Piszczy - 626 GD
Gieniu - 12 wrz 2004 22:13
Poratujcie, bo nie wiem gdzie szukać:
w czasie pracy silnika- diesel - ostatnio zauważylem cichy jednostajny pisk. Nie jest to alternator ani pasek. Jaka może byc przyczyna i jak to sprawdzic ?
Pozdrawiam.
Jaksa - 13 wrz 2004 6:34
Może wydech przy kolektorze ?
JACU626 - 13 wrz 2004 7:18
A ja stawiam na łożysko napinacza paska klinowego.
Adam626GD - 13 wrz 2004 7:40
Jesli to łozysko o którym Jacu pisze, to mozna kupic polski zamiennik za jakies 5 pln:). W mojej RF to padło, ale nie piszczało tylko chrobotnęło
Moze to jest pisk z jakiegos urzadzenia elektrycznego. Moze przekanik jakis niekontaktuje. Warto nasłuchac. MOze tez piszczec pasek.
Martinek - 13 wrz 2004 7:43
Ja po zmianie paska klinowego tez mialem cos podobnego. slychac to bylo jakbym mial turbine. gy dodawalem gaz pisk przechodzil na wyzsze tony
jednak po okolo 500 km ucichl . poza tym posprawdzaj czy jakas obudowa lub oslona paska nie trze o niego (sprawdz dwa paski )
u mnie w pasku napedzajacym wacum pompe obcieralo mocowanie przewodów paliwowych wiec kilka ruchow mlotkiem oczywiscie delikatnych i bylo po sprawie a poza tym jedz do jaksy bo on na pewno bedzie wiedzial co to pozdrawiam martinek
Riki - 13 wrz 2004 11:51
hej!!!
Moje do¶wiadczenia byly takie że na poczatku łożysko z paska klinowego piszczalo jednostajnie ,ale potem niestety zatarło sie i spalił się pasek, kłeby dymu z pod maski, smierdzialo jak bym palil gume bo 1 lożysko chodzilo a 2 zatarlo sie czyli mial naped wiec wymienilem lozyska dalem bodaj SKF podobno lepsze niz te polskie oraz pasek i wszystko chodzi po dzis malinowo
pozdr
JACU626 - 13 wrz 2004 12:12
Aby stwierdzić czy to łożysko najlepiej psikn±ć podczas pracy silnika na niego WD-40.