ďťż
Mazda 626 GE 2.0 1993r.





Gib - 16 wrz 2007 13:19
Witam.
Niedawno zakupiłem swoje drugie auto w życiu, jest nim 14 letnia Mazda 626 2.0 polecana via forum przez Misiolota.
Madzia jest turkusowym sedanem, a nie bordową habetą jak to było w planie ale cóż, spodobała mi się to przygarnąłem. Co do wyposażenia to chyba tylko elektryczne 4 szyby i ustawianie lusterek, ubolewam nad brakiem ABSu ale nic w tej chwili na to nie poradzę, oraz klimy o którą być może się zatroszczę w swoim czasie (o ile jest pod nią przygotowana).
Autem jeździ mi się świetnie jest komfortowe i szybkie, znakomita elastyczność w porównaniu do poprzedniego auta.

Na chwilę obecną ciesze się jazdą i nie mam chwilowo głowy do naprawiania tego co tam jest do naprawienia. Niech euforia troche minie to się ją doprowadzi do Igły. Z tego co widzę to trzeba się będzie w pierwszej kolejności zająć turkączącym przegubem (mój stary miał 626 GD, powiedział że mnie to puści z torbami), wymienić uszczelke pod deklem zaworów i zastopować tu i ówdzie rudą która się miejcami pojawia. Jak się z tym uporam zastanowie się nad SGI (o ile nie wyjdzie jakiś zonk z silnikiem).

Pocieszający jest brak białej chmurki przy odpalaniu.

Suche fakty:
Mazda 626 2.0
Rok produckji 1993
Przebieg 222 tkm
Przyspieszenie - Fajne (zaczyna być wolno)
Elastyczność - Super (wystarczająca)
Foty:





z najpilniejszych spraw to zostało wyczysczenie silnika z oleju (odkąd pojawiła sie ORI uszczelka dekla na szczęście sucho) i wymiana zaworka pompki oleju, bo klepią zawory zdrowo.
Przy 225 tys, mazda dostała instalację sekwencyją na STAGU300 która jak narazie sprawdza się nieźle, może pozatym że reduktor troche jęczy czasami.




Marco7 - 20 wrz 2007 0:57
Ladny kolor . Ale zeby przegub mial puscic z torbami , bez przesady



Jacol - 20 wrz 2007 5:08
Gibsong regulaminowa wielkosc fotek to 800x600... zmniejsz do tej rozdzielczosci



pawelMX6 - 20 wrz 2007 7:19
Fajna - trzeba jej halogenow, bialych migaczy i felgi

Powodzenia w dzialaniu nad autkiem




Gib - 20 wrz 2007 21:44

Ladny kolor . Ale zeby przegub mial puscic z torbami , bez przesady

w czasach kiedy miał GD 2.2 turbo, też przegub poszedł i kosztował jakieś kosmiczne pieniądze a regeneracja tyle co teraz nowy z montażem.



MadziaForever - 04 paź 2007 18:59
Mamy bliźniacze samochody.. u mnie antenka jest na stałe.. wygląda że ktoś to przerabiał, więc obstawiam że się psują tamte..
I też niemam halogenów.. czy to taka seria z dziurami zamiast świateł wyszła?
Pozdrawiam..
Ps. może to i lepiej że niewpadłeś sie pościgać, mamy baaardzo kręte drogi



Gib - 04 paź 2007 22:13
Nie chodzi nawet pościgać, zobaczyć posłuchać porównać, spota zrobić.



MR.PETER - 05 paź 2007 22:18
Zaloz Fajowe aluski i bedzie git i niech sie dobrze sprawuje



Gib - 06 paź 2007 8:28
plan jest taki, na zime zakładam zimówki na 14 a na wiosne poszukam alu 15-195 z oponami. Do tego SGI i śmigamy, wyścigówki z niej się raczej nieda zrobić.



MadziaForever - 06 paź 2007 10:34
Lukas twierdzi że z 626 1,8 ma wyścigówke
Ale poważnie moja na instalacji 2 generacji do 10s w setke wchodzi także wolne samochody to to niesą... szczególnie te sprzed 95r. A jest jeszcze blos, są inne rozwiązania... pożyjemy zobaczymy co się da w miarę zdrowego rozsądku z niej wycisnąć Gratuluję.
Ps a jak będziesz wstawiał LPG to niedaj se wcisnąć Reduktora na 100/120KM.. dla tedo wozu to zamało, wiem bo czeka mnie zmiana na 240konny.. to chyba też oczymś świadczy



Gib - 06 paź 2007 14:47

Lukas twierdzi że z 626 1,8 ma wyścigówke
Ale poważnie moja na instalacji 2 generacji do 10s w setke wchodzi także wolne samochody to to niesą... szczególnie te sprzed 95r. A jest jeszcze blos, są inne rozwiązania... pożyjemy zobaczymy co się da w miarę zdrowego rozsądku z niej wycisnąć Gratuluję.
Ps a jak będziesz wstawiał LPG to niedaj se wcisnąć Reduktora na 100/120KM.. dla tedo wozu to zamało, wiem bo czeka mnie zmiana na 240konny.. to chyba też oczymś świadczy


Nie twierdze że jest wolna, chodzi o to że specjalnie nieda się za dużo wycisnąć, każdy mówi tylko sprzedaj i kup KL.
Co do instalacji to różnica między II gen z blosem a sekwencją chyba nie jest warta ryzyka utraty przepływki, jeśli ma być gaz to bezproblemowy autem zamierzam pośmigać z 5 lat.
Reduktor 240 KM. O czym to świadczy? że niema reduktorów 120/140 KM? tylko zamiast 120 się 240 wstawia. Jeszcze nie rozkminiam tematu gazu, jestem na etapie odkładania kasy na różne inne rzeczy, nie samą Mazdą człowiek żyje.

Aha zastanawiam się czy nie zglebić jakoś Madzi bo odkąd kupiłem to z tyłu nie jechał nikt jeszcze a i bagażnik pusty i [tiiit] nieładnie zadarta pokazuje zawieche i ochydną rure wydechową, też do wymiany wcięcie w zderzaku takie że 3 by weszły....



MadziaForever - 06 paź 2007 16:40
Sedany są piękne.. a FSy bezproblemowe...
a KL ma plusy ma minusy...
Ps. w sekwencji reduktor też jest niezbędny.. podpowiadam ci tylko żeby oszczędzić ci wydatków, które mnie teraz czekają
Odrazu niech ci wstawią mocniejszy (różnica 50-100zł).
Pozdrawiam.



MadziaForever - 06 paź 2007 16:44
Co do zawiechy.. no mi raz jak jechałem za Focusem ST220 dupcie zarzuciło przy 160 jak gość w zakręcie przychamował. Także o ile drogi którymi sie zazwyczaj poruszasz nie są zbyt h.... to chyba byłby dobry pomysł.
U mnie odpada.



Lukas007 - 07 paź 2007 17:49
Fajna mazda. Brakuje felg i halogenów. Jak znajdziesz to drógie to daj znac gdzie wynalazłeś ramki (do dużych halogenów oczywiście) bo sam szukam i znaleźc nie mogę



pawelMX6 - 07 paź 2007 18:08
Lukas007, tez mialem problem z ramkami bo szukalem ich ze 2 tygodnie i dalem grosze za nie chociaz juz slyszalem, ze nie ma szans na nie. Przegladaj allegro i wysylaj wszedzie maile i dzwon tam, gdzie sa GE na czesci. Jest szansa, ze ktos bedzie mial i uda ci sie tak jak mi Uwierz mi na slowo - jest tego troche, trzeba tylko poszperac.



Gib - 12 paź 2007 14:34
Wracając do MOJEJ mazdy dziś odkręciłem dekiel zaworów w celu wypolerowania go, niestety poległem nie idzie wogóle ruszyć w okolicach napisów i w niektórych innych miejscach, polerowanie na lustro sobie darowałem ale myślę przy okazji jak bede na garażu u kumpla polakieruje ten dekiel jakąś czarną perłą a spoleruje tylko napisy i też będzie ślicznie
Aha uszczelka została ta sama i tak spodniej spływało więc potraktowałem ją czerwonym silikonem. Niestety gdzies wsiąkła jedna śruba od dekla. Zobaczymy co to coś da.



Mev - 12 paź 2007 14:42
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=41411

Ktoś ramek szukał



Lukas007 - 12 paź 2007 14:58
Dzięki, ale już zamówiłem

Miałeś rację PawelMX6, trochę poszperałem w Allegro i proszę, jest!

Jeśli sprzedawca nie zrobi mnie w konia i nie przyśle mi rozwalonego towaru to na dniach wstawię na moją stronkę kilka fotek autka z nowymi oczkami

Sorry za OT



MadziaForever - 12 paź 2007 15:28

Wracając do MOJEJ mazdy dziś odkręciłem dekiel zaworów w celu wypolerowania go, niestety poległem nie idzie wogóle ruszyć w okolicach napisów i w niektórych innych miejscach, polerowanie na lustro sobie darowałem ale myślę przy okazji jak bede na garażu u kumpla polakieruje ten dekiel jakąś czarną perłą a spoleruje tylko napisy i też będzie ślicznie
Aha uszczelka została ta sama i tak spodniej spływało więc potraktowałem ją czerwonym silikonem. Niestety gdzies wsiąkła jedna śruba od dekla. Zobaczymy co to coś da.


I mi jakoś cudnie to niewychodziło napoczątku.. (wrzuce foty później do siebie) ale tak:
zaczynałem 150 w takich trudnych miejscach... potem 240... 400... 1000.. 2000..
cudnie może niewyszło ale przynajmniej sie nienarobiłem i palce mam całe w przeciwieństwie do co niektórych

PS. daj więcej fot swojego sprzęta jak będziesz miał okazje..



Gib - 12 paź 2007 16:23
PS. daj więcej fot swojego sprzęta jak będziesz miał okazje..



Gib - 16 paź 2007 19:27
dobra, zawziąłem się troche i jednak wypolerowałem ten dekiel zaworów, może nie wyszło jakoś super-super ale byłem ograniczony czasowo (nie mój garaż) nie miałem uchwytu na rzep do wiertarki i polerka była dremelkiem


zostało troche pasty między literkami ogólnie pierwsze koty za płoty. Teraz jeszcze planuje wymiane tej nieszczęsnej uszczelki bo jak widzicie głowica się kąpie w oleju no i ogólnie porządeczek pod maską. A na wiosne tjuning kół.

aha i jeszcze dowód na to że jestem lolkiem, 2 dni jeździłem z wyjętym bagnetem...



MadziaForever - 18 paź 2007 19:17
Nieźle, przydałoby się jeszcze pokrywe kolektora wydechowego srebrolem maźnąć..
Gibson.. to jest orginalny kolektor dolotowy FSa?
Pytam bo mój jest inny.. a że miałem swapowany silnik.. ciekawi mnie to czy inni FSowcy mają taki jak Ty? Pozdrawiam.
PS uszczelka tylko oryginalna.



Gib - 18 paź 2007 19:46
osłona kolektora już wyczyszczona, ale nie chciałem malować, za dużo maskowania wokół. kolektor dolotowy już się świeci, obudowa aparatu zapłonowego również oczyszczona z syfu podobnie jak listwa wtryskowa do tego nabłyszczone plastiki od dolotu zaczyna to jakoś wyglądać, fotki komórą więc wszystko się świeci jak psu... i nic nie widać, uszczelka ori będzie (63zł w nippon car ale nie od ręki). Gorzej że spalanie wzrosło do 11.5l (jazda wyłącznie po Warszawie). Wychodzi że każdy konik spala setke na sto km ;-)



MadziaForever - 18 paź 2007 20:05
Benzynki? spooro.. nie nie z kolektorem już wiem.. masz oryginalny 2,0 a mi oprócz tego że w papierach zostawili 1,8 to dla niepoznaki włożyli kolektor z 1,8.. więc mam silnik 2,0 z cronosa 116KM i kolektor od 1,8
U ciebie wszystko jest OK.



Gib - 18 paź 2007 21:27
no cóż ostatnio było 9.9 i się cieszyłem, teraz 11.5 i jedyne co moge powiedzieć że jakbym chciał oszczędzać to bym comprexa poszukał....



Gib - 28 lut 2008 10:58
Mały update, mazda przy 225 tkm dostała instalację gazową, sterownik na rachunku 4Gas, ma to niby być stag 300. Ustawiony jest na 50 stopni celcjusza ale rano włączył mi się już po 800m jazdy. Narazie jestem bardzo zadowolony, różnicy nie czuję żadnej. Teraz czas na przegub, zaworek pompy i uszczelke dekla, potem pewnie wymiana kabli bo to JC i świec.



MadziaForever - 01 mar 2008 18:19
Uszczelke dekla wymień koniecznie.. to groszowa sprawa.. I tylko Ori, najpewniej od Smirnoffa.
A jak sobie poradzisz z przegóbem, daj znać na PW jak sprawa kosztowo wyglądała.. bo i ja swój rozwaliłem.. i teraz z lekka tryka przy skrętach.



Dragi - 20 mar 2008 10:51
gratki za ladna furke aluski tylko i szerokiej drogi )

pozdro



Rekin - 29 mar 2008 23:07
ładna jak wszystkie sedany pozdrówka.



Gib - 22 kwi 2008 21:51
Madzia dostała nowe (dla niej) buty


tak co powiem, wygląda ładniej, skręca się ciężej, kierownica wraca dużo gwałtowniej, wozi sie w koleinach jak chce, byc może lepiej się trzyma drogi na szybkich łukach, jeszcze takich nie robiłem, musze się przyzwyczaić.
Aha, felgi od Lukas'a07



Lukas007 - 23 kwi 2008 11:20
Muszę przyznać, że ładniej te koła wyglądają na Twoim aucie, niż na moim. Pewnie to sprawa koloru, bardziej się wyróżniają. Jak widziałem na żywo, kilka rzeczy wymaga dopracowania, ale mimo wszystko nadal wygląda ok. Dołóż jeszcze clear'y. Koszt niewielki, a zmiana przy takim odcieniu felg i lakieru - ogromna.

Pozdro



Gib - 23 kwi 2008 12:30
Bardzo dziekujemy, pewnei że sporo wymaga, szczególnie w warstwie lakierniczej, się tylko zastanawiam czy jest sens to poprawiać skoro auto porusza się głównie po mieście i sam już pare razy nie wiem skąd mam rysy i obicia

Następny mody to wymiana zaworka pompy oleju i naprawa wydechu



Gib - 25 kwi 2008 13:30
Wreszcie zawitały porządne zdjęcia na str.1



MadziaForever - 26 kwi 2008 12:53
Jednak GE to ma te nadkola gigantyczne, ale ja już do swoich (jeszcze mniejszych od twoich )kółek już przywykłem.. i niewiem czy będe w tym kierunku jeszcze inwestował.
Działałeś już przy przegubie? u mnie zaczoł trykać jak porąbany na skrętach.. a jeden gościu z forum mówi że 120zł +robota i po sprawie. co myślisz?



Gib - 26 kwi 2008 14:45
ja zapłaciłem 330, przegub zrobiony zaraz po gazie. też u Gościa z forum ;-)
co do nadkoli to wiesz, z zapakowanym pełnym zawiasem przednim PF125 ładnie osiadła może następne oponki będą 195/65, a może wrócę do 185, nie wiem jeszcze, to lato przechulam na tych co są.



Gib - 01 sie 2008 17:07
malutki update, dziś dokonana została naprawa wydechu, niestety jak sie okazało katalizator (chyba od nowości) juz był spękany w środku i poszedł na śmietnik, tym bardziej że flansza była już mocno zjechana. Na nowy katalizator metalowy mnie za bardzo w tej chwili nie stać, ceramiczne podobno do gazu nie najszczęśliwsze, wstawiony został tłumik przelotowy o wyglądzie katalizatora. Do tego do seryjnego końcowego dospawana końcówka Ultera, szeroka jak diabli. Ponieważ madzia wysoko stoi i zadziera kuper więc z daleka nie wygląda to najpiękniej jak narazie. Foteczki niebawem. Efekty są słyszalne, bo już nie popiarduje, nie grzeje się tunel środkowy no i troszke lepiej ciągnie ale to może placebo.
http://picasaweb.google.com/gibsong.pl/MAZDAPublic/photo#5229605554710178210
http://picasaweb.google.com/gibsong.pl/ ... 6053878594
nie wiem czemu nie działają fotki img



Lukas007 - 02 sie 2008 6:17


Ksztalt koncowki fajny. Podniesiesz i wyczyscisz ja troche - bedzie OK. Jedno co mi sie zawsze nie podobalo w GE to ksztalt seryjnego tlumika - wissi 0,5 metra pod samochodem, dziwnie z boku i do tego zawsze jest brudny Wiem, wiem... marudze, ale przyzwyczailem sie do nierdzewki i Tobie radze to samo, przynajmniej z koncowym tlumikiem - warto



Gib - 02 sie 2008 6:38
cokolwiek tu podnieść to tylko chyba nowym inaczej skonstruowanym tłumikiem końcowym, końcówka jest dospawana do kawałka pozostałości seryjnej rury, jest to używka cięta z innego samochodu ale kupiona okazyjnie. Taki urok Madzi że na seryjnym zawiasie zadziera strasznie kuper wszystkie bebechy widać.
Jak zrobiłeś że fotka się wyświetla? czyżby picasa nie za bardzo z naszym forum działała?



Lukas007 - 02 sie 2008 7:11
Jak zrobiłeś że fotka się wyświetla?



Gib - 24 sie 2008 18:24
takie tam tacho-video na benzynie bez zapasu i całego pierdzielnika który zwykle wożę.
http://www.youtube.com/watch?v=U7V2968BAVs
można ocenić czy zdrowy czy nie.



oblivion - 24 sty 2009 17:30
Ładna, masz fotki swoich zegarów?
Czy są fabryczne?



Gib - 24 sty 2009 23:23
Ładna jak każda GE, zegary mogę cyknąć totalna seria jak fabryka dała, podświetlenie zielone z regulacją natężenia.



oblivion - 25 sty 2009 0:15
No to takie jak moje było jeszcze wczoraj...



Moc Poranka - 26 sty 2009 17:15
Cześć Gibsong

Ciekaw jestem ile spala taka mazda gazu na sekwencji
Ładna Mazda.

Pozdrawiam.



Gib - 01 lut 2009 20:29
Są tematy o spalaniu w eksploatacji ja jeżdżę dziwnie bo do pracy 4km i takie odcinki pokonuje ona najczęściej. Realnie 11-12 w mieście 9-10 w trasie.

Dowód że auto zdrowe jak byk:




dyszel85 - 01 lut 2009 21:10
117 Horse Power? Nieźle!



Globy - 01 lut 2009 21:42
Naprawdę świetny wynik



Lukas007 - 02 lut 2009 16:22
auto zdrowe jak byk



Gib - 02 lut 2009 16:45
Felgi trochę rdza bierze, oczywiście zimowe stalówki.
wczoraj na fali dobrego humoru zmierzyłem czasy, niestety trakcja pozostawia trochę do życzenia poza tym dziwnie się czuję wciskając gaz do dechy niemniej na LPG wieczorową porą: 11,7 do setki i 18,1 @ 125 na 1/4m, sprzęt odnotowuje 0-100 dopiero po przekroczeniu 120 kmh więc licznikowo lepiej.

Z jednej strony fajnie mieć poczucie że auto po tylu latach trzyma serię, ale to przecież nie moja zasługa, miało już 4 właścicieli przede mną. Szczęście i tyle.



steven - 12 mar 2009 15:36
Fajna Mazda, szkoda tylko, że zagazowana, no i żeby była mocniejsza... ale sama w sobie bardzo ładna



PLaster - 12 mar 2009 15:54

zagazowana
to jest doładowanie -> przełącznik ustaw na pozycji OFF



Gib - 12 mar 2009 16:39
steven wiesz, uważam że za te (śmieszne) pieniądze kupiłem tak zarąbiste i niepozorne auto z klasą. A to że jeździ za 20zł/100km to chyba plus. Gaz jak widać po wykresie jej bardzo nie popsuł. Troszeczkę poobijana jest a maska to wogóle tragedia ale póki się bujam po mieście to nawet nie myślę o jakichkolwiek pracach lakierniczych, po prostu co chwilę coś nowego, nie wszystko z mojej winy i nie wszystko w mojej obecności.



steven - 12 mar 2009 18:04
co do obić, zarysowań, itp. to nie d się tego chyba w mieście uniknąć, wysatrczy raz podjechać pod supermarket... niestety, ale zawsze mogłobyć u nas tak jak jest we Francji ;p

A co do LPG, to że jest taniej to ok, ale że skundlowałeś Maździochę to co innego ;p

Tak czy owak fajny wózek



Gib - 12 mar 2009 22:24
ja nie narzekam, miałeś kiedys LPG 4 gen?



steven - 12 mar 2009 22:50
tak u dziewczyny w Passacie B5... od 3 lat nim jeździmy, gaz ma przejechane już ze 160 tyś km... i jeździ, na benzynie na dynamice nawet za dużo nie stracił, ale to zawsze jest już gaz... jak kogoś nie stać na jazdę 2.0 w benzynie czy większymi to niech sobie kupi 1.0 albo malutkiego dieselka Gaz to gaz, i nikt mi nie powie, że to coś dobrego, a tylko szpeci samochód...

Poza tym z LPG zauważyłem jedno, większość osób na forum, którzy mają problem z przyspieszeniem, obrotami, itd... ma gaz...

I takie jest moje zdanie!

A tak wogóle to zszedłem na off topic Sorki, za zaśmiecanie, już nie będę ;D



qlesh - 12 mar 2009 22:58

jak kogoś nie stać na jazdę 2.0 w benzynie czy większymi to niech sobie kupi 1.0
Ciężko znaleźć auto wielkości GE z silnikiem 1.0, a czasem trzeba zapakować do auta trochę więcej niż siebie



steven - 12 mar 2009 23:05
qlesh Ja tylko wyraziłem swoją opinię o LPG. Waszę zdania szanuję... A czy Wy moje, to mi obojętne ;p Tak czy owak LPG=zło ;p



qlesh - 12 mar 2009 23:12
steven wiem, zresztą opinię mam podobną. Ktoś ma LPG to jego sprawa, sam bym nie założył.



Hugo - 13 mar 2009 7:00
A przeciez opinie są jak dziury w , każdy ma swoją.



Gib - 13 mar 2009 7:24
steven gdybyś czytał forum dokładniej wiedziałbyś że niemam problemów z przyspieszaniem a co do tekstów jak Cie nie stać to trzeba było kupić 1.0, to zdają się być nieprzemyślane mocno, podobnie jak gaz to zło. Koniec mi tego OT tutaj, gaz zostaje. Za to w Sierce go nie będzie nigdy.



jarek.6s - 05 wrz 2010 11:10
Siemka. Dawno tu nikt nie zaglądał Słyszałem, że się pojawiło drugie auto z trzymającym serię motorem V6



Gib - 05 wrz 2010 17:42
Ta, ledwo jadące dychawiczne V6 z wykresem o jakim właściciele KL zwykle mogą pomarzyć Premiera klubowa we wtorek u Kojota.

Jakby kto był chętny to Mazda jest do sprzedania TANIO!



Gib - 14 wrz 2010 17:07
Po miesiącu ujeżdżania V6 doszedłem do wniosku że jednak lepsza i mniej zakwaszająca jest M626. Parę rzeczy się ogarnie i będzie jak myślę służyć wiernie dalej. Na pierwszy ogień idzie wymiana wtrysków gazu i leguracja całości na nowo bo przydarzyło mi się spalanie 14.5 LPG przy dynamicznej jeździe miejskiej, co jest wynikiem 2L gorszym niż zazwyczaj.



Gib - 14 wrz 2010 19:23
Wraca skąd przyszła. Chyba będzie na sprzedaż ale to już nie moja sprawa.
Co do spalania pewnie że lepiej.
-
Klaudia19, nie mam pojęcia jak wkładać płyty w Mazdzie 6 2004 rok. Czuję się zaszczycony że pierwszy post na forum napisałaś u mnie w temacie, proszę modów o nie kasowanie.

Witam . Właśnie kupiłam Mazde 6 2004 rok. I mam taki problem. Nie wiem jak wkładać CD. W desce rozdzielczej jest taki szary pasek ale za wszelką cenę nie mogę go otworzyć. Może wiecie co mam zrobić ?
Bardzo proszę o pomoc.
Z góry dziękuje



Gib - 19 wrz 2010 20:20
Dziś miały być dwie zmiany w aucie ale wyszła jedna, pozbyłem się multilocka (nieużywanego od dwóch lat) który przeszkadzał w przesuwaniu fotela pasażera i zdejmowaniu konsoli centralnej (co poskutkowało w końcu jej połamaniem). Druga sprawa to kierownica z mazdy6, nie pasuje, a miała pasować, ma duże odsadzenie i zupełnie inne otwory na plastik odbijacza kierunkowskazów. WTF?



zibi626 - 21 wrz 2010 7:17
Coś tu jest pomieszanie z poplątaniem...o jakim aucie teraz jest mowa?



Gib - 21 wrz 2010 7:45
Cały czas o Mazdie 626. Ale na przełomie sierpnia i września jeździłem Vectrą B 2.5 V6 stąd to zamieszanie. Gorliwy mod posprzątał.



AmRoZ - 21 wrz 2010 7:53
Czyli koniec wpadania na spoty na rowerku ... i w końcu będziesz wpadać Madzią ? ...



Gib - 21 wrz 2010 20:49
Ale tylko dlatego że teraz o godzinie 19 jest już ciemno, poza tym chłodniej.



Gib - 29 wrz 2010 14:39
Chwilowo nic się nie dzieje z braku czasu osób trzecich, po mału zbieram części różne, w międzyczasie auto normalnie z gracją GE pokonuje kolejne kilometry.




Gib - 13 paź 2010 16:52
Dla tych dwóch osób które obserwują temat. Pojawiła się gałeczka.


Z prozy życia to mam do wymiany wahacz prawy przód i jak się okazuje manszetę prawego przegubu.



oblivion - 13 paź 2010 19:48

Dla tych dwóch osób które obserwują temat.
Jest nas trzech/troje
Też szukam gałki ale na żadną się nie mogę zdecydować...



jarek.6s - 13 paź 2010 22:16
Fajna gałeczka
Jedziesz do Piotrkowa pokibicować szybkiej mx3 , mogę wspomóc transportem



Gib - 14 paź 2010 14:05
Dzięki Jarek za propozycję chętnie bym pojechał pokibicować ale do tego wszystkiego przeziębiłem się nieco i weekend przeznaczam na wykurowanie się o co na lotnisku w październiku może być ciężko.
Gałka zakupiona okazyjnie w zestawie z karbonowymi nakładkami na pedały (z karbonu, nie karbonopodobne) ale te ostatnie wjadą jak ureguluje sobie wszystko z autem tak jak sobie wyobrażam.