ďťż
Piettrek007





Piettrek007 - 19 sty 2009 17:05
HISTORIA
Mazda 323F BG 1.6 16V
Mazde przywiozłem z ojcem z niemczech za 500Euro w stanie idealnym gdzie był jedyny własciciel ja jestem drugim szczęśliwym posiadaczem tego samochodu bezwypadkowy silnik igła jak również cala reszta.

ZMIANY

Wymieniłem całą tapicerke tzn elektryczne szyby kubełkowe fotele z wersji GT

TUNING

Włożylem sportowy tłumnik ala mugen
Spinki maski
Slepy eys

PLANY

Włożyc silnik 1.8DOHC zglebic samochod ładne alufelgi na dystansach polakierowanie calego samochodu bezbarwnym lakierem dla połysku i odświezenia lakieru.











A oto obiecane zdjecia komentujcie i oceniajcie co by zmienic




bikus - 19 sty 2009 17:16

a moze jakis opis? i temat popraw



Palkerson - 19 sty 2009 17:16
zdjęcie nie działa poza tym dawaj opis adres dodaje się miedzy znacznikami [img]<----TU--->[/img]



damian - 19 sty 2009 17:20
pomoge




bikus - 19 sty 2009 21:47
wszystko spoko tylko te spinki... jak mniemam sa tylko dla tzw wygladu bo chyba nie trzymaja maski?



konrad278 - 20 sty 2009 6:52
Fajnie brakuje felgi i bedzie git....A co do spinek to bym ich sie pozbył:P Powodzenia i zapraszam



Palkerson - 20 sty 2009 8:41

chyba nie trzymaja maski?

jak spinki przy zawiasach mogą trzymać maskę ?:)

Piettrek007 po co Ci te spinki ?


samochod ładne alufelgi na dystansach

człowieku to nie golf....... tu nie trzeba dystansów TY się módl by CI się felgi zmieściły a nie jeszcze o dystansach myślisz:P na maxa możesz wsadzić jakieś 7,5 cala .. ja mam 8 i musiałem tylne nadkola poszerzać o 2 cm


silnik igła

to jest główny powód by nie zmieniać swojego 1.6 na 1.8 bo już nie znajdziesz w dobrym stanie a o igle możesz pomarzyć .. wszystkie biorą z 5 litrów na 1000 km mnie już znudziło szukanie silnika przez właścicieli którzy mówią że to normalne....



damian - 20 sty 2009 9:44

to jest główny powód by nie zmieniać swojego 1.6 na 1.8 bo już nie znajdziesz w dobrym stanie a o igle możesz pomarzyć .. wszystkie biorą z 5 litrów na 1000 km mnie już znudziło szukanie silnika przez właścicieli którzy mówią że to normalne....
atam, ja znalazlem w bdb stanie



pawelMX6 - 20 sty 2009 11:03
Spinki maski są nie w tym miejscu, w którym być powinny Zresztą spinki zakłada się w innym celu, chociażby żeby zamontować lekką maskę z laminatu bez zawiasów. Ile razy takie rozwiązanie pomogło w szybkim serwisie rajdówki na odcinku to wie każdy, kto bawił się w kjsy

Poza tym ładna sztuka - dbaj o nią



Dareczeq - 20 sty 2009 11:33
Jesli juz wymiana silnika to nie na zwykly 1.8 DOHC ale na 1.8 DOHC od GT. Jesli zmiana silnika ma przyniezc minimalny wzrost odczuwalnej mocy to wydaje mi sie to bez sensu tymbardziej, ze jak piszesz masz swoj silnik w dobrym stanie.

Plus za kolor (mam taki sam), tlumik (choc szkoda, ze nie podwojny remusik).
Minusik za brak odpowiedniej felgi (rozmiar wg uznania jednakze ladne 16 a najlepiej 17 pieknie by sie komponowala), spinki na masce (moim zdaniem niepotrzebne).

Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia i skomentowania mojej Mazdy.



damian - 20 sty 2009 11:38

Jesli juz wymiana silnika to nie na zwykly 1.8 DOHC ale na 1.8 DOHC od GT.
przeciez 1.8 DOHC to jest wlasnie ten z GT



Palkerson - 20 sty 2009 13:56

Dareczeq napisał:
Jesli juz wymiana silnika to nie na zwykly 1.8 DOHC ale na 1.8 DOHC od GT.

przeciez 1.8 DOHC to jest wlasnie ten z GT



atam, ja znalazlem w bdb stanie krzywy
nie wszyscy mają tyle szczęścia



Piettrek007 - 20 sty 2009 15:19
Spinki sa potrzebne poniewaz nie ma zawiasow



Piettrek007 - 20 sty 2009 15:22
Ludzie wiecie co to jest GERMAN style to jest tuning nisko i szeroko a nie jakies neonki swiecidelka dywaniki z blachy ryflowanej i wesniacke spojlery z allegro!!



Pit - 20 sty 2009 15:30

Ludzie wiecie co to jest GERMAN style to jest tuning nisko i szeroko a nie jakies neonki swiecidelka dywaniki z blachy ryflowanej i wesniacke spojlery z allegro!!
Nikt tutaj nie wie, co to jest German, ale Ci co najbardziej nie wiedzą, nie rozumieją zamysłu spinek i podróbki Mugena w przypadku Germana...



ravo - 20 sty 2009 15:43
widze, ze jest nisko, nie haczysz ? o progi zwalniajace ?
fajne tablice imienne,
fajne spinki, chcialem takie sobie zobic to mi na foum cos mowili bym w tesco szukal, chyba sie smiali ze mnie bo w tesco same plastikowe byly, juto podjade do Auchana



Piettrek007 - 20 sty 2009 16:33
Oj czepiacie sie spinek chcieliscie by takie


Nikt tutaj nie wie, co to jest German, ale Ci co najbardziej nie wiedzą, nie rozumieją zamysłu spinek i podróbki Mugena w przypadku Germana...

no widocznie nie moze ktos chce linka ze strona na temat german style jesli mugen nie pasuje to pewnie neony z tesco



konrad278 - 20 sty 2009 16:40
ja ,,nie chciałem by"



Palkerson - 20 sty 2009 16:52

Spinki sa potrzebne poniewaz nie ma zawiasow !

dla czego nie masz zawiasów tak często silnik wyjmujesz że Ci przeszkadzały



Dareczeq - 20 sty 2009 16:53

damiaaans napisał:
Dareczeq napisał:
Jesli juz wymiana silnika to nie na zwykly 1.8 DOHC ale na 1.8 DOHC od GT.

przeciez 1.8 DOHC to jest wlasnie ten z GT



Z tego co wiem to jest kilka wersji silnika 1.8 DOHC. Roznia sie od siebie moca. Jesli uda sie znalezc ta wersje ktora ma ok 140 KM to oczywiscie jest sens ale wymiana na wersje 115 KM to nie wiem czy jest oplacalna (bo przeciez B5 to tez 1.8 DOHC czyz sie myle?).



BratCukierka - 20 sty 2009 16:56
Mugen = German Style?

Chciałeś German Style? To czemu nie kupiłeś np. Golfa?

My jesteśmy zwolennikami JDM'u



ravo - 20 sty 2009 16:56
obie wersje maja te same osiagi



damian - 20 sty 2009 16:57
w 323f bg 1.8 DOHC był tyko w wersji GT, do 92r miał moc 137, albo 139 (nie pamiętam) a po 92r miał 128KM



Palkerson - 20 sty 2009 16:59
Dareczeq

nie ma wersji 115 KM jest wersja 105 ale ona jest SOHC a DOHC ma 128 i 139



damian - 20 sty 2009 17:08

jest wersja 105 ale ona jest SOHC
a nie 103?



Dareczeq - 20 sty 2009 17:08
Owszem nie produkowano tej 323 z silnikiem 115 KM. Ale nowsze 323 BA maja te silniki okreslone symbolem B5 i taki swap wydawalby mi sie bez sensu natomiast jesli chodzi o wersje silnikowe 128KM i 137 KM to zdecydowanie odczuje sie roznice jednakze czy uda sie znalezc taki silnik w dobrej kondycji po tylu latach?
Jesli tak to powodzenia w przekladce jesli nie to szkoda pchac sie w remonty skoro obecny silnik pisze, ze jest w dobrej kondycji.



ravo - 20 sty 2009 17:15

okreslone symbolem B5
chyba bp



Dareczeq - 20 sty 2009 17:20
A czy silniki B5 nie sa tez okreslane mianem BP? Tak mi sie wydaje.



Palkerson - 20 sty 2009 17:22

jednakze czy uda sie znalezc taki silnik w dobrej kondycji po tylu latach?
Jesli tak to powodzenia w przekladce jesli nie to szkoda pchac sie w remonty skoro obecny silnik pisze, ze jest w dobrej kondycji.


właśnie w tym problem ...... nie będę krakał że znajdzie na pewno zajeżdżony ale mogę się założyć że będzie o dużo w gorszym stanie niż ten co ma teraz ... bo od jakiegoś czasu szukam silnika.... to wszystkie jakie do tej pory widziałem łykały olej w ilości od 2 do 5 litrów na 1000 km



Piettrek007 - 20 sty 2009 18:38
A po co mi zawiasy jak juz robie to wyjmuje cala maske przynajmiej nie przeszkadza a ze 100 kilo nie wazy



BratCukierka - 20 sty 2009 18:39
żeby sprawdzić stan oleju albo dolać płynu do spryskiwaczy ściągasz całą maskę? GENIALNE !



Piettrek007 - 20 sty 2009 18:41
Oj widze ze tutaj ktos nie daje rade z przekladka silnika a co to takiego zrobic remont silnika jesli sie ma czesci za poldarmo !



Piettrek007 - 20 sty 2009 18:46
Genialny to ty jesteśBratCukierka



BratCukierka - 20 sty 2009 18:52
Dziękuję za komplement!

Popraw temat na zgodny z regulaminem albo znajdzie się w koszu. Poza tym i tak Jacol zrobi tu czystki

Pamiętaj żebyś razem z silnikiem kupił wiązkę i ECU żeby się nie męczyć potem w poszukiwaniach. I jeśli remont silnika to uszczelki tylko ORI żadne badziewne zamienniki.



konrad278 - 20 sty 2009 18:55
BratCukierka wkoncu to Mugen = German Style



BratCukierka - 20 sty 2009 18:57
konrad278 wszyscy robimy teraz German Style Kolega nas pokieruje



Piettrek007 - 20 sty 2009 19:10
HAH BratCukierka sie wymadrza bo jest moderatorem a na tuningu to widac ze sie zna



siewi - 20 sty 2009 19:17
BratCukierka 3:1 Piettrek007
pilka w grze grajcie dalej



BratCukierka - 20 sty 2009 19:23
Po prostu gdybyśmy byli cały czas poważni to byłoby nudno, a tak jest wesoło

A co ma do tego to, że jestem moderatorem? Popraw temat!
Poza pewnymi uprawnieniami/obowiązkami jestem zwykłym klubowiczem i użytkownikiem forum.


a na tuningu to widac ze sie zna

skoro tak mówisz aczkolwiek... dla mnie droga modyfikacji przebiega inaczej... nie jeden dzięki forum poszedł dobrą drogą... np. Palkerson i sobie prześledź jego wątek gdzie nieraz jego przeróbki/pomysły były wyśmiewane i wytykane palcami, ale korzystał z rad innych osób i chyba nie żałuje efektów No może sporo jest tam rzeczy nie w moim stylu, ale i tak nie jest źle



Piettrek007 - 20 sty 2009 19:28
Pełen szacun dla Palkersona i dla ciebie bratcukierka



TomK - 20 sty 2009 19:42

Ludzie wiecie co to jest GERMAN style to jest tuning nisko i szeroko a nie jakies neonki swiecidelka dywaniki z blachy ryflowanej i wesniacke spojlery z allegro!!
na tym forum chyba żaden z użytkowników nie ma wieśniackich spojlerów. A nawet jeśli ma to zaraz inni użytkownicy "naprowadzą" go jak powinna mazda wyglądać.
Po twoim poście w "tuning mazda 323F" mam wrażenie że "pijesz" do pałkersona mazdy... od razu Ci powiem, że nie są to wieśniackie spojlery tylko ospojlerowanie Zender

Odnośnie samochodu to wygląda ładnie. Silnik jeśli jest tak jak piszesz bo 1.8DOHC jest cholernie ciężko znaleźć... chyba że ktoś rozbije i trafi Ci się tak jak damianowi!
Obniżenie jej tak, dystansom mówimy NIE

A odnośnie BratCukierka to myślę, że może mieć więcej pojęcia o przekładkach silnika niż Ci się wydaje i radzę korzystać z jego porad

i jeszcze jedno:
jesteś na forum od 4 dni a uważasz, że wszystko wiesz najlepiej (albo sprawiasz takie wrażenie). Posłuchaj cennych rad klubowiczów z większym stażem a gwarantuje, że zrobisz madzie na jedną z najładniejszych w Polsce !



BratCukierka - 20 sty 2009 19:49
TomK kolega musi dużo się o mazdach nauczyć... w swoim czasie przyswoi wiedzę o efkach BG, dostępnych ospojlerowaniach poszukiwanych przez prawdziwych fascynatów marki i innych akcesoriach. Niestety zepsuć wygląd auta nawet malutkimi akcesoriami jest łatwo. A Zender sam w sobie jest świetny

Chyba trzeba wziąć urlop i zaszyć się na kilka dni w garażu



Piettrek007 - 20 sty 2009 19:50

Po twoim poście w "tuning mazda 323F" mam wrażenie że "pijesz" do pałkersona mazdy... od razu Ci powiem, że nie są to wieśniackie spojlery tylko ospojlerowanie Zender

Nie pije o spojlery poniewaz masz racje wiem ze to sa orginalne zender tylko te swiecidełka w srodku samochodu



Piettrek007 - 20 sty 2009 19:53
Każdy ma swój gust i jesli ktos bedzie przemawial kto jak ma robic auto to dla mnie to nie jest dobra rada ponieważ każdy robi samochód dla siebie i ma sie sobie podobac a nie na pokaz dla ludzi lub dla szpanu przed kolegami jak wiekszosc osob !



Palkerson - 20 sty 2009 20:06

Każdy ma swój gust i jesli ktos bedzie przemawial kto jak ma robic auto to dla mnie to nie jest dobra rada ponieważ każdy robi samochód dla siebie i ma sie sobie podobac a nie na pokaz dla ludzi lub dla szpanu przed kolegami jak wiekszosc osob oczko

zgadzam się ale daj sobie pomóc jak będziesz wprowadzał german style do mazdy to będzie się mijać z celem


swiecidełka w srodku samochodu

lubię jak jest jasno



Piettrek007 - 20 sty 2009 20:13

lubię jak jest jasno
ok jak chcesz tak jak juz mowilem kazdy ma swoj gust ty lubisz jasno ja lubie nisko i szeroko



Palkerson - 20 sty 2009 20:13

ja lubie nisko i szeroko

zrób szerzej i niżej ode mnie bo też tak lubię powodzenia



_mario_ - 20 sty 2009 20:28
o jakiś tjuner a heh pisalismy o nich w dziale Tuning no tak jak grzesiek gdzieś powiedział te auta sa tanie i dzieje sie jak dzieje..
Troche szacunku młodziaszku
usuń te spinki z maski bo do niczego nie pasują, zrób ten Twój "german" i ocenimy ...



Lukano - 20 sty 2009 20:28
Jak by nie mugen i spinki to BG nawet nawet.
ja się kiedyś zastanawiałem właśnie nad zmianą na BP 114 koni od BA. Niby na papirku koni mniej, ale chodzić powinien tak samo, skoro BA z nim ma niezłe osiągi, a waży dużo. Za to ten silnik jest młodszy i powinien być w lepszym stanie.



TomK - 20 sty 2009 20:33
mam nadzieje, że mówiąc szeroko nie masz czegoś takiego na myśli:




Piettrek007 - 20 sty 2009 20:35
TomK Widze ze bardzo sie orjentujesz co to jest german style skoro wszytko wiesz po co sie pytasz



_mario_ - 20 sty 2009 20:39

TomK Widze ze bardzo sie orjentujesz co to jest german style skoro wszytko wiesz po co sie pytasz
widzisz nawet Twoja miejscowość pasuje do Ciebie "pyskowice"



Lukano - 20 sty 2009 20:43

widzisz nawet Twoja miejscowość pasuje do Ciebie "pyskowice" łoł
Dobre kolega po prostu widać nie umie słychać i rozmawiać. jaki by ten german styl nie był, ale na japonskim samochodzie troszkę dziwnie będzie. Ale czekamy na efekty.
Na początek proponują tylne skrzydło na klapę.



TomK - 20 sty 2009 20:43
Akurat niezbyt orientuję się w german style jak napisałeś polega na "nisko i szeroko" to od razu skojarzyło mi się z tą celica
Jak dla mnie jeśli bawisz się w german style to kup sobie niemca i idź w tym kierunku... Jeśli chcesz japońca to idź w JDM



_mario_ - 20 sty 2009 20:44

widzisz nawet Twoja miejscowość pasuje do Ciebie "pyskowice" łoł
Dobre kolega po prostu widać nie umie słychać i rozmawiać. jaki by ten german styl nie był, ale na japonskim samochodzie troszkę dziwnie będzie. Ale czekamy na efekty.
Na początek proponują tylne skrzydło na klapę.



Lukano - 20 sty 2009 20:45

no ja też polecam te z ławek co w parkach u nas.. klimatyczne
nie wiadomo czy klapa to uniesie, ale może wyglądać ciekawie



Firer *DG* - 20 sty 2009 20:58
german style<lol> po przeczytaniu wszystkich postów wymieklem i bez obrazy piotrek ale Ci goscie tu maja łeb na karku i juz sie o tym przekonalem choć jestem miesiac na forum... radze ich sluchac... a jak nie to zrob se na mazdzie german style i powodzenia:P



Piettrek007 - 20 sty 2009 20:58
Czy te forum polega tylko na krytyce



TomK - 20 sty 2009 21:00
tylko pamiętaj, żeby na tylnej klapie parapet zamontować bo sądząc po miejscu spinek może Ci się pomylić....
Sorki nie mogłem się powstrzymać



Piettrek007 - 20 sty 2009 21:03
Spinki mam w tamtym miejscu poniewaz nie mam zawiasow



Firer *DG* - 20 sty 2009 21:12

TomK jakis ty tepy jak bys czytal moje posty to bys wiedzial po co mam spinki w tamtym miejscu co za kret




_mario_ - 20 sty 2009 21:16

TomK jakis ty tepy jak bys czytal moje posty to bys wiedzial po co mam spinki w tamtym miejscu co za kret
Pomyślałem tak samo jak TomK
sory za OT pewnie mod posprząta ale puki to widzisz cwaniaczku ludzie Ci dobrze radzą nie urwali się z księżyca i każdy z nas ma mazdę, poświęcił jej kupę czasu, pieniędzy, zobacz jest masę 323F BG na forum które są ślicznotkami, dajesz auto an forum licz się z krytyka jak Ci coś nie podoba to bye bye..



Olka - 20 sty 2009 21:18
wystawiając swoją Madzię w dziale NM automatycznie narażasz się na krytykę, nie tylko pochwały

German style? Nie mam pojęcia co to za ustrojstwo (może nawet fajne?), ale nawet nazwą mi nie pasuje do japońskiej Mazdy

peace i niech mod posprząta ten mały burdelos

pzdr

p.s. ale nie krzywdź Magdaleny



maniek5511 - 20 sty 2009 21:18
o a może pokażesz nam co masz pod maską ?




Piettrek007 - 20 sty 2009 21:27
lepiej nie pod maska kryje sie 520koni wole nie otwierac bo mi uciekna



TomK - 20 sty 2009 21:27
uwierz mi, że nie jestem tępy i z czytaniem ze zrozumieniem nie mam problemu a i pisać po polsku, ze znakami interpunkcyjnymi i polskimi znakami potrafię.... w przeciwieństwie do Ciebie.
Doczytałem się po co spinki ale wybacz... nigdy w tym miejscu ich nie widziałem


lepiej nie pod maska kryje sie 520koni wole nie otwierac bo mi uciekna łoł
Nie martw się. Te co zdechły na pewno zostaną czyli większość zostanie



maniek5511 - 20 sty 2009 21:29
a ja jednak nalegam bo co to za temat bez pokazania silnika
Koniami się nie martw , te 90 to zostanie



Lukano - 20 sty 2009 21:29

Czy te forum polega tylko na krytyce pytajnik klótnia
nie tylko, ale Twoje odpowiedzi prowokują do tego.
lepiej nie pod maska kryje sie 520koni wole nie otwierac bo mi uciekna łoł



Piettrek007 - 20 sty 2009 21:36
Czy wie ktos ja posbyc sie tych chropowatych czesci z listew bocznych do malowania??



maniek5511 - 20 sty 2009 21:38
szpachelka i wygładzić wszystko
bo jeśli dobrze zrozumiałem to nie chcesz żeby je było widać

..........a...........a.........a co z tym silnikiem?



Firer *DG* - 20 sty 2009 21:41
jest taki środek do zmywania części lakierowanych. dobrze sie nim usuwa rzeczy takiego typu. rozumiem ze chodzi Ci o pozostalosc tego co zostalo po odklejeniu listwy? jesli tak to napewno poskutkuje.ale nie pamietam nazwy



Piettrek007 - 20 sty 2009 21:41
tak a moze byc szpachla w spray natryskowa jak zrobie foty silnik wrzuce



bikus - 20 sty 2009 22:28
Piettrek007 posluchaj, nie wiem jak Ty, ale ja np wrzucilem specjalnie po to zeby sie ludzie wypowiedzieli (lacznie z krytyka) zeby moc ja zmienic na lepsze....
Ty widze jestes osoba ktora mysli ze jest naj, samochod ma naj i wogole Ci wszyscy ktorzy tu wypowiadaja nie maja bladego pojecia o tym co pisza...

co do german style (sorry nie moglem) to po .... co kupiles japonski samochod? nie lepiej bylo kupic callibre albo golfa? no dobra moze byc astra... nie widzialem jeszcze golfa JDM
mam propozycje, poczytaj pare postow (zapraszam na swoj rozniez ) dotyczacych 323f BG i zastanow sie czego naprawde oczekujesz od wygladu samochodu.... bo najwet jak to ma byc german style to te spinki i wydech to tak troche jak swini siodlo

moze wyjde na obronce uciesnionych ale przy Palkersonie czy Cukierkowych braciach to obawiam sie ze jestes maly Micki i to od nich powinienes sie uczyc ( po to tez jest to forum)

AHA I NAZWIJ POPRAWNIE TEN TEMAT!!!!! sorry za duze litery ale on jest niereformowalny :/

a nawiazujac do Twojej mazdy to widac ze zadbany egzemplarz w fajnym kolorze wiec postaraj sie tego nie spiep... popsuc



damian - 20 sty 2009 22:48

nie widzialem jeszcze golfa JDM

http://www.mangacars.pl/viewtopic.php?f=5&t=25711



bikus - 20 sty 2009 22:54
lol tam tez go zjechali



Kissu - 20 sty 2009 22:58
Witam nowego urzytkownika.Od razu mówie że miałem nieprzyjemność poznania kilku ludzi z Pyskowic i z doświadczenia wiem ze w tych okolicach ludzie po prostu tak się odzywają do innych(więc musimy przywyknąć??)Wracając do twojej mazdy powiem tak:
Fajny golas z potencjałem i w miare rozumiem ten kontrowersyjny german style i na prawde moze to fajnie wyglądać(po co madzi zderzaki z allegro albo nawet ten słynny piękny zender skoro ona sama w sobie jest piękna )a gleba duze ladne fele odnowiony lakier z małym poszerzeniem nadkoli może ciekawie wyglądać.jedno co to mugen=honda
do 323fBG przyjeły sie ,,dwu-rurki" a o zapinkach nie wspomne,ważne że tobie dobrze służą pozdr



Koyot - 21 sty 2009 0:02
A ja mimo wszystko nie rozumiem idei "spinki" jak nie masz zawiasów ... to jak w takim razie wygląda mocowanie maski na spinki ? Z ciekawością czekam na foty Poza tym na prawdę ładny kolor i eFka Pozdrawiam



waldii - 21 sty 2009 0:11

to jak w takim razie wygląda mocowanie maski na spinki ?
w trzy osoby da rade



Koyot - 21 sty 2009 0:29
Oby wszystkie Trzy z ABS'em

ABS=absolutny brak szyji



waldii - 21 sty 2009 0:31

Oby wszystkie Trzy z ABS'em
nooo i TPS

tesco produkt spinka



Koyot - 21 sty 2009 0:33

TPS

Zanotuje sobie



Piettrek007 - 21 sty 2009 16:33

jak Ci coś nie podoba to bye bye..
heh bo nie bede robic jak mi karzecie to bede najgorszy bo was tylko JDM interesuje nie kazdemu sie to podaoba duze felgi jak w traktorze i spojlerki to nie tuning dla mnie i nie liczy sie tylko tuning liczy sie takze stan samochodu po co mi jakis tuning jesli samochhod sie rozpada



Piettrek007 - 21 sty 2009 16:36

to jak w takim razie wygląda mocowanie maski na spinki ?

w trzy osoby da rade


waldii to w takim razie jak ty wygladasz jesli nie umiesz podniesc maski za mazdy



_mario_ - 21 sty 2009 17:13
Kto by tu pisał co by tu pisał no to i tak mu odpyskujesz żal mi Ciebie
widze ze o JDM wiesz wszystko i o geramanie Tym bardziej..
możesz go zrobić jak chcesz Twoje auto tobie będzie się podobać a my będziemy mieli z Ciebie gruby polew



jacki15 - 21 sty 2009 17:45
Piettrek007 daj se siana z german style , jezeli chcesz isc w ten styl kup najlepiej golfa, ale w zyciu nie japonca, japonczyk, to moim zdaniem glownie osiagi, idealna seria i bezpieczenstwo, czyli krotko mowiac JDM


nie kazdemu sie to podaoba duze felgi jak w traktorze i spojlerki to nie tuning dla mnie i nie liczy sie tylko tuning liczy sie takze stan samochodu po co mi jakis tuning jesli samochhod sie rozpada

wiesz co koles zal mi ciebie naprawde, totalnie nie znasz chyba idei JDM'u

JDM to niekoniecznie duze felgi a body to juz najlepiej zeby bylo... fabryczne



Kissu - 21 sty 2009 20:12
ludzie niech chlopak robi co chce to jest jego auto a ze nie ma zamiaru sluchac s porad takich ludzi jak Palkerson czy BratCukierka to już jego problem,tylko dziwi mnie po co chłopie jesteś na tym forum skoro wszystko wiesz najlepiej??
Ja też nie jestem ,,weteranem"tego forum(jakiś rok) i cenie każdą uwage KAŻDEJ osoby na forum.Dam ci rade traktuj każdą propozycje jako alternatywe którą możesz wykorzystać lub nie a nie traktuj tego jak jakiś atak na twoją osobe.SZANUJ INNYCH TO INNI BĘDĄ SZANOWAĆ CIEBIE a jak nie to wy.....j z tego forum



Firer *DG* - 21 sty 2009 20:24

waldii to w takim razie jak ty wygladasz jesli nie umiesz podniesc maski za mazdy
jesli zapisales sie na to forum tylko po to zeby nasmiewac sie z ludzi , choc sam robisz z siebie niezle posmiewisko to proponuje raczej jakies portale typu Epuls itp... tam mozesz robic co chcesz. a tu rozmawia sie o motoryzacji i jak juz napisalem wczesniej miej szacunek do tych ludzi bo jestem przekonany ze znaja sie na rzeczy 100 razy lepiej niz Ty. wyluzuj koles...



maniek5511 - 21 sty 2009 21:01
a co z silnikiem??? zobaczę go???



Piettrek007 - 21 sty 2009 21:07

a co z silnikiem? zobaczę go?
Jestescie najlepsi na tym forum a nie widziales silnika z mazdy



maniek5511 - 21 sty 2009 21:11
dla mnie każdy jest wyjątkowy wygląd pod maską świadczy o właścicielu pojazdu

czekam na fotę



Piettrek007 - 21 sty 2009 21:19

wygląd pod maską świadczy o właścicielu pojazdu
a jeździsz na silniku czy wewnatrz samochodu ?



maniek5511 - 21 sty 2009 21:26
boisz się pokazać czy co?? bo nie czaje??
chce tylko zobaczyć co masz pod maską i tyle



ravo - 21 sty 2009 21:29
ten brak zawiasow



konrad278 - 21 sty 2009 21:39
maniek5511nie zobaczysz konia bo te spinki to tylko są nalepiane od góry...Coraz bardziej podoba mi sie ten German STyle



Koyot - 21 sty 2009 21:45

brak zawiasow

No właśnie Mnie bardzo interesuje jak rozwiązałeś problem mocowania spinek w przypadku braku zawiasów Może to jest jakiś pionierski patent Nie naśmiewam się , staram się Ciebie zrozumieć ... więc pokaż jak to zrobiłeś Zaskocz nas



jacki15 - 22 sty 2009 9:03
jak chlopak nie chce pokazac silnika, to niech nie pokazuje moze sie wstydzi, albo co moze silnik to dla niego temat tabu
ja jakbym mial silnik iglw to bym sie chwalil na prawo i lewo a nie mam igly a tez sie chwale xD



TomK - 22 sty 2009 9:16
Pewnie kupił bez silnika albo boi się, że wyjdzie, że spinki to pic i to w złym miejscu przyklejony



jacki15 - 22 sty 2009 9:46
a tak nawiasem mowiac wole ogladac silnik od wnetrza i sluchac jego pieknej symfoni zamiast audio



maniek5511 - 22 sty 2009 9:54
no właśnie chciałbym zobaczyć jak te spinki rozwiązane są w bg , bo Piettrek007 chyba by przecież kitu nie wciskał.

to czekam na foty



dyszel85 - 22 sty 2009 11:07
Piettrek007 - poczytaj sobie ten temat-
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ght=robaga
, jesteś taki sam! Wielu już takich było którzy się wymądrzali co to oni nie mają i co założą - słuch po nich szybko zaginął! Rób se tą swoją mazdę na german style - ale tu jej nie pokazuj jak nie możesz przełknąć słów krytyki!!! Człowieku, my tu trochę dłużej na forum jesteśmy i jak chcesz prowadzić zadziorne wypowiedzi to moderator zaprowadzi tu porządek



damian - 22 sty 2009 11:46
no, albo ten co chciał robić napęd na tył w efce



dyszel85 - 22 sty 2009 13:18

albo ten co chciał robić napęd na tył w efce

jak mu tam było? Pamiętasz może?



TomK - 22 sty 2009 13:29
To jest taki typ jak Nokia_trans_Lab czy jakoś tak sie nazywał



Palkerson - 22 sty 2009 13:41

no właśnie chciałbym zobaczyć jak te spinki rozwiązane są w bg , bo Piettrek007 chyba by przecież kitu nie wciskał.

to czekam na foty


czy to ważne sam fakt że zawiasów nie ma jest bez sensu, spinki sa czasem potrzebne jak np PIWO był zmuszony usunąć zamek bo mu chłodnica się nie mieściła pod belką ale co komu przeszkadzają zawiasy może coś tam nie tak było i to jest taki półśrodek


To jest taki typ jak Nokia_trans_Lab czy jakoś tak sie nazywał zeby

ojj sporo tego było albo ten koleś co wygrywał wszystkie konkursy i zajmował jakieś czołowe miejsca na zlotach z pakietem allegro i się dziwił że nam się nie podoba
ale puki co Piettrek007 nie popełnił jeszcze takich błędów których nie dało by się naprawić .. jak sie uspokoi to moze coś z tego będzie chyba że dalej będzie się upierał przy stylistyce odpowiedniej do kartoflowozów wtedy sorry ale pomyliłeś miejsca [/b]



dyszel85 - 22 sty 2009 13:51

kartoflowozów

nie no zaraz się zsikam!!



Piettrek007 - 22 sty 2009 19:21

Rób se tą swoją mazdę na german style - ale tu jej nie pokazuj jak nie możesz przełknąć słów krytyki!
mam gdzies wasza krytyke mazda ma sie podobac mi a nie wam a z forum nie pojde bo mozna sie wiele dowiedziec wiadomo nie kazdy wszytko wie o swoim samochodzie a jesli wam sie nie podoba moj samochod to go nie komentujcie proste po co ten caly szum ja wam nie kaze go oceniac!!!



Lukas007 - 22 sty 2009 19:48
Nisko i szeroko wcale JDM'u nie wyklucza. Małe obręcze z szerokim rantem i charakterystyczne układającym się profilem opony, która niemal że styka się z mocno poszerzonymi nadkolami. Do tego biały, perłowy kolor, czarne elementy i jak najwięcej pomarańczu na zewnątrz (obrysówki, lampy, halogeny, kierunki) i oczywiście bardzo mocno obniżona zawiecha. Ten tłumik który masz pasuje właśnie do takiego stylu (najlepiej gdyby był to np. HKS Hi-Power umieszczony "po skosie").

Mi osobiście ten typ mazdy się nie zbyt podoba, ale jeśli pójdziesz w tę stronę...





... to jest duża szansa, że będziesz posiadaczem (IMO) najładniejszej 323F BG na forum.



dyszel85 - 22 sty 2009 19:52

ja wam nie kaze go oceniac
Ty się chyba źle czujesz To po co robisz temat w dziale NM????????????????To jest dział w którym każdy może się wypowiedzieć na temat twojego auta!



pawelMX6 - 22 sty 2009 20:01

Nisko i szeroko wcale JDM'u nie wyklucza.
W rzeczy samej. Dla przykładu:






Ludzie wiecie co to jest GERMAN style
Wiemy.

to jest tuning nisko i szeroko
Zaiste, tylko, że Twoje auto jest wysokie i ma seryjne, 4.5? calowe felgi z "kałpakami".....



dyszel85 - 22 sty 2009 20:07
Ludzie, dajcie spokój - jego mazda jest naj naj naj - już takich było kilku!



Lukas007 - 22 sty 2009 20:10
Ciekaw jestem tylko czy czytając to moderator się śmieje czy płacze, bo sądząc po wypowiedziach obie możliwości są bardzo prawdopodobne... po co nabijać bezsensownie posty robiąc przy okazji komuś na złość? Dajmy chłopakowi coś zrobić i wtedy ocenimy co i jak wyszło, po co się bezsensownie kłócić?

pawelMX6 dokładnie o taki styl mi chodziło, piękny, prawdziwy JDM



dyszel85 - 22 sty 2009 20:14
ok - dajemy spokój



Piettrek007 - 22 sty 2009 20:14
PLANY

Włożyc silnik 1.8DOHC zglebic samochod ładne alufelgi na dystansach polakierowanie calego samochodu bezbarwnym lakierem dla połysku i odświezenia lakieru


Zaiste, tylko, że Twoje auto jest wysokie i ma seryjne, 4.5? calowe felgi z "kałpakami".....
czytales moj opis mam to w planach a teraz tak wyglada wiadomo trzeba czytac ze zrozumieniem a nie czepiac sie!!



Palkerson - 22 sty 2009 20:16

alufelgi na dystansach

po co Ci dystanse nie lepiej od razu 8" felge już szerzej się nie da a i tak trzeba poszerzać tylne nadkola.. wiec taniej Cie to wyniesie niż np 7" i 2 cm dystanse;)



Piettrek007 - 22 sty 2009 20:17

Ludzie, dajcie spokój - jego mazda jest naj naj naj - już takich było kilku!
gdzie ja takie cos napisalem zacytuj przynajmien jeden post w ktorym napisalem takie cos robicie z igly widly nie mowie wcale ze moja mazda jest najlepsza noramalne seryjne autko narazie



Mev - 22 sty 2009 20:17

W rzeczy samej. Dla przykładu:
Nie wiem co to za auto, ale jest przepiękne



Lukas007 - 22 sty 2009 20:19
Datsun 280Z, zaiste piękny



Piettrek007 - 22 sty 2009 20:20

po co Ci dystanse nie lepiej od razu 8" felge już szerzej się nie da a i tak trzeba poszerzać tylne nadkola.. wiec taniej Cie to wyniesie niż np 7" i 2 cm dystanse;)
nie chodzi mi o felgi 8 cali tylko noramlne 6 cali najlepiej 14" opony niskoprofilowane i dystans okolo 5cm i na maxa zglebic nie wytlumacze wam tego tak jesli fundusze pozwola pokaze wam jak to bedzie wygladac narazie cierpliwosci



Piettrek007 - 22 sty 2009 20:23
chodzi mi o cos podobnego jak pokazal Lukas007 na fotkach



Pyton162 - 22 sty 2009 20:24
male kolo duza gleba , jestem za



Palkerson - 22 sty 2009 20:24
Piettrek007

wiem o co Ci chodzi jeśli dowalisz dystanse to musisz zmienić szpilki to ma dużą szansę powodzenia przy sztywnym zawiasie i małych felgach bo nie dostaną do nadkoli ...



dyszel85 - 22 sty 2009 20:26
Dobra, już dobra pokaż jakiś fotki wnętrza i silnika bo w Avie masz jakiś silnik, to twój??



Piettrek007 - 22 sty 2009 20:26

male kolo duza gleba , jestem za
Pyton162 wie o co chodzi dziex:)



pawelMX6 - 22 sty 2009 20:27
Mev, Datsun 240Z (albo 260/280) - moim zdaniem również jest to cudo


trzeba czytac ze zrozumieniem a nie czepiac sie!
Mogę w skrócie opisać Twoje istnienie w tym temacie?
Ty: witam to moje auto,
My: no wiesz, tego, zapinki są kiepskie, załóż felgi i zawieszenie,
Ty: nie wiecie co to German Style!!!
My: no ale wiesz, ten tego....

Piettrek007, trzymam kciuki za Twoje zmiany ale przyjmij proszę do wiadomości tę konstruktywną krytykę - zobaczysz, że wyjdzie na dobre



Piettrek007 - 22 sty 2009 20:31
Fotki silnika i wnetrza wrzuce jutro musze porobic
Zakupilem dzisiaj sterowanie centralnym zamkiem na pilota zeby nie wkladac kluczyka do zamka i mam takie pytanko w mazdzie 323F BG w drzwiach od kierowcy nie ma silownika sterujacego tylko jest mechanizm zapadkowy zakupilem jeden silownik sterujacy i z niego wychodza 5 kabli zielony bialy czarny brazowy niebeski czy ktos juz robilem kiedys cos takiego? i wie ktory kabel idzie na pozostale silowniki ktory do centralki sterujacej



Piettrek007 - 22 sty 2009 20:34
Przyjolem do wiadomosci krytyke wiadomo kazdemu podoba sie co innego i akurat wpadl w gust taki tuning i mam plany go zrealizowac mysle ze bedzie wygladac calkiem niezle ale sami ocenicie macie lepsze doswiadczenie w tym temacie



dyszel85 - 22 sty 2009 21:00
No, nareszcie zaczynasz gadać jak człowiek będą z ciebie ludzie Czekamy z niecierpliwością na te fotki jutro Mazda ma ładny kolor, dość ciekawy tłumik i na razie wioską nie podlatuje - pamiętaj to jest japońskie auto! Bardzo łatwo je skrzywdzić agrotuningiem - umiar w modyfikacjach wskazany



czejs - 22 sty 2009 21:13
podłaczasz 2 kable do centralki kupiłeś mastera.. ;] podłączasz tak jak w slave i cieszysz sie pilotem(btw. pełno jest na forum szukanie nie boli) Pozdro!!

Ps. śmieszny temat;pp



_mario_ - 22 sty 2009 21:21
może co z niego będzie ale watpie.. zresztą tłumik wzorem fajny dla mnie by mógł być
Ps. śmieszny temat;pp



Palkerson - 22 sty 2009 21:26

macie lepsze doswiadczenie w tym temacie zeby oczko

od razu się przyjemniejsza rozmowa zaczęła



dyszel85 - 22 sty 2009 21:32

od razu się przyjemniejsza rozmowa zaczęła
no nie?
Palkerson doradź mu - ty tu jesteś spec od tuningu BG



Palkerson - 22 sty 2009 21:37
Będzie chciał to się będzie pytał jak rozmowa będzie tak przebiegać to nie tylko ja mu doradzę ale i wszyscy którzy wiedza co i jak w temacie



dyszel85 - 22 sty 2009 21:38
i o to chodzi



jacki15 - 23 sty 2009 15:21
Piettrek007 wreszceie do rzeczy gadasz i po co byly te nerwy, niektore nie potrzebne slowka tak sie od razu lepiej rozmawia, trzymaj tak dalej

P.S. chce isc w podobny styl 100% seria i grunt pozadna gleba noi oczywiscie white colour



Piettrek007 - 23 sty 2009 15:35

wiem o co Ci chodzi jeśli dowalisz dystanse to musisz zmienić szpilki
No własnie gdzie bym mógł dostac takie długie szpilki lub jak to rozwiązac może kupic jakies zwykłe śruby tylko jaka twardosc zeby mi nie popękaly podczas jazdy



dyszel85 - 23 sty 2009 15:45
Dzisiaj miały być fotki wnętrza i silnika



Piettrek007 - 23 sty 2009 15:47
są trzeba patrzec nie chce sie klucic ale sami widzicie



dyszel85 - 23 sty 2009 15:54
Dobra, faktycznie, zwracam honor Wnętrze bardzo ładne, jakbyś chciał coś zmienić to przeczytaj sobie temat Palkersona, jest tego trochę może coś ci wpadnie w oko, w tym silniku bardzo ładnie wygląda wypolerowany przepływomierz! Pokrywa zaworów bardzo ładnie wygląda czarna - ja bym nie ruszał. Ogólny efekt bardzo dobry, tylko powiedz dlaczego nie masz założonych zawiasów?



Piettrek007 - 23 sty 2009 16:00
tzn musze to wyprostowac spinki to sa atrapy mam zawiasy lecz spinki zalozylem poniewaz mialem w tym miejscu wgnieciona maske gdy bylem u mechanika jakis duren zostawil cos pod maska i zamka i to sie odbilo i wygniotlo maske i nie wiedzialem co z tym zrobic to kupilem spinki i przykrylo to wgniecenie lecz po zimie autko bedzie cale malowane i spinek juz nie bedzie szczerze to mi sie tez nie podobaja ale maska wgniecona dopiero sory wszystkich za oszustwo



dyszel85 - 23 sty 2009 16:04
Dobra, spoko, dlaczego będziesz malował całą? wygląda na igłę! Super ta tapicerka z GT, naprawdę wypas Silnik też bym zostawił, pamiętasz hasło: zamienił stryjek siekierkę na kijek?



Piettrek007 - 23 sty 2009 16:08
Na zdjeciach tego nie widac lecz poprzedni własciciel mył samochod ciagle w myjni samochodowej na stacjach i sa takie mikro rysy nie ma takiego polysku ale bede malowal tylko bezbarwnym zeby dostal polysku



dyszel85 - 23 sty 2009 16:11
Polerka maszynowa powinna załatwić sprawę



Piettrek007 - 23 sty 2009 16:14
Hmm wole pomalowac bedzie lepiej jeszcze w niektorych sa poprawki do alowania np na dachu mam male wgniecenie na masce drzwi na dole sa porysowane do golej blachy i bylem u lakiernika powiedzial zeby cala pomalowac to wtedy bedzie git



Koyot - 23 sty 2009 16:17
No teraz to cacy jest Trzeba tak było od razu

No wnętrze jest ok Tylko chyba Ci brakuje osłonki na żarówkę w drzwiach Mały szczegół ale w wyglądzie od razu daje o sobie znać I jak dobrze widzę to w tylnych drzwiach nie masz boczka ? Trudności ze znalezieniem ?

Co do silnika to super że pokazałeś bo sam rozważam malowanie i teraz mogę zobaczyć jak wygląda black pokrywa Tylko jeszcze coś by się przydało pewnie zrobić z osłoną kolektorów No i nie bardzo mi się widzi to niebieskie coś na przepływce

Ale tak ogólnie to super , wypas Oby tak dalej Pozdro



Piettrek007 - 23 sty 2009 16:25
Tapicerke mam komplletna lecz w tej chwili jest zdjeda poniewaz podlaczam elektyczne szyby i robie alarm



dyszel85 - 23 sty 2009 16:34
No fakt, można by osłonę kolektora srebrzanką pociągnąć!



Palkerson - 23 sty 2009 16:41

No fakt, można by osłonę kolektora srebrzanką pociągnąć!

albo zdjąć lecz lepiej srebrzanką do silników jest taki specjalny rodzaj za 18 zł mam tym chlapnięte i wali na głowę tą srebrzankę do kominków bo po 5000 km dalej jest idealny stan

Piettrek007

dobry początek najpierw wzbogacasz wyposażenie.. ja robiłem tak samo ..



Piettrek007 - 23 sty 2009 16:43

Czy ktos wie co to jest gdy ogladam inne mazdy nie maja takiego czegos przewody ida gdzies do kolektora sącego i filtra mozna tym cos regulowac nie mam pojecia moze wy wiecie



Palkerson - 23 sty 2009 16:48
ja tez tego nie mam mam tylko tą czarną plastikową beczkę co masz za tym czymś



Lukas007 - 23 sty 2009 16:54
Jeżeli jest podłączony na przewodzie paliwowym i idzie do listwy wtryskowej, to jest najprawdopodobniej regulator ciśnienia paliwa. Skoro w innych tego nie ma, to istnieje szansa, że ten jest nieoryginalny, a co za tym idzie - może posiadać regulację. Jacek176 powinien wiedzieć więcej na ten temat.



maniek5511 - 23 sty 2009 19:28
a tak coś czułem z tymi spinkami
dobrze że zakładasz elektrykę w drzwiach ja planuję założyć na wiosnę i już wiem kto mi merytorycznie pomoże



jacki15 - 25 sty 2009 12:07
pokrywa jak moja


ja tez tego nie mam mam tylko tą czarną plastikową beczkę co masz za tym czymś
to jest filtr z weglem aktywnym



Palkerson - 25 sty 2009 12:24

to jest filtr z weglem aktywnym język

dobrze wiedzieć :D



_mario_ - 25 sty 2009 12:31

pokrywa jak moja

ja tez tego nie mam mam tylko tą czarną plastikową beczkę co masz za tym czymś

to jest filtr z weglem aktywnym



damian - 25 sty 2009 12:59

pokrywa jak moja

ja tez tego nie mam mam tylko tą czarną plastikową beczkę co masz za tym czymś

to jest filtr z weglem aktywnym



Palkerson - 25 sty 2009 13:01
no to przecież tutaj była właśnie mowa o tej czarnej puszce



damian - 25 sty 2009 13:09
no ja wiem, ale w tym co zacytowalem byla mowa o tej puszce



jacki15 - 25 sty 2009 14:22
ja mowilem o tej "czarnej beczce" jak to nazwal Palkerson
a co do tego przed czarna puszka, to nie wydaje mi sie zeby to byl regulator cisnienia, bo z tego co widze to nie ida do niego zadne przewody paliwowe, moze poprzedni wlascicel marzyl o VICS'ie w 1,6 i sobie zrobil pseudo imitacje xD

widac ze Damiaaans zalapal



Piettrek007 - 27 sty 2009 17:49
Link do filmiku : http://pl.youtube.com/watch?v=RCd72GsMrTo



Piettrek007 - 09 lut 2009 19:37

Co sądzicie o takich alusiach do mazdy i gleba na maxa



bikus - 09 lut 2009 20:20
no bylby powiedzmy german - style a ile one cali szerokosci maja? i pamietaj ze mazda ma waskie nadkola wiec uwazaj z ET



Palkerson - 09 lut 2009 20:39
bikus dobrze prawisz..... przy 8" powinno być ET-45 a przy 7,5" ET-35



bikus - 09 lut 2009 21:10

bikus dobrze prawisz..... przy 8" powinno być ET-45 a przy 7,5" ET-35

Palkerson a przy 15" na 6,5 to i ET25 powinno wejsc no nie?



Palkerson - 09 lut 2009 21:12
no właśnie jakoś tak bo kurde zamotane z tym ET mimo ze już tyle razy było na forum



bikus - 09 lut 2009 21:52

no właśnie jakoś tak bo kurde zamotane z tym ET język mimo ze już tyle razy było na forum język
to jest jakies tam polozenie wzgledem piasty... czym wieksze tym bardziej odstaja na zewnatrz... i jest to w mm czyli miedzy ET25 a ET35 jest tylko 1cm roznicy ale to czasami o ten 1cm za duzo



Palkerson - 10 lut 2009 8:38
przy 8 calach i ET 35 felga dotyka do amora .. w takim razie ET 45 musi być by wystawało bardziej albo dystanse tak jak ja zrobiłem



chmooreck - 10 lut 2009 8:56

czym wieksze tym bardziej odstaja na zewnatrz...
Im mniejsze tym bardziej wystają na zewnątrz. Dołożenie dystansu zmniejsza ET.



Palkerson - 10 lut 2009 8:58
chmooreck

i dla tego mówiłem że to jest zamotane.... więc poprawiam się do 8" trzeba ET 25 by weszło spokojnie



bikus - 10 lut 2009 9:18
Im mniejsze tym bardziej wystają na zewnątrz. Dołożenie dystansu zmniejsza ET.



Piettrek007 - 11 lut 2009 17:37


moze ktos doradzi jakie wybrac a reszte sprzedam !



bikus - 11 lut 2009 17:42
zostaw te z rantem... a jak nie to napisz ile za te z rantem chcesz albo te bez opon te srebrne

ale najbardziej mi te z rantem sie podobaja ze jak ich nie bedziesz zakladal to dawaj cene na PW

i napisz ich wymiary



Koyot - 11 lut 2009 17:44
Ciężko stwierdzić ... Przy Twoim upodobaniu pewnie im większy rant tym lepiej ... Szkoda że te całkowicie z tyłu tak kiepsko widać bo chyba mi osobiście najbardziej się widzą. Ale te po prawej też spoko

Te które są z oponami miałem kiedyś w poprzedniej furce i mi się wydaje że najlepiej pasują do małego wozu ale może nie koniecznie ... Kwestia gustu a każdy ma inny



Palkerson - 11 lut 2009 17:58
kurde .... i ja mam kłopot... mi się podobają te z oponami i te za nimi (najładniejszy lakier) ale najbardziej germany są te po prawej



damian - 11 lut 2009 18:00
te białe



Palkerson - 11 lut 2009 18:05

te białe

czyli



Piettrek007 - 11 lut 2009 18:07
Te ostanie srebne maja glupie ET i ocieraja o amortyzator jesli sie da dystans ocieraja o nadkole wiec te wylkuczam teraz dylemat miedzy ATS Classic to te po prawej albo te z oponkami bo reszte musze sprzedac zeby miec na opony nie dacie rade ale te wszystkie alumy nabylem za 250zl w cenie zlomu aluminium i wszystkie sa prosciutke bo byli na wywazarce



damian - 11 lut 2009 18:11

te białe

czyli



Palkerson - 11 lut 2009 18:11
Piettrek007

słuchaj to znaczy że one mają z 8" szerokości a Tobie na tym powinno zależeć daj dystans nadkola zaklep i będzie najlepiej

ale racja te z oponami najlepsze



Lukas007 - 11 lut 2009 18:23
ja tam widzę tylko jedne białe



Piettrek007 - 11 lut 2009 19:00

Te z turbo taczki, pod ścianą
Ta sa z motrynki kola mojego kuzynka ktory sklada



Palkerson - 11 lut 2009 19:09

Ta sa z motrynki kola mojego kuzynka ktory sklada język

motorynki górą :D też kiedyś miałem tylko moja była CCCP Style bo to była DELTA MINI



Lukas007 - 11 lut 2009 19:36
Ta sa z motrynki kola mojego kuzynka



Piettrek007 - 15 lut 2009 20:16
Pare modyfikacji przes ostatni czas stozek dopasowanie alufelg itp ciągle do przodu komentujcie







bikus - 15 lut 2009 20:46
nie tra Ci opony o nadkola? i daj foto jak to z tylu wyglada
pozatym to pracuj pracuj a efekt bedzie napewno extra



Piettrek007 - 15 lut 2009 20:54
niewiem bo nie jedzilem bo opony sa cienkie a pelno sniegu



Palkerson - 15 lut 2009 20:56
hmm wszystko spoko tylko w tej chwili tracisz na mocy przez ten stożek .. bez osłony termicznej i bez dolotu lepiej nie robić takich rzeczy .... dokończ dolot bo w przeciwnym razie będziesz kolejnym który mówi (nie założę stożka bo on nic nie daje)



Piettrek007 - 15 lut 2009 21:22
wiemwiem nastpeny wekend bede robic oslone i dolot zimnego powietrza bo ma byc zasysane zimne a nie cieple



czejs - 15 lut 2009 22:17
czerstwo wyglądaja te koła ... wystają nieco..



Palkerson - 15 lut 2009 23:07

czerstwo wyglądaja te koła ... wystają nieco..

bo miało być nisko i szeroko z tego co widzę jest narazie szeroko, pewnie będzie i nisko dopiero ocenimy efekt



Kissu - 22 lut 2009 0:21
eee widze że magdalena wychodzi na prosta :p .chyba pierwsze zle wrazenie szybko zniwelujesz skoro zabrales sie pozadnie za maszynke.prosze tylko ogarnij ten caly stozek bo to moze wiecej zaszkodzic niz pomoc.powodzenia



Bio - 22 lut 2009 9:00
ta materiałowa osłonka "turbo" rox xD



Piettrek007 - 22 lut 2009 16:43
Wlasnie sprzedalem moj motorower marki simson nad ktorym wachalem sie caly czas czy sprzedac czy zostawiac lecz natrafil sie kupiec i sprzedalem i dzieki temu wzbogacilem sie o 2 tys PLN i mam prosbe do was chcialbym ta sume przeznaczyc tzn zainwestowac w mazde moze jakies propozycje co bym mogl zrobic w samochodzie za ta kase myslalem i jakims car-audio ale niejestem pewien moze ktos pomoze



BratCukierka - 22 lut 2009 16:53
na pewno obniżyłbym zawieszenie
na razie tyle a na co resztę asy przeznaczyć to trzeba dobrze przemyśleć
ja bym się w car-audio nie bawił... silnik owszem



Piettrek007 - 22 lut 2009 17:17
wlasnie gadalem z kolesiem bo chce sobie kupic gwintowane zawieszenie i czy ktos sie orientuje jaka srednice ma amortyzator zeby mi gwint weszedl



Palkerson - 22 lut 2009 19:31
ja mam ten gwint .............. wejdzie Ci jak wytniesz mocowanie sprężyny ja nawet gdzieś fotorelację zamieściłem w tuningu

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... j%B1+gwint



Vein - 22 lut 2009 20:24
Po co Ci gwint? Będziesz ją upalał na torze, że będziesz potrzebna regulacja? Lepiej zakup sobie nówki Kayaby gazowe plus springi obniżające i Ci wystarczy. A kasę jaka Ci zostanie zainwestuj w doprowadzanie silnika do stanu igła.



_mario_ - 22 lut 2009 21:02
-35mm to nie obniżenie ;p



Kissu - 23 lut 2009 16:01
o dolaczam sie do watku poniewaz planuje jakos rozsadnie obnizyc swoja mazde wymieniajac amortyzatory ,co polecacie i jakie sa ceny bylbym bardzo wdzieczny za jakies linki do sklepow...



Piettrek007 - 23 lut 2009 18:29


Moj nowy zakup tuba 600W ale niestety niewiem jak ja podlaczyc moze ktos poratuje co oznacza te GND
B12V REM to ktorego mam podpiac zasilanie z akusa to ktorego minus i wzbudzenie z radia moze ktos wie to prosze o pomoc



Palkerson - 23 lut 2009 18:54
GND to zapewne MASA REM to REMOTE czyli podłanczasz kabel RMT do radia taka sygnałówka i musisz ją podłaćzyc do wyjścia RMT albo power antena w radiu a to B12V to +



bikus - 23 lut 2009 19:09
dokladnie tak jak mowi Palkerson GND to masa b12 to PLUS a rmt to remote



Piettrek007 - 10 mar 2009 20:27
Prace nad instalacja elektrycznych szyb




Oraz bagaznik zostal wypelniony czyms pozytecznym


na lusterku zawisla smyczka z mojej szkoly


miedzy czasie dostalem biale tarcze oraz wskazowki czerwone


krople deszczu pokryly blekitny lakier




Palkerson - 10 mar 2009 22:25
nie musiałeś w tym celu wyjmować tapicerki ale tak czy siak dobrze że założyłeś tarcze też bardzo fajne



Vein - 11 mar 2009 7:19
Mam taki sam sub tyle że obudowa home made bez fajerwerków A zegary mi się średnio podobają. Jakieś takie słabe, bez kopa



Master - 11 mar 2009 20:24
Elektryczne szybki jak najbardziej słusznie

Ale wywal to "Turbo" z pod maski ;-)