Modding gier
Shao Kahn - 11 paź 2009, o 23:11
Kiedys przyjdzie czas, gdy wasza ulubiona gra wam sie znudzi. Mozecie ja wyrzucic do kosza... albo sprobowac ja pozmieniac tak, ze zmodowana gra dostarczy wam jeszcze wiecej godzin interesujacej rozrywki Lubicie NIEOFICJALNE mody do gier? Co o nich sadzicie? Jezeli znacie jakies ciekawe, podzielcie się nimi na forum, moze znajdzie ktos cos dla siebie
Ja znalazlem do Command & Conquer Generals: Zero Hour nieoficjalny mod, ktory dodaje nowa strone konfliktu: Rosje. Co najlepsze, to NIE JEST KOPIA zadnej frakcji, i do tego sama Rosja jest profesjonalnie zrobiona, warto moim zdaniem zagrac
http://www.strategyinformer.com/pc/comm ... 28638.html
Noxi - 28 paź 2009, o 07:39
Zabawne mody do Sims 2. Furry mody.
Lis:
http://www.modthesims.info/download.php?t=94542Jeśli chodzi o mody. Bardzo lubię, często urozmaicają zabawę. Np. mam moda do CS1.6 który zmienia łapy na wilcze co daje naprawdę ciekawe skojarzenia i fajną zabawę (made by wolf Raik.).
Ostatnio też pracuje nad wielkim modem do wielkiej gry. Supreme commander, mod o nazwie kardo. Dodaje całkiem nową frakcję (ponad 100 unitów). Jakby co jeżeli ktoś chce pomóc niech napisze. Przyda się każda para rąk, łap i kopyt. Team liczy sobie teraz 6 ludzi. 2 3D grafików, 2 konceptystów i 2 programistów (ostatni czworo na razie leberuje bo 3D musi zakończyć modele)
Badrock - 28 paź 2009, o 08:51
Mody... Często denne, ale jednak gdy przejdziesz krę po raz n-ty do coś ciekawego wnoszą ^^ Zwłaszcza jak ekipa się postara i zrobi coś naprawdę dużego
Swego czasu, miałem robić mod (nawet dwa) do znanej powszechnie gry Diablo II:Lord od Destruction
Pierwszy padł, bo gdy porobiłem projekty postaci, okazało się że jednak 7 to za mało, i musiałbym podzielić moda na 'części', gdzie można grać kilkoma osobami z danej organizacji w Universum, do którego miała gra być przeniesiona. Poza tym edycja grafiki, modeli 3D to za dużo jak dla mnie, i rzuciłem na etapie planowania. Może kiedyś.
Drugi mod miał za zadanie (też porzucony w projekcie, ale jest nadzieja że jak będę miał czas to ruszy) był bardziej Diablowaty. Edycja Skilli - Dla każdej postaci po kilka nowych (tu był problem by wyważyć umiejętności), Nekromanta wyszedł najbardziej odpicowany >.> Nowe lokacje - głownie w IV Akcie. Kilka itemków i Setów, blah blah blah. Miałem nawet robić nową postać, ale ją porzuciłem. Tyle z mojego Moddingu
Chyba że uznacie za Modding to - Robiąc 'serial' w pewnej grze, za pomocą programów dodałem Czary i Przedmioty z poprzedniej części. Potem grę odinstalowałem, więc nie ma 'moda' a serial skasowałem, i tyle do widziałem.
Svorn - 28 paź 2009, o 23:21
Ojjj grając w gta angażowało się w te sprawy pomagałem kumplowi przy tworzeniu modeli nowych broni i pojazdów na ogół ja dostarczałem pomysły i tekstury sam zaś zajmowałem się przerabianiem mapy udało mi się zamienić ghetto z los santos na szare PRLowskie blokowisko i całkiem nieźle mi to wyszło poza tym zrobiłem koszulkę z furry i przerobiłem tekstury obrazów w domkach na yiffne art.
Na bliską przyszłość będę miał nowego laptopa i będę mógł się zająć teksturami i modelowaniem 3D pełną parą. Potem tylko konwersja do gta i pyk gra według własnego widzimisię! Potem będzie tak że jak zobaczę na ulicy fajny pojazd to nie będę prosił cioci z warszawy (architektki i graficzki 3D) by zrobiła mi model i kumpla by mi go skonwertował tylko zrobię to sam w wolnym czasie.
Hollow - 29 paź 2009, o 21:00
A ja tylko produkowałem kiedyś wysepkę do Morrowinda
Alex - 29 paź 2009, o 23:47
A ja w GTA III biegałem kolesiem z moją twarzą z dowodu osobistego ;p
judas666 - 9 lis 2009, o 23:09
Moding to przeżytek. Teraz nastaje epoka niezależnych gier na Unreal Engine 3 dzięki darmowemu
Unreal Development Kit :3
scolair - 9 lis 2009, o 23:29
Dobry mod nie jest zły Ja polecam mod do pierwszego STALKERa - AMK mod. Giera sama w sobie mistrzowska a z tym modem przebija moim zdaniem ''Czyste niebo''. Albo WOG do Heroes'a 3 - też mega modzik, masa nowych rzeczy i bardzo harkorowe opcje dla fanatyków
Teraz nastaje epoka niezależnych gier na Unreal Engine 3 dzięki darmowemu Unreal Development Kit :3Napewno skleją w tym niezłe gry, już sama grafika przyciąga
Yngwe - 7 gru 2009, o 20:17
Werewolves: The Curse of Hircine
Mój ulubiony mod do Obliviona. Dodaje do gry to czego mi w niej bardzo brakowało a mianowicie WILKOŁAKI.
Modele wilczków są naprawdę świetnie zrobione.
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=6486Tu jest mod (lycanthropy v2), który dodaje samą skórkę wilkołaka w formie zbroi. Po zainstalowaniu moda przebranie można znaleźć w Weye koło Imperial City.
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=8804Poza tym nie za bardzo przepadam za modami.
Kumagoro - 7 gru 2009, o 23:18
Runed Tail's Tale dla Obliviona
Sprawdź go, nie zawiedziesz się
Szhival - 8 gru 2009, o 11:22
The Last Days do Mount&Blade. I wiele innych do tej gry ;D
Project Reality do Battlefield II. Zadna inna strzelanka nigdy nie byla tak nastawiona na zespol.
Rez - 8 gru 2009, o 15:16
Nie modyfikowalem nigdy Morrowinda, bo podobal mi sie taki jaki byl, ale jest jeden plugin ktoremu przygladam sie uwaznie. Tamriel Rebuilt. Kto siedzi w klimatach TES ten na pewno wie co to takiego...
http://www.tamriel-rebuilt.org
Wilk - 7 sie 2010, o 00:41
W moim Cs'ku pozamienialem modele broni i postaci ;]
Pablo - 7 sie 2010, o 12:15
A może więcej szczegółów? Screeny czy nazwy modów
huskie_pl - 7 sie 2010, o 22:05
Przyznam, że jedyny mod, którego używałem zmieniał dźwięki broni w half life 2 na kreskówkowe. Jeśli ktoś lubi jakąś grę, nie widzę przeszkód by ją modyfikować, w końcu zapewnia się sobie większą przyjemność i dłuższą zabawę.
Pablo
Tu nie chodzi o informację zawartą w jego wypowiedzi, ona nic nie wnosi. Zauważ, że 90% jego postów nie przekracza 1 linijki, a co więcej ilość słów w nich zawartych można policzyć na jednej łapce. Desperat chciał odblokować sobie forum, więc pisał cokolwiek, nie zawsze na temat. Kto mu da kolejne ostrzeżenie?
Wilk - 9 sie 2010, o 18:07
Przyznam, że jedyny mod, którego używałem zmieniał dźwięki broni w half life 2 na kreskówkowe. Jeśli ktoś lubi jakąś grę, nie widzę przeszkód by ją modyfikować, w końcu zapewnia się sobie większą przyjemność i dłuższą zabawę.
Pablo
Tu nie chodzi o informację zawartą w jego wypowiedzi, ona nic nie wnosi. Zauważ, że 90% jego postów nie przekracza 1 linijki, a co więcej ilość słów w nich zawartych można policzyć na jednej łapce. Desperat chciał odblokować sobie forum, więc pisał cokolwiek, nie zawsze na temat. Kto mu da kolejne ostrzeżenie? 
