ďťż
Mc Phersony w zawieszeniu przednim





navroth - 07 paź 2006 17:42
Czy w Mx-3 Mc Phersony sa takiej samej budowy jak w GE 626 to znaczy obracają się na łożyskach ślizowych i te łożyska wymagają smarowania Jeśli jest inaczej to jak




tomekrvf - 07 paź 2006 22:01
Rozwiązanie jest takie same jak BG,BA,DW i GV



navroth - 07 paź 2006 22:25

Rozwiązanie jest takie same jak BG,BA,DW i GV
Tomek czyli J A K I E nie mam tu worshopa do BG,BA,DW i GV wiem jakie jest w 626 GE tylko



Gość - 06 maja 2007 10:29
Nie wiem czy są takie same ale wiem że w mojej madzi mx-3 wyciągałem mc-persony by wyciągnąć łożyska bo miałem stuki w układzie kierowniczym i to łożysko jest plastikowe wiec je rozebrałem nasmarowałem zamontowałem i jest ok




slawek323 - 06 maja 2007 21:02
tak praktycznie wszystkie nasze madzie maja podobne zawieszenie czyli mcperson obracany na plastikowym łożysku ślizgowym mi tez zacierało aż mi pękła sprezyna.... po wymianmie nasmarowałem i jest ok.łatwo to sprawdzić koło do góry i jedna osoba kręci kierownicą a druga patrzy na prace spręzyny jak nie ma żadnych przeskoków i dziwnych szarpnięć to wszystko w porządku



kajot_84 - 08 maja 2007 11:09
Wiram
Dolacze sie do tematu. Ostatnio zaczelo mi glosno stukac. Dzieje sie to jak jade powoli na duzych nierownosciach np. nierowny parking z ubitej ziemi. Poprosilem o pomoc druga osobe. Krecila kierownica ja ogladalem sprezyny - chwycilem za sprezyne i przy skrecaniu kol lewa jakby drgala - czy to moze byc przyczyna stukow - lozysko mcphersona? Dziwnych przeskokow sprezyny nie wyczulem ani nie widzilaem
Pozdrawiam



MartinT - 08 maja 2007 20:07
Chej ja wam powiem co innego dziś rozebralem cały mcperson bo miałem podczas skretgów kierownicą czy w miejscu czy jadac stuki terkotanie jak skęcałem kierownicą pomysłałem napewno łożska przy mocowaniach górnych amortyzatora wiec rozebrałe wstawilem nowe i nic dalej terkocze okazało sie ze jest to walnięta listwa układu kieroniczego i teraz mam lipe musze załatwiac listwe cała.
A co ciekawe bardzo dobrze mozna to odczuc te terkotanie na górnym mocowaniu mocowania amora i jest to mylące, co ciekawe ze wskazuje na uszokdzenie tych łożysk jak je można nazwac łożyskami dwa plastiki talezyk i wazelina techniczna



slawek323 - 09 maja 2007 11:03
te łożyska ślizgowe mają dożywotnią gwarancje tam nie ma co sie zużyć... (plastiki to czasami robią twardsze od metal) nasmarować i dalej do przodu to co wam stuka to zapewne maglownica(wada mazd chyba) mi tez stuka i tak jeżdżę luzów nie ma a ze stuka... nasze autka nie są pierwszej nowości, a ta przyjemnosc wymiany to kosztowna i bardzo cieżka w wymianie sprawa.pozdr

kajot_84 unieś kółko do góry poproś osobe żeby trzymała kierownice i szarp(dość mocno) kołem jak bys chciał skręcac i tak lewą i prawą strone



riplej - 09 maja 2007 20:24
Dla tych kturzy niewiedza o czym mowa wrzuciłem fotki:)