Poprawię
autor: Darek - Zamieszczono: śr sie 22, 2007 9:06 pm
Statystykę i powiem- dobry wieczór.
autor: Andrzej K - Zamieszczono: śr sie 22, 2007 9:12 pm
grzecznie odpowiem
Dobry wieczór
autor: Darek - Zamieszczono: śr sie 22, 2007 9:17 pm
W takim razie podam parę miłych wiadomości.
[url]http://www.narty.pl/index.php?id=301&tx_ttnews[tt_news]=2099&tx_ttnews[backPid]=1916&cHash=be98f8925e[/url]
[url]http://www.narty.pl/index.php?id=301&tx_ttnews[tt_news]=2098&tx_ttnews[backPid]=1916&cHash=8586d91f37[/url]
[url]http://www.narty.pl/index.php?id=301&tx_ttnews[tt_news]=2097&tx_ttnews[backPid]=1916&cHash=004485021b[/url]
[url]http://www.swieradowzdroj.pl/index.php?m[i]=1497,2301&op[0][I00][0]=2301[/url]
Zasuwają ostro.
autor: Darek - Zamieszczono: śr sie 22, 2007 9:26 pm
Lechu to ma szczęście, jak powstaje coś fajnego to rzut beretem od niego.
autor: Maciek - Zamieszczono: czw sie 23, 2007 7:17 pm
No cóż... biednym to zawsze wiatr w oczy wieje Droga do Wrocka długa i kręta
autor: Lechu - Zamieszczono: pt sie 24, 2007 6:14 am
Droga do Wrocka długa i krętaAle będzie lepsza jak zbudują S8 ... w przyszłości
autor: _marcin_ - Zamieszczono: pt sie 24, 2007 8:31 am
Świeradów Zdrój wygląda obiecująco i prawie rzut beretem ode mnie (255 km). Na szczęście Wrocław omijam szerokim łukiem: ...-Rawicz-Lubin-Legnica-... Znów będą rozterki czy Czechy czy Polska
autor: Lechu - Zamieszczono: pt sie 24, 2007 12:23 pm
To może być, kto wie czy udana, próba odebrania części narciarzy polskich Czechom. Muszą jednak zainwestować wielkie, naprawdę wielkie pieniądze i nie mogą liczyć na zwrot kosztów w 3-5 lat tylko na wiele, wiele dłużej jest to wtedy inwestycja. Pożyjemy, zobaczymy.
autor: Darek - Zamieszczono: pt sie 24, 2007 3:21 pm
Muszą jednak zainwestować wielkie, naprawdę wielkie pieniądze Piszą o 110 mln. czyli może to być udana próba, ale jak napisałeś-pożyjemy zobaczymy.
Z tą S8 to nie bądź taki wesołek , znam takiego jednego z Wrocławia co lubi sobie pożeglować na Warmii i Mazurach, pewnie taka ekspresówka by mu pasowała.
autor: rafa - Zamieszczono: sob sie 25, 2007 9:35 am
Jeszcze ma być S5 i S11 przez Poznań chociaż póki nie wybudują to nie uwierzę. Na razie PiSiory dopieszczają w planach dróg ścianę wschodnią czyli swój elektorat...
EDIT
Ooo, widzę, że to post nr 15000 na forum
autor: Darek - Zamieszczono: sob sie 25, 2007 4:41 pm
Na razie PiSiory dopieszczają w planach dróg ścianę wschodnią czyli swój elektoraNie jestem zwolennikiem PiS, ale to oni jako pierwsi zaczęli budowę dróg na dużą skalę. Ściana wschodnia nie jest najbardziej preferowana, choć są tam największe zaległości, a ludzie tacy sami jak w całym kraju.
Zerknij sobie tutaj
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=387537 a zobaczysz ile się buduje.
Mimo, tego że się kogoś nie lubi, nie warto powtarzać nie sprawdzonych pierdół, trochę dystansu nie zaszkodzi.
autor: rafa - Zamieszczono: sob sie 25, 2007 9:08 pm
Mimo, tego że się kogoś nie lubi, nie warto powtarzać nie sprawdzonych pierdół, trochę dystansu nie zaszkodzi....to tak a'propos dystansu i obiektywności?
A co do niesprawdzonych pierdół - ostatni odcinek A2 do Świecka cały czas czeka na pozwolenia od obecnej waaadzy bo im się nie podoba, że Kulczyk na tym zarobi chociaż jego firma wygrała przetarg wiele lat temu. Autostrada miała być ukończona najpóźniej w tym roku, prace jeszcze się nie rozpoczęły.
Do ludzi ze wschodniej Polski nic nie mam. Dziwnie tylko większość nowych dróg ekspresowych do roku 2013 ma powstać właśnie na wschodzie. Gdyby nie Euro 2012 to bardzo ważna S5, m.in. z Poznania do Wrocławia, byłaby w planach najwcześniej po 2013.
A to, że się tyle teraz buduje to zasługa funduszy z Unii.
Z mojej strony koniec wątku politycznego.
autor: Lechu - Zamieszczono: ndz sie 26, 2007 7:27 am
Zerknij sobie tutaj http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=387537 a zobaczysz ile się buduje. Nie sądzę Darku że myślisz że przez 1,5 roku można zacząć poważne i duże inwestycje drogowe niemówiąc już o ich skończeniu. To by była naiwność.
Wiesz doskonale że obecna zaawansowanie prac na drogach to efekt wcześniejszych działań i skumulowania się korzystnych czynników zewnętrznych gównie takich jak deszcz pieniędzy z UE i dobra koniunktura w gospodarce.
Żeby daleko nie sięgać taką obwodnicę Oleśnicy co jest na Twoim spisie zaczęli budować za Milera a zasługi niby kaczorów będą
Nie wspomnę o AO Wrocławia, ta budowa idzie od czasów AWS albo i wcześniej. Zresztą daty postów na tym podesłanym forum dokładnie świadczą o terminach wpisów
Jedyna zasługą PiS dla dróg jest to że mało przeszkadzali jak zresztą w całej gospodarce bo woleli się zając szukaniem wrogów, zaszłościami, hakami i wycinaniem konkurencji doi władzy dążąc do władzy absolutnej dla jego wysokości kaczorka I małego
autor: Darek - Zamieszczono: ndz sie 26, 2007 9:53 am
To by była naiwność. Masz rację, taki naiwny to ja nie jestem.
co jest na Twoim spisie Trochę się nie zrozumieliśmy, spis dałem żeby pokazać ile inwestycji jest obecnie prowadzonych, kiedy zostały rozpoczęte to wiem bo czytam to forum.
że mało przeszkadzali jak zresztą w całej gospodarceOby wszyscy następni nie wtrącali się do gospodarki.
Z drogami finansowanymi przez UE jest jeszcze bacik w postaci terminu zakończenia inwestycji ( po przekroczeni trzeba oddać forsę) , który wspaniale działa.
pozwolenia od obecnej waaadzy bo im się nie podobaNie tylko A2, A1 też ( odcinek Grudziądz-Toruń) problem tkwi w zwrocie opłat za ciężarówki, już dziś sumy wypłacane koncesjonariuszom A1 i A4 (Katowice-Kraków) za nędzne 200 parę km. przerastają wpływy z podatku drogowego, z czego by dopłacano za następne kilometry, wiadomo z budżetu, czyli naszych kieszeni.
Z Kulczykiem co do kontynuacji budowy chyba już się dogadali, z GTC sądzą się.
Umowy o zwrocie opłat za ciężarówki w takiej formie jaką podpisano to skandal, i nikt mi nie powie że ci co je podpisywali ze strony rządu nie potrafili przewidzieć następstw.
Dziwnie tylko większość nowych dróg ekspresowych do roku 2013 ma powstać właśnie na wschodzie.Chyba nie bardzo dziwne, raz, że tam są największe zapóźnienia, a dwa, ważniejsze, UE daje kasę na te rejony, co wymusza inwestycje właśnie tam.
A to, że się tyle teraz buduje to zasługa funduszy z Unii. Mimo iż wcześniej pisałem -UE daje kasę ...... itp. uważam to za mit, powinno się pisać: z pieniędzy które wpłaciliśmy, i łaskawie zostały nam zwrócone przez brukselkie biurwy po potrąceniu zbędnych opłat, i spełnieniu nikomu niepotrzebnych wymagań.
Jak pisał Kisiel: Socjalizm wymyśla problemy z którymi potem dzielnie walczy, i nasze partyjki walczą dzielnie od 18lat.
autor: rafa - Zamieszczono: pn sie 27, 2007 7:49 pm
Miałem się nie odzywać ale co tam, sezon ogórkowy
Nie tylko A2, A1 też ( odcinek Grudziądz-Toruń) problem tkwi w zwrocie opłat za ciężarówki, już dziś sumy wypłacane koncesjonariuszom A1 i A4 (Katowice-Kraków) za nędzne 200 parę km. przerastają wpływy z podatku drogowego, z czego by dopłacano za następne kilometry, wiadomo z budżetu, czyli naszych kieszeni.
Z Kulczykiem co do kontynuacji budowy chyba już się dogadali, z GTC sądzą się.
Umowy o zwrocie opłat za ciężarówki w takiej formie jaką podpisano to skandal, i nikt mi nie powie że ci co je podpisywali ze strony rządu nie potrafili przewidzieć następstw. Wspomniałem tylko A2 bo najlepiej znam ten temat.
Co do zwrotu opłat za ciężarówki - zgodzę się, to wielki skandal. Ale to trochę inny temat więc go nie poruszałem. Z Kulczykiem dogadali się bo najwięcej jego firma dostaje za obsługę A2. Przy okazji wyszło, że nie spodziewali się takiego natężenia ruchu i dopiero teraz kładą docelową górną warstwę asfaltu...
Chyba nie bardzo dziwne, raz, że tam są największe zapóźnienia, a dwa, ważniejsze, UE daje kasę na te rejony, co wymusza inwestycje właśnie tam.Zapóźnienia są wszędzie. Ja bym jednak spojrzał na rozwój proporcjonalnie do infrastruktury, zaludnienia i aktywności gospodarczej. Ciężko porównać taki Dolny Śląsk, Wielkopolskę czy Górny Śląsk z Zachodniopomorskim, Podlaskim czy Warmińsko-Mazurskim. Porównując do Niemiec - z Turyngi nigdy nie zrobi się Bawarii więc skala inwestycji i obecnej infrastruktury jest mniejsza.
S5 i S11 to bardzo istotne trasy a zostały uwzględnione w planach dopiero po 2013 czyli spokojnie można dodać jeszcze kilka lat. S5 "załapała" się w ostatnich tygodniach do wcześniejszych inwestycji tylko dzięki Euro2012 a i to jeszcze nie jest przesądzone.
imo iż wcześniej pisałem -UE daje kasę ...... itp. uważam to za mit, powinno się pisać: z pieniędzy które wpłaciliśmy, i łaskawie zostały nam zwrócone przez brukselkie biurwy po potrąceniu zbędnych opłat, i spełnieniu nikomu niepotrzebnych wymagań.
Jak pisał Kisiel: Socjalizm wymyśla problemy z którymi potem dzielnie walczy, i nasze partyjki walczą dzielnie od 18lat.Unia ma wady ale jak na razie więcej dostajemy niż wpłacamy. Poza tym w ostatnich dwóch latach Unia skutecznie hamowała próby łamania prawa albo nieudolność oraz nieskuteczność polityków i urzędników (vide Rospuda).
Problem w tym, że w Unii trzeba się sprawnie poruszać, walczyć o swoje sprytnie wykorzystując prawo i fundusze, tak jak to robią np. Czesi. Obecna władza jest ewidentnie nieskuteczna a swoją nieudolność zrzuca właśnie na Unię. To nie Unia wpisała nam tyle terenów do programu Natura2000, sami to zrobiliśmy.
autor: Darek - Zamieszczono: wt sie 28, 2007 2:50 pm
Obecna władzaMyślę, że jakakolwiek władza miałaby trudności, cwaniaczki z węgla i stali (myślę, że wiesz o czym piszę) pobudowali sobie drogi, tam gdzie chcieli, a dziś są świętsi od papieża.
UE nie ma (to wymyślony przez media wirtualny byt, żadną umową ,czy traktatem, nie poparty) , i mam nadzieję, że nigdy nie powstanie.
autor: Darek - Zamieszczono: wt sie 28, 2007 3:05 pm
ale jak na razie więcej dostajemy niż wpłacamy. Skąd to wiesz ? podaj źródła ( rzetelne, nie medialne)
w Unii trzeba się sprawnie poruszać, walczyć o swoje Prawda, ale to jest bez sensu, na chuj nam następna kasta urzędników, których trzeba wyrolować, mało Ci debili ( biurwokratów) we własnym kraju