ďťż
Można jechać tylko przy delikatnym operowaniu gazem





twizzter - 08 maja 2007 6:39
Przeczyszczone przewody paliwowe,listwa - było trochę syfu. Filtr przy silniku OK, przełożyłem wtryskiwacze od zapasowego silnika (na pewno dobre) a przy większym otwarciu gazu silnik muli się jakby nie dostawał paliwa. Pompka niby chodzi, (ale słychać że zmieniają się jej obroty - jakby się coś w niej przycierało)...Dodatkowo zdziwił mnie fakt, że w powrotnym przewodzie paliwa nie ma benzyny. Jakie powinno być ciśnienie na listwie/pompie? Zanurzyłem pompę na chwilę w nafcie i uruchomiłem- ciśnienie było takie, że palcem bez problemów można było strumień zatrzymać.

Przy pompie paliwa jest jakieś dziwne urządzenie (mała puszeczka z ostrą końcówką, która dotyka filtra). Nie wiem czy przypadkiem to nie było do filtra przymocowane na stałe i nie urwałem tego przy wyjmowaniu pompy z baku..poglądowe foto:

Klik
Co to za cudo?

P.S. przeszukując forum znalazłem informację o ciśnieniu pompy dla mx3 - 441-589kPa. Tu powinno być podobnie?




smooth - 08 maja 2007 20:50
Element na zdjęciu to czujnik rezerwy paliwa, jest to element elektroniczny zwany termistorem, gdy nie jest chłodzony przez paliwo, czyli w baku poziom paliwa jest poniżej termistora, przewodzi on prąd, a tym samym zapala kontrolkę rezerwy. Nie ma nic wspólnego z filtrem wstępnym paliwa