nie odpala po regulacji obrotów
adb - 29 lip 2007 7:25
hej niedawno probowałem ustawic obroty biegu jałowego wprowadziłem mazde w tryb diagnostyczny ustawiłem obroty, nacisnąłem lekko na gaz i zdechła od tej pory nie odpala silnik kręci iskra jest ale za nic nie chce ruszyc. Mam wrażenie jakby paliwo nie dochodziło pompa ma niecałe pół roku więc chyba nie padła? reset kompa robiłem i nic. Nie zakładał bym nowego tematu gdyby stało się to samo z siebie a nie w trybie diagnostycznym i dlatego nie wiem za bardzo czego sie złapac ?????
qbass - 29 lip 2007 8:05
A w trybie diagnostycznym odpala?
pawelc - 29 lip 2007 9:22
adb a chodzi pompa ?słychać ją ?,sprawdż najpierw na listwie wtryskowej czy jest paliwo klucz 17 -zasilenie jest zaraz koło regulatora ciśnienia po prawej stronie kolektora dolotowego - pózniej będziemy mysleć dalej..
adb - 29 lip 2007 18:12
A w trybie diagnostycznym odpala?niestety nie
adb a chodzi pompa ?słychać ją ?,nie wiem jutro postaram sie sprawdzic tak jak mówisz a kiedy pompa powinna pracowac na zapłonie czy dopiero przy rozruchu?
pawelc - 29 lip 2007 18:18
pompa powinna pracować jak spadnie ciśnienie w obwodzie jak nie będzie pracowac to zakręć rozrusznikiem musi wtedy podawać paliwo na zasilenie jak nie podaje to wiesz gdzie tkwi problem...
adb - 29 lip 2007 18:36
dzięki wielkie a które to są kable od zsilania pompy gdzie ich szukac sprawdziłbym czy sie jakie zwarcie nie wdarło albo cuś...
promyczek001 - 30 lip 2007 8:16
Ustaw kluczyk na zaplon i zlacz piny w kosttce diagnose FP z GND i bedziesz slyszal czy zalacza sie pompa tylko niech cie nie zmyli pykniecie przekaznika. Pompy mozesz najlepiej wysluchac jak zdejmiesz dol tylnej kanapy chyba ze masz wlasny garaz i cisze to uslyszysz na zewnatrza auta jej prace. Pozdrawiam
adb - 31 lip 2007 13:43
pompa sprawdzona działa paliwo do wtrysków też dopływa wię dalej nie wiem co to może być HELP!!
pawelc - 01 sie 2007 6:41
czyli tak paliwo jest iskra też ,czyli wychodzi na to że masz głebszy problem, świece wykręcałeś są mokre? czy suche?,kiedy robiłeś rozrząd?
adb - 01 sie 2007 9:01
te które wykręciłem zanim połamałem klucz były suche i białe na końcu. Rozrząd nie był wymieniany już dawno ale przeciez sie nie urwał auto podczas regulacji chodziło dobrze wcześniej zdarzało mu sie zgasnąc podczas skrętu w prawo przy małej ilości paliwa przy większej spadały obroty ale to chyba syf na dnie baku? Może padł jakiś czujnik, komp wywala błąd 46 ale już od dawna i dało się z tym życ...
qbass - 01 sie 2007 9:03
komp wywala błąd 46VRIS 2 bodajże. Ale to raczej nie ma nic wspólnego z Twoim problemem.
adb - 01 sie 2007 9:13
tak chodzi vris 2 ale jakl już mówiłem dało się z tym życ czasem tylko przerywała przy gwałtownym przygazowaniu
pawelc - 01 sie 2007 13:57
bez vris-ów odpali ...jezeli jest odpowiednie ciśnienie na listwie wtrysków to należałoby sprawdzić same sterowanie nimi a steruje tym ecu ,przydałby się na podmiankę komp..no cóz musisz chyba podjechać do jakiegoś elektryka bo przyczyn moze być naprawdę wiele ..
adb - 01 sie 2007 14:41
no cóz musisz chyba podjechać do jakiegoś elektrykahe he jakby sie dało jeżdzic to jużż dawno bym to zrobił ale dzięki za zainteresowanie i pomoc. A może ktoś kupi padniętą mx 6 ?
pawelc - 01 sie 2007 20:04
podjechać wcale nie znaczy o własnych siłach
adb - 03 sie 2007 23:16
hej no naprwde nikt nie ma żadnego pomysłu przecież nie będe mędy lawęta ciągnął ludzie pomocy!! prosze!!!
Hazu - 04 sie 2007 7:55
Próbowałeś dodawać troche gazu przy odpalaniu?
Prawidłowo regulowałeś obroty (którą śróbką)?
adb - 04 sie 2007 10:32
tak obroty regulowalem tą śrubką na przepustnicy i jak juz wsio było dobrze to padła po dodaniu gazu i nie odpala nawet po dodaniu gazu
nor - 04 sie 2007 14:29
Spróbuj wrócić do poprzedniego stanu może przykręciłeś ją za mocno.(próbuj odpalać przy różnych ustawieniach śrubki innego wyjścia nie widzę).
Bimbak - 06 sie 2007 8:51
wtryski działają - może kabel przerwałeś? Nie odpiął się żaden z przewodów od podciśnienia kiedy grzebałeś przy przepustnicy?
Prawdopodobnie siadło coś niezwiązane z tym co robiłeś. Ja bym leciał po kolei po elektryce bo to może być wszystko.
sebas1 - 23 sie 2007 12:57
Witam, też mam ostatnio problemy z odpaleniem mojego Kl-a, otóż jak postoi kilka godzin to nie chce odpalić za pierwszym razem, zatrybi za 2,3 razem i wsio oki , jak zgaszę i odpalę np.za 10min. odpala od kopa.Czy to aby pompa paliwa się kończyła?Dodam że auto nie ma instalacji gazowej, a silnik chodzi bez zarzutu (trzyma wolne obroty, płynnie się wkręca). Może podpowiecie mi co i ewentualnie jak sprawdzić , bo szkoda mi rozrusznika.