ďťż
Odczyt kodów błędów - problem nowego





Remolek - 12 paź 2006 18:21
Witam!

Czy zna ktoś przyczynę ?

Po zmostkowaniu w złączu diagnostycznym styku GND i FEN silnik nierówno pracuje i ma ochotę zgasnąć, muszę go przegazowywać.

Ponadto gdy pracuje rozgrzany silnik jego praca jest nierówna. Jak przegazuje do około 3 tys obrotów i gwałtownie puszczę gaz, obroty spadają do jakiś 400 (prawie gaśnie) po czym wracają do 750.

Nie mam LPG tylko czysta benzynka.

Korzystając z okazji czy mogę prosić o odpowiedź na następujące pytanie:
1) Czy w silniku który mam reguluje się luzy zaworowe ?
2) W jaki sposób reguluje się wolne obroty ?
3) Czy spalanie około 8 litrów/100 przy bardzo spokojnym stylu jazdy (nie przekraczam 4000 obrotów) głównie poza miastem to nie za dużo na ten silniczek ?

Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam




Straight Edge Boy - 12 paź 2006 19:56
hej co prawda inny model ale tez borykam sie z prawie podobnym problemem poczytaj troche moje tematy (aż 2 ) może da ci to jakieś wskazówki , ja jescze problemu sie niepozbylem caly czas szukam .

pzdr



magicadm - 13 paź 2006 7:15
Auto: 323F BJ 1999 1,3 16V



Remolek - 13 paź 2006 14:55
Błędów żadnych nie ma.




karmazyn33 - 17 kwi 2009 16:19

3) Czy spalanie około 8 litrów/100 przy bardzo spokojnym stylu jazdy (nie przekraczam 4000 obrotów) głównie poza miastem to nie za dużo na ten silniczek ?

taki wynik spalania to rewelka mnie z ledwością udało się zejść po niżej 10/100, a dokładnie 9.7l/100 tak więc myślę że twój wynik jest dobry ja bym chciał żeby mój tyle palił , z tym że ja tylko po mieśćie jeżdze