Olej w cylindrze
Mass-XXL - 20 sty 2008 12:52
Witam po naprawie - wymianie uszczelniaczy zaworów w jakiś niewyjaśniony sposób nadal napływa olej do cylindra. Próbowałem znaleźć wątek na forum przez szukajkę ale nie ma.
Więc pytanie jak to jest możliwe wczoraj nowe uszczelniacze dziś znowu olej w cylindrze.... przez pierścienie nie ma możliwości nacieknąć, tylko górą... jak wykręcę świece to widzę olej na denku tłoka.... po odpaleniu przepali to co jest nagromadzone i spokój.... nie ma dymu. Postoi 4-8h jest olej. Wkrótce fotorelacja z wymiany uszczelniaczy zaworów bez zdejmowania głowicy.
Mazdaxxx - 20 sty 2008 17:08
moze ppoza uszczelniaczami uwalona uszczelka albo zle dobrane uszczelniacze
sps-snipers - 20 sty 2008 19:30
Ja tam wymienilem uszczelniacze.9 tys.km po remoncie i zas z rana zaczyna kopcic Ale jak ci naplywa olej ? Kopci jak postoi?
Mass-XXL - 25 sty 2008 11:05
skończyło się tym że rozebrałem silnik w mak. Pierścienie olejowe siedziały. jestem w trakcie składania silnika jutro odpał i próba może coś pomoże... a poza tym uszczelniacze które rzekomo miały być do Z5 okazały się złe... miały za duży wymiar, większy niż ma trzonek zaworu... dlatego napływał olej jeszcze gorzej... dopasowałem uszczelniacze od Toyoty... zaś sie polepszy.
Koszt naprawy:
komplet pierścieni -220 pln (rabat)
uszczelka pod głowicę -130 pln (rabat)
uszczelniacze komplet zły -98 pln
uszczelniacze komplet dobry -65 pln (rabat)
filtr oleju -19 pln
uszczelka pokrywy zaworów -35 pln
soul - 25 sty 2008 11:19
uszczelka pokrywy zaworów -35 plntylko patrzec jak bedzie sie lało
sps-snipers - 25 sty 2008 13:27
tylko patrzec jak bedzie sie lałoa tam gadasz.Ja tez mialem taka uszczelke wsadzona po remoncie za 30zl,bo niewierze,ze koles mi wsadzil drozsza.Kazdy mechanik kombinuje jak najtaniej chyba ze pojedziesz z czesciami.Owszem lało sie po 3 miesiacach od remontu.Wzialem rozebralem samemu ,przeczyscilem,nawaliłem silikonu tyle ile nalezy i zero wyciekow do dzis a jezdze tak juz 4 miechy.Sory ale niebede kupowal za 70zl ,bo po co skoro nieleje To tak jak ze sworzniem wachacza,ktory mi padl i nalezy go jak najszybciej wymienic.Po co kupowac Japonski oryginal za 70zl ,jesli mozna kupic na allegro z wysylka jakies tam Niemiecki zamiennik za 30zl z wysylka prosto od importera,wiec mam 2 sztuki w tej cenie a sadze,ze na naszych drogach 2 lata i rozlatuje sie zamiennik a oryginal moze pozyc miesiac 2 dluzej wiec po co przeplacac
Sokool - 25 sty 2008 13:29
a tam gadaszlało sie po 3 miesiacachHmmmm....
sps-snipers - 25 sty 2008 13:33
Troszke to smiesznie opisałem
Artiks - 25 sty 2008 13:37
a poza tym uszczelniacze które rzekomo miały być do Z5 okazały się złe... miały za duży wymiar, Gdzie ty kupujesz te częśći?? Uszczelniacze zaworowe Takoma 4 zł sztuka i leżą idealnie, sporo ludzi z MS jeździ na nich i zero wycieków. Mogłeś porozmawiać ze Smirnoffem z CarSpeed dopasowałby ci odpowiednie częśći rabaty też nam udziela i zrobiłbyś to raz a dobrze
Mass-XXL - 25 sty 2008 14:40
a taki sklep nazywa się JC i Azja Auto sprowadzają jakaś lipę a potem ludziom wciskają.... szkoda słów mam nadzieje ze będzie dobrze 3 raz mi sie nie che dobierać do uszczelniaczy.
Artiks - 25 sty 2008 14:46
JC i Azja Auto choć klocki od nich trzymają mi się już 3 lata
brii - 25 sty 2008 15:15
choć klocki od nich trzymają mi się już 3 lata Albo trzymasz je na półce w garażu, albo są tak twarde, że tarcze się bardziej ścierają niż klocki
Artiks - 25 sty 2008 16:16
To u mojego ojca w ToiToi są wsadzone i tam nie ma 200 KM do wyhamowania , sprawdzałem je ostatnio tarcze ok i klocki też, ale roczny przebieg hmm może 10 000 robi
brii - 25 sty 2008 16:45
ale roczny przebieg hmm może 10 000 robi- to nic dziwnego że jeszcze ich nie zjadło, pewnie do tego delikatna jazda
Sokool - 25 sty 2008 17:08
a oryginal moze pozyc miesiac 2 dluzejChyba jednak nie. Wolę zapłacić 3 dyszki więcej i mieć spokój.
to nic dziwnego że jeszcze ich nie zjadło, pewnie do tego delikatna jazdaNie każdy robi 80 km po Wyrazowie w jeden dzień
brii - 25 sty 2008 17:14
a oryginal moze pozyc miesiac 2 dluzej wiec po co przeplacacOryginał dobrze założony wytrzymuje 100 000km lekko
Mass-XXL - 03 lut 2008 17:11
no i sytuacja opanowana.... nie kopci...
Artiks - 03 lut 2008 17:30
Jakie części ostatecznie zastosowałeś
Mass-XXL - 08 lut 2008 17:08
Nowe pierścienie tłokowe i uszczelniacze zaworów po prostu.... pierścienie olejowe były zaklejone prawdopodobnie przez zalanie oleju mineralnego i jakiegoś doktora (poprzedni właściciel musiał tego dokonać)..... a uszczelniacze wiadomo twarde były.