Nowe Megane
rafal_ldz - 19 lis 2008 13:33
http://www.auto-swiat.pl/artykuly/artyk ... ykul=22756w porównaniu z poprzednią wersją żabojady trochę przystopowały, a szkoda, z przodu wygląda koszmarnie, wnętrzem też się nie popisali, ciekawie przedstawia się boczna linia, szczególnie wersji 3D, ciekaw jestem, czy nad jakością popracowali trochę swego czasu sporo na ten temat opowiadali, a jak się skończyło wszyscy wiedzą, jak zwykle
(Laguna II)
VW obniżył ceny 6tej odsłony Golfa, która w rzeczywistości jest głębokim liftingiem kibla V, ale cena jest bardziej przystępna, więc francuski kompakt może mieć spore problemy
Grzyby - 19 lis 2008 14:02
Spodziewałem się czegoś fajniejszego...
Ogólnie przód w tonacji nowej Laguny (tego akurat można było się spodziewać) ale reszta jest ...... nudna? (brak mi innego słowa). Przynajmniej dla mnie auto nie wygląda jak nowy model a jak coś co robione jest już jakiś czas - po prostu od tego modelu nie zalatuje nowością. Tak jakoś.
Ale nie mają się co martwić o sprzedaż - akurat Meganki (jak by kolejne wersje nie wyglądały) zawsze znajdowały nabywców
brii - 19 lis 2008 14:30
Raz ludzie narzekają, że za awangardowe a potem, że za nudne
Co do jakości - mam nadzieję, że będzie nie gorsza niż w ich samochodach produkowanych po 2002r.
rafal_ldz - 19 lis 2008 14:37
z tym, że pierwsza meganka była stonowana, ładna, sympatyczna itp. druga odsłona to typowa awangarda, szczególnie wersja HTB, trójce jakby czegoś brakowało, przód ma nawiązać do lagi III, a tamta już lifting przeszła, skąd oni wzięli ten przód :#
http://www.autokrata.pl/lod/5058/kosmet ... gunie_iii/
Globy - 19 lis 2008 14:41
Patrząc na design kokpitu, nacisk na jakość został jeszcze zwiększony - podobnie jak w przypadku Laguny III Na szczęście stylistyka bardziej udana niż w przypadku starszej siostry, która już za kilka miesięcy przejdzie pierwszy lifting Najfaniejszym kąskiem jest wersja coupe =>
http://autofoto.pl/blogs/prezes/archive ... coupe.aspxCieszy, że Renault wraca do swoich tradycji, chociaż wiele osób zarzuca im odgapianie Civica. Dla mnie najważniejszy wniosek z ostatnich generacji kompaktów to zwrócenie producentów na jakość i dopracowanie konstrukcji, zamiast ślepego biegu przed siebie za elektroniką i dymania klienta bez wazeliny (oferowanie coraz przestronniejszych, czyli większych aut za większą kasę). Volkswagenowi udało się jakimś cudem zrobić taki sam samochód dużo taniej i odrobinę lepiej, Opel wycofuje się znacznie wcześniej z Astry III, Renault rezygnuje z ekstrawagancji, a wszystko rozpoczął Peugeot i pechowe 307.
Myjk - 19 lis 2008 14:41
Mnie osobiście nie podchodzi. Choć w środku Renaulty są ładne prawie od zawsze.
Najbardziej podobała mi się Laguna II, miała bardzo ładnie połączoną deskę z drzwiami.
rafal_ldz - 19 lis 2008 14:51
Volkswagenowi udało się jakimś cudem zrobić taki sam samochód dużo taniej i odrobinę lepiej szmelcwagen obniżył cenę, jak i również jakość, V jest tego dobrym przykładem, szybko zniknęła z rynku i nie była zbyt popularna, szybko wprowadzono lifting i zaczęto pracę nad kolejnym golfem, podobnie jak passat B6 z trzeszczącymi deskami, padającymi skrzyniami DSG i mnóstwem innych usterek, cóż tak to bywa, jak przenosi się produkcję niektórych elementów do Chin
http://www.autokrata.pl/lod/5123/akcja_ ... lkswagena/
Gib - 19 lis 2008 18:38
skrzynie DSG padają same z siebie czy jak im sie zada 500 Nm?
rafal_ldz - 20 lis 2008 13:40
skrzynie DSG padają same z siebie czy jak im sie zada 500 Nm?a co to za różnica, jaki moment posiada silnik, jeśli jest on za duży dla konkretnej skrzyni to niemiaszki powinny ją zmodyfikować moment na wejściu i wyjściu z przekładni do podstawowe parametry przy jej konstruowaniu, na podstawie tych danych dobiera się materiały itp. a nie na odwrót, mamy skrzynie to montujemy do niej coraz mocniejsze silniki
Gib - 20 lis 2008 15:32
Przyjacielu jeśli jest skrzynia zrobiona na 240-320 Nm (tyle mamy w 1.9-2.0TDI) a się robi z tych diesli 400-450 Nm to jest różnica, robi w sensie na życzenie klienta u tunera.
Wogóle te skrzynie imo sprawdzają się w wolnossakach (M3, 911 DKG) a w doładowanych ciut gorzej vide GT-R.