Porozmawiajmy o mojej maździe czyli OT z działu Sprzedam
ravo - 30 sty 2006 18:17
raz zdażył sie "frajer" co chciał się na BMW wymieniać.a na efke ? moja ?
Ostry - 30 sty 2006 18:26
raz zdażył sie "frajer" co chciał się na BMW wymieniać.a na efke ? moja ?
Waluś - 30 sty 2006 19:55
a na efke hehe ravo widze że cie dalej kręci :D
Overkill - 30 sty 2006 20:23
Bez urazy Ostry, ale to jest mieszaniec
Przód 626, tył Mx-a...
Szkoda że nie jest w orginale
Z chęcią bym ją kupił na graty, ale bez papierów
A 200SX jest niezły, ale stara Supra Biturbo jest lepsza
Ostry - 30 sty 2006 21:59
samochód napewno przeszedł "swoje"... jest w Polsce od 1992 roku...wieć komentować tego nie bedę! ja mam go od 2 lat... i chyba jako pierwszy zaczałem o ta Mazdę dbać... po poprzednim wlascicielu wyjmowałem kapsle po Specialu z zakamarków rozsianych po całej Mazdzie!!
ps. a swoja droga to po czym można poznać, ze przod byl / jest europejski?? bo pierwszy raz ktoś mnie zabiał taka informacją...
zreszta ja nie kupiłem tego samochodu dla oryginalnej bryły, miał być silny! i do pewnego momentu ta moc mi starczala...ale choroba mocy rozwija sie dalej i czas na zmiany! heee...
co do Supry... hmmm...nazwa cos w sobie ma...ale jest kilka "ale": upodobania osobiste, dostępność cześci znikoma(choc dla chcącego nic trudnego), ceny częsci (choć w sumie nie są one jakoś powalające na nogi), rynek wtorny słabo rozwinięty, waga...
na dodatek stare Biturbo jest chyba ciezkie do znalezienia?? predzej wolnossacy lub 3.0Turbo... a to przy wadze ponad 1500kg nie bedzie powalac na kolana... chociaz swoj szacunek mam!
Waluś - 31 sty 2006 1:33
Ja bym raczej określił furę Ostrego jako europejską wersję MX hehe
Ostry Po pierwsze masz inny zderzak z przodu (brak obrysuwek) po drugie masz kierunki w błotnikach (Usa ni ma:) ) Nie wiem jak lampy, bo nie widać - Usa są węższe i mają ciut inne kierunki (dłuższe),dalej atrapa, dalej tył- lampy euro (pomarańczowe kierunki) ja mam czerwone, Odwrotny układ Kierunek - pozycja.
Dlatego twój MX to Euro nie USA ale i tak ładny hihi i ta moc :D
Overkill - 31 sty 2006 6:23
Usa są węższe i mają ciut inne kierunki (dłuższe)Zapomniałeś dodać, że orginlne reflektory mają na kloszu trzy wypustki, a w kierunkowskazach są lampy pozycyjne.
dalej tył lampy euro (pomarańczowe kierunki) ja mam czerwone, Odwrotny układ Kierunek - pozycjaI tu jest ciekawostka. Ja mam taki sam tył jak u Ostrego. Jest on na 100% orginalny, bo na eBayu widziałem amerykańskie Mx-y z takimi lampami.
Zresztą u [b]Ostrego[b] jak i u mnie jest mała wnęka na tablicę.
Ostry - 31 sty 2006 6:32
no pewnie ktos "wydzwonił" i po kosztach pojechał przy naparwie(nie dziwie sie zreszta... ), w dowodzie wpisane jest MX6...bede sie tego trzymał...
co do mocy, 180KM... nie mam jak tego potwierdzic a przed wiosna, zanim przesune odcięcie paliwa i bede jechał na hamownie. na razie udowodnione jest 167KM... ale potem poszło jeszcze szereg zmian!
ostatnio mierzyłem czasu do 200...bo sa bardziej wiarygodne (niestety stoperem, choć tu pomyłke mozna mozna tolerować) niz do 100... temat poruszałem juz na forum Probe. Mazda zrobiła 33, 43... dla porównania Ibiza Cupra (1.8 T, 180KM) - 35,1...
ps. wyjasnienie: "wydzwonił" nie znaczy, że mam krzywy samochód...heee... ale najlepiej przyjechać i ogladac... PZDR!
Huano - 31 sty 2006 6:40
Miałem przyjemność obejrzeć autko (i to parę razy) na żywo i na prawdę robi wrażenie. Digitasl w środku, trubinka... No i byłem również przy pomiarach na hamowni - moc po pierwszysch przeróbkach 167 KM - niesamowicie się autko zbiera - wrażenie przy wciśnięciu gazu na trójce są nieopisywalne
Waluś - 31 sty 2006 9:21
w dowodzie wpisane jest MX6...bede sie tego trzymałA ktomówiże tak nie jest
Zapomniałeś dodać, że orginlne reflektory mają na kloszu trzy wypustki, a w kierunkowskazach są lampy pozycyjneDrobnostka a te wypustki służą ponoć do regulacji świateł w USA
Co do tyłu to może to zależy od rocznika, mój to ostatni wypust Koniec 91 lub początek 92) bo rejestrowany w 92 roku
Ale chodzi mi raczej o to :
Zobaczcie. U mnie jest blenda i kierunek czerwony a został przerobiony na euro po przez wycięcie dziury i wstawienie kawałka pomarańczowego klosze hihi, u was może być poprostu wymieniony na euro cały razem z blendą, albo tak jak wyżej mówiłem - rocznik.
Ostry - 31 sty 2006 12:00
to jak?? znow brak chętnych?? może na części rozbiore... heee...
nie zmuszajcie mnie, żebym pojechał do komisu i wymienił na jakąś Astre... dla emerytów!! heee...
co moge dodać? na jesieni robiona była cała podłoga i wymieniane progi (dzieki Huano )
rozrząd był robiony jakies 20tys. kilometrów temu... wiec z 50 można jeszcze posmigac!
auto ma LPG, nie przeze mnie zakładane, ale jest... ustwione jest na ekonomiczna dawke! jak chce sie poscicgac...szybki ruch reka i jade na benzynie...
dorzucę chip ( a la Cynki... z Forum Probe), wtedy bedzie mozna dmuchnac tyle ile sie chce... graty w silniku wytrzymują do 1.4 bara... + zwieksznie dawki paliwa na listwie...
Decydujcie sie... heee...
Papajo - 31 sty 2006 13:56
Sorry za OT, ale chciałbym sie spytać:
czemu na wykresie momentu od ok. 4 tys/obr zaczyna sie tak gwałtowny spadek czyzby turbinka juz nie dawała rady Chyba cos tam musi nie banglać
Ostry - 31 sty 2006 16:07
Sorry za OT, ale chciałbym sie spytać:
czemu na wykresie momentu od ok. 4 tys/obr zaczyna sie tak gwałtowny spadek czyzby turbinka juz nie dawała rady Chyba cos tam musi nie banglać turbina od tamtego momentu była juz 2 razy wymieniana... niestety nie na regenerowane! poprostu nie bylo mnie stac... mialem Probe na czesci wiec stamtad zaadaptowalem! regeneracja lub kupienie regenerowanej to koszt ok. 1200zł. Wiem, ze sa tez mozliwośc sprowadzenia zestawu naprawczego ze Stanow... koszt ok.100$. jakby kogos interesowalo...
na dzis dzien nie mam problemow z turbina... troszke oleju zaczela puszczac jak zaczalem dmuchac 0,8 - 1,0 bara...
Waluś - 31 sty 2006 16:28
Jak już będziesz do komisu prowadził to może Na fele nie chcesz się zamienić Dam ci moje letnie z lakami i pare zł
Wodzu - 31 sty 2006 17:04
Chętnie bym wsysną te fajne elektroniczne zegary
Ostry - 31 sty 2006 17:18
heee... to może naprawde rozrobie to na czesci... heee...
ale nie mam juz miejsca... bo jeszcze sporo gartow z Probe zostalo!
Walus...felgi... szukaj na allegro! ja wyniuchalem kolesia, ktory mial Probe II na czesci... i zagadalem o fele! troche sie zastanawial...wynegocjowalem 400zl! 100 za sztuke... calkiem, calkiem... i na dodatek myslalem, ze za taka cene bede musial liczyc sie z regeneracja...a tu niespodzianka...prosciutkie ladniutkie!
to ile proponujecie za czesci?? heee... dobijemy do 6tys?? heee... bo za tyle moge oddac Mazde!
Overkill - 31 sty 2006 20:00
Zobaczcie. U mnie jest blenda i kierunek czerwony a został przerobiony na euro po przez wycięcie dziury i wstawienie kawałka pomarańczowego klosze hihi, u was może być poprostu wymieniony na euro cały razem z blendą, albo tak jak wyżej mówiłem - rocznik.Nie chcę się mądrzyć , ale jest to na pewno zależne od rocznika.
Moja jest '88 a Ostrego '89 i dupcie mają takie same
W europejskich też zmieniały się lampy.
Poza tym nie wszystkie samochody w USA mają czerwone kierunki.
dalej atrapaAtrapy też się zmieniały. Ja mam zupełnie inną niż Ty Waluś i daję głowę, że jest orginalna
Wodzu - 31 sty 2006 20:16
W europejskich też zmieniały się lampy. Prawda ja mam gładkie tylne lampy, a o ile sie nie myle to starsze roczniki mają karbowane
Overkill - 31 sty 2006 20:26
ja mam gładkie tylne lampy, a o ile sie nie myle to starsze roczniki mają karbowaneDokładnie. Tak samo było w MX-ach.
Ja mam karbowane a Waluś ma gładkie.
Ostry - 31 sty 2006 20:34
to może i moj MX jest oryginalny?? bo znakow jako takiego dzwona ja nie widze...
moje "cos" jest z Kanady...jesli to cos zmienia...
Puhcio - 31 sty 2006 20:37
Nie ...
Przód i tak masz europejski ...
Ostry - 31 sty 2006 20:49
nic to... pozostaje mi "miażdzenie" co niektórych cwaniaków na drodze... heee...
chyba, ze maja C klasę CDI...heee!!! zadziwiły mnie te osiągi... odsyłam do ostatniego GT!!
Waluś - 31 sty 2006 21:51
Ostry Chodiłomio to że jak wstawiasz do komisu to tobie to lotto, a ja bym miał kółka bez zbędnego zachodu hihihi a gość jak zobaczy alumy, które bym tobie oddał to i tak by się podniecił, bo by miał drugi komplet (twoich ori) na zime :P:P
a mi chodzi o zamiane z ew.dopłatą, a nie kupno
Globy - 01 lut 2006 23:58
W MX-6 GD byl miedzylifting w 1990 lub 1991 roku, kiedy m.in. zmieniono przedni grill oraz klosze tylnych lamp.
Waluś - 02 lut 2006 10:03
zmieniono przedni grill oraz klosze tylnych lamp.i wszystko jasne
A tak przy okazji,wczoraj zdejmowałem tapicerkę z tyłu (boczki) i wylukałem tam najnowszą jak do tej pory datę hehe 18 grudnia 1991. Więc może ten mój MX jest naprawdę wyprodukowany w 92 roku tak jak mam w dowodzie
Wodzu - 02 lut 2006 12:56
18 grudnia 1991Kończyłem w tedy 8 lat
Waluś - 02 lut 2006 18:04
to może kiedyś sprzedam ci na pamiątke ten "boczek"
Wodzu - 03 lut 2006 10:01
to może kiedyś sprzedam ci na pamiątke ten "boczek"
Bimbak - 04 lut 2006 13:51
Dałem tu ale komuś się to niepodoba to Hawkins wiesz co robić
Waluś - 04 lut 2006 13:55
ale komuś się to niepodobaco się nie podoba?? już dawnomialem poprosić oposprzątanie tam. To jest treściwy wątek i nie wolno go wyrzucać
Bimbak - 04 lut 2006 14:10
już dawnomialem poprosić oposprzątanie tam. To jest treściwy wątek i nie wolno go wyrzucaćale jak widać sam się musiałem domyśleć