ďťż
pompa po regeneracji,wymiana końcówek wtrysków,wymiana wałka rozrządu





pawełjulia - 06 sty 2009 13:04
Witam ponownie,na początek podziękowania dla JAKSY-naprawdę zna się na rzeczy.Pierwsza była regeneracja pompy DENSO-koszt 4000zł.Następnie wymiana końcówek wtrysków -1200zł i tu nie mam pewności czy było to naprawdę zrobione.Wymiana wszystkich świec żarowych-180 euro w HOLANDII.Następna była wymiana wałka rozrządu i dwóch krzywek-tu nie było tak strasznie wałek udało się kupić oryginał MAZDY za 300 zł i cały koszt razem z wymianą u znajomego mechanika 550zł i tu dowiedziałem się że według niego to te końcówki nie były wcale ruszane i on jest w stanie to udowodnić.Nie robiłem z tym nic bo auto chodziło dobrze do dziś,zapaliło normalnie-na dotyk- po przejechaniu 10 km zaczeło tracić moc ale nie zgasło,wracam do domu 20 km na godzinę,co jakiś czas zapala się kilka razy kontrolka świec żarowych,gdy dodaje gazu nie ma mocy a z tyłu chmura szarego dymu ,przejechałem tak w miarę równo 5 km i doszło do tego jeszcze szarpanie,przerywanie i tu dałem za wygraną ,zadzwoniłem po brata i na hol.Takie wrażenie jakby chodziło tylko na jednym ,jak to się mówi -GARZE-jakby zostało tylko kilka procent mocy.PORADZICIE COŚ.POZDRAWIAM




Szusz - 06 sty 2009 13:17
Jedyne co mi przychodzi do głowy to, że komputer wykrył jakąś usterkę i przełączył się w tryb serwisowy. Proponowałbym sprawdzenie błędu jaki wystukuje kontrolka świec.



rexwolf - 06 sty 2009 14:56
a moze parafina w paliwie



Iktorn92 - 06 sty 2009 15:37
Podobne objawy ma padnieta turbina. Prponuje reset kompa wszytsko to jest opisane na forum jak i na stronie glownej a jezeli to nie pomoze no to niestety podejrzewam ze beda niemale koszty.... Niestety trafiles na zajechany egzemplaz i teraz bedziesz bulil kase zeby to jezdzilo...szkoda ze tak czesto to sie zdarza...




porter_22 - 07 sty 2009 14:20
Kolego wymień filtr paliwa i bedzie po sprawie.



poflek - 14 maja 2009 19:09
pawełjulia, udało się znaleźć przyczynę? Jakieś nowe informacje?