gstr.

chodzi mi o wachaczeA dokładnie ktore , poprzeczne czy wzdłuzne ?



marek63hd - 03 sty 2006 6:09
Czytalem t± uwage wczesniej zanim zadalem pytanie ale nie moge sie z nia do konca zgodzic dlatego ze jezeli dwa elementy metalowe wspolpracuja ze soba to nawet gdy sa smarowane ulegaja zuzyciu. Co do wachaczy to chodzi mi o wzdluzny i poprzeczne.



navroth - 03 sty 2006 16:40
Pozdro dla marek63hd 93 rocznik najlepszy




marek63hd - 03 sty 2006 19:44
Tez tak uwazam dlatego mam te auto .Dzisiaj odkrylem dlaczego moja Ma-zda tak pieknie dymi. przyczyna byla prozaiczna: zapchana chlodnica powietrza



Jaksa - 03 sty 2006 20:41

zapchana chlodnica powietrza Chyba co¶ wspominałem o intercoolerze ( przez telefon ) ciesze sie ze zlokalizowałes usterke.



marek63hd - 03 sty 2006 21:21
Dzieki za rade.Jutro biore sie za udraznianie intercoolera. Musze tylko dobrac jeszcze jakis odpowiedni szuwaks do czyszczenia ale mysle ze cos znajde.



navroth - 04 sty 2006 13:56
Napisz jak to sie robi. Albo jakas relacja foto
Moze tez to u siebie profilaktycznie wykonam?



marek63hd - 04 sty 2006 17:40
Wlasnie jestem po robocie.Wyjmowlem caly intercooler.Jest z tym niestety troche zabawy.Musialem odkrecic zderzak z lewej strony i dopiero wyjalem go na wierzch.Mozna to tez zrobic inaczej, bez wyjmowania.Wystarczy wtedy zdemontowac dolot od zaworu startowego do intercoolera a na wylocie z inter. lacznik gumowy.Potrzebny jest jeszcze dobry kompresor i ropownica.Ja co prawda czyscilem innymi srodkami ale polecam jako bardziej skuteczy rozpuszczalnik do farb karbomidowo- ftalowych lepiej rozpuszcza zastarzale brudy.Nastepnie dobrze przedmuchac samym poietrzem.wskazane jest troche odczekac az rozpuszczalnik odparuje.Ja mylem najpierw on a pozniej benzyna ekstr.a ze sie troche spieszylem to nie czekalem az odparuje i potem mialem lekki problem z odpaleniem autka.Przy okazji oczycilem zawor startowy.w srodku byla gruba warstwa sadzy ktora niezbyt dobrze wplywa na dzialanie tego zaworu [/list]



Jaksa - 04 sty 2006 20:25

Wlasnie jestem po robocie.Odwaliłes kawał dobrej roboty - jakie efekty ?



marek63hd - 04 sty 2006 21:10
Poprawa jest i to znaczna.Ale cos wiecej bede mogl powiedziec jak autko troche przegonie bo te 4 km co przejechalem po czyszczeni to troche zamalo.Krotko mowiac trzeba przedmuchac rure



Jaksa - 04 sty 2006 21:40

.Krotko mowiac trzeba przedmuchac rure
i wydmuchać trochę sadzy z wydechu