ďťż
Problem z wtryskami i mocą silnika powyzej 3000 obr





Ukman - 07 lis 2008 18:47
Witam mam pewien problem z moją mazda 6. Jest ona z 2002 roku ma przejechane 93 tys mil ( 150 tys km) . Wymieniłem zawór scv ktory powodowal zapalanie sie 2 kontrolek . Silnik pracowal jak traktor ( tuk tuk tuk tuk) Jakby pracowal na 3 cylindrach . Pojechalem na zczytywanie błędów do mechanika wykasowalismy błąd odpowiedzialny za wtrysk . Po tym zrobilem test przelewkowy na wtryski zmontowalem wszystko spowroem i eureka silnik pracuje na 4 cylindrach , rowno , cicho . Kiedy konczyla mi sie juz ropa w baku problem powrocil silnik znowu zaczął zle pracowac . Pojechalem zatankowac . Nic sie nie zmienilo . Po zatankowaniu znowu zrobilem test przelewkowy rozszczelniając jak wczesniej układ paliwowy . Po tescie znowu wtrysk dziala . Moja teza sprawdzila sie juz 2 raz . Gdy zaczyna brakowac ropki silnik przestaje dzialac poprawnie . Gdy zatankuje samochod przed zapaleniem sie rezerwy silnik cały czas bedzie dobrze pracowal . Czy to moze wina jakiegos syfu z baku ? Moze przytkany wtrysk ? Kupiłem juz FORTE Diesel treatment zaleje go jak najszybciej i zobaczymy co sie edzie dziac . Ktos mial juz taki przypadek ?




Jaksa - 07 lis 2008 21:19
Ty kolego jeszcze walczysz z tymi wtryskami ?



Adaś - 07 lis 2008 23:00
->D



Ukman - 07 lis 2008 23:17
Walcze walcze bo do Angielskiego ASO nie mam zamiaru oddawac Magdaleny . sam chce do tego dojsc po przypadkach innych . Wtryski teraz juz działają wszystkie dobrze ale poczulem spadek mocy ... Jaka przyczyna ... nie wiem




Enduro - 08 lis 2008 18:12

.....Wtryski teraz juz działają wszystkie.....

a jakie informacje to potwierdzają,
test przelewowy?
kontrola testerem ?
i do tego kalibracja wtryskow?
jakie masz wyniki?!!!
E.



andrewtro - 09 lis 2008 19:15
a sprawdzałeś intercooler, prawdopodobnie masz pekniety i troche olejem chlapie i tracisz moc



Enduro - 09 lis 2008 19:40

a sprawdzałeś intercooler, prawdopodobnie masz pekniety i troche olejem chlapie i tracisz moc
jesli trakt powietrza sprezonego z turbiny jest nieszczelny,
przez uszkodzony wąż gumowy lub IC,
to jest to słyszalne, bo szumi jak cholera!!!
E



Ukman - 09 lis 2008 19:59
Jutro to sprawdze bo cos mi szumi , nie głosno ale szumi



andrewtro - 11 lis 2008 14:10
wcale nie szumi, odkryłem wyciek przypadkiem gdy klucz wpadł mi pod silnik odkręciłem 3 srubki osłony silnika i jest strasznie olejem pochlapane beee, małe żółte łapki troche pochrzaniły robote ale niema się co martwić przyznali się do błędu i ogłosili akcje servisową tyle ze na części trzeba troche poczekać



Ukman - 11 lis 2008 15:54
Czyli mozna ubiegac sie o tą część ?



Ukman - 12 lis 2008 0:25
Aaa i jeszcze cos . Tak ja auto po wcisnieciu gazu powinno ciągnąc cały czas to u mnie lapie kopa od 1700 do 2700 i potem juz jest slamazarne podchodzenie pod obroty i nie czuć zupełnie przyspieszania. Mam takie wrazenie na 2,3,4,5 . Słyszalem ze moze to byc spowodowane nie zabrudzonym filtrem paliwa . Zaglądałem w faktóry z wymian czesci w mazdzie i nie widzialem tam wymiany filtra paliwa albo przepływka ... Moze w tym tkwi problem . Zresztą posprawdzam wszystko jak bedzie w weekend ładna pogoda . Chciałem wyczyscic zawór Egr , intercooler i posprawdzac wszystkie przewody i kostki.



Enduro - 12 lis 2008 9:48

Chciałem wyczyscic zawór Egr , intercooler i posprawdzac wszystkie przewody i kostki.

polecam jeszcze dwa małe filterki w systemie podcisnienia!
jeden jest bezposrednio na silniku[ ten trochę większy]
a drugi z boku akumulatora,
obydwa są koloru biało/zielonego
pozdr.
E.



Ukman - 12 lis 2008 15:01
Ok sprawdze to . Jeszcze jedno znalazłem na forum Vw taki sam problem jak ja mam . Brak mocy powyzej 3000 obr . Odpowiedz na to pytanie znalazłem taką : Wymien Przepływomierz i zawór n75 . W mazdzie jest cos takiego jak zawór n75 ?



Ukman - 12 lis 2008 21:39
i zauwazylem ze jak wczesniej mazda byla mocniejsza to ze swiatel puszczala pozadnego kopcia . Teraz tego nie ma ...



Ukman - 13 lis 2008 14:55
. Jakis czas temu poczulem spory ubytek mocy . Wychodząc z samochodu słysze taki dzwiek:
http://www.wrzuta.pl/film/kAkwWdGqjb/dziwny_dzwiek

patrząc na filmy z Youtube porównywalem moc przy roznych obrotach . u mnie leci do 3000 tys obr i to koniec pozniej tylko monotonnie wskazowka wzbija sie na obroty yszysz Na tym filmie widac ze silnik ciągnie tak samo dobrze na kazdych obrotach :
http://pl.youtube.com/watch?v=E1TBhA2pzZM

a u mnie jest tak :
http://www.wrzuta.pl/film/d1gDcQPHcg/pr ... ie_mazda_6
Co prawda było troche pod górke i mam 18 calowe felgi na profilu 50

Co myslicie o tym dzwieku i braku mocy powyzej 3000 obr ?



Blaster7 - 14 lis 2008 9:50

Chciałem wyczyscic zawór Egr , intercooler i posprawdzac wszystkie przewody i kostki.

polecam jeszcze dwa małe filterki w systemie podcisnienia!
jeden jest bezposrednio na silniku[ ten trochę większy]
a drugi z boku akumulatora,
obydwa są koloru biało/zielonego
pozdr.
E.



Enduro - 14 lis 2008 11:55


polecam jeszcze dwa małe filterki w systemie podcisnienia!
jeden jest bezposrednio na silniku[ ten trochę większy]
a drugi z boku akumulatora,
obydwa są koloru biało/zielonego
pozdr.
E.

A do czego te filterki i ile kosztują tak sie zastanawiam może i u mnei czas wymienić.[/quote]

ok.30-40 Euro sztuka!
E



Blaster7 - 14 lis 2008 12:26
Może Jaksa sie wypowie!!!!!!!!!!!



Ukman - 14 lis 2008 13:28
Enduro Odpowiedz na moje Pw

Co do filtrow dzis bede je szukał i postaram sie przeczyscic Egr , Zobacze jak sie ma ic .



Ukman - 14 lis 2008 18:36
Dzis zdiąłem osłone na dole zderzaka i ujzałem ic ktore wyglądało tak :



Tuż po przetarciu szmatą



Czy przypadkiem nie pekł ic na ktory jest akcja serwisowa ?



Enduro - 14 lis 2008 22:34
serwis wymienia na nową,
jeśli masz odp. przeglądy...
E.



Ukman - 14 lis 2008 23:40
No mam wszystkie przeglądy Czyli ta rura i egr , filtry to prawdopodobnie przyczyna spadku mocy . Kupiłem juz nowe filry w tym powietrza K&N i zobaczymy co bedzie



Enduro - 15 lis 2008 8:37

No mam wszystkie przeglądy

jedz do serwisu,
zrob termin i IC do wymiany...
E.



Blaster7 - 15 lis 2008 11:05
raczej tak



Enduro - 15 lis 2008 11:59

raczej tak
*****nic raczej!****
jedziesz do ASO i nie pytasz czy da radę,
tylko składasz wniosek pisemnie o wymianę w ramach akcji serwisowej, o ktorej jestes poinformowany!
E.



Ukman - 15 lis 2008 17:30
dokładnie Jutro pojade do nich i powiem wszystko



Enduro - 15 lis 2008 20:17

dokładnie :) Jutro pojade do nich i powiem wszystko
zdecydowanie informuj o twoich oczekiwaniach,
bo inaczej zaczną cos wymyslać!
P.S.
wiem od zaplecza, że obecnie jest trudno z nowymi IC,
bo jest duzo wymian...
możesz troche na nowy czekać!
ja sam też czekam na dwa i raczej w tym roku ich nie otrzymam!
powodz.
E.



Ukman - 15 lis 2008 20:37
Ok zobaczymy jak to bedzie w Anglielskim ASO . Dzis byłem na spocie w UK i zalałem forte do baku . Nie chce nic mowic ale jak wyjezdziłem bak az mi trudno uwiezyc ze jest chyba jak bylo wczesniej z mocą Takze narazie nie zapeszam ale mogl byc to poprotu zapchany wtrysk dzis smgnąlem przez 100 km caly czas 218 km/h na wysokich obrotach i moze sie przetkał ? Nie wiem Zobaczymy co bedzie dalej



Sylwek_626 - 24 lis 2008 19:54

Dzis byłem na spocie w UK i zalałem forte do baku
No i jak wszystko śmiga poprawnie , czy problemy pojawiły się ponownie ?



Ukman - 24 lis 2008 19:59
Puki co problem nie powraca ale nasila sie dzwiek ktory wczesniej opisalem.A konkretnie ten dzwiek

http://www.wrzuta.pl/film/a5N5IKZdSP/dz ... ek_mazda_6

Dzwiek słychac najgłosniej jakis tak przy czołowej czesci silnika od przodu na srodku



varick - 27 lis 2008 17:02
Ukman i jak,byles juz w serwisie?
Jak ja pojechalem do Aso to powiedzialem im, ze moj intercooler jest pekniety w dolnej czescu i ze to w 99% wada fabryczna.Jedyne co chcieli to VIN a potem chcieli zobaczyc auto.Po pol godz. ogledzin powiedzie,ze faktycznie intercooler do wymiany i ze jeszcze nadkola sa skorodowane itd i ze to tez zrobia.
W sumie naprawa trwala prawie 4tyg. i tak mi Nie robilo roznicy bo powiedzieli ze na intercooler moge czekac nawet 3 msc a w dodatku dali autko zastepcze wiec luzik...
ps.mozliwe jest, ze pomalowali mi pol elementu i nie widac zadnych przejsc?chodzi mi o czesc nad tylnym kolem,ktora rozchodzi sie az nad drzwi.na dole mialem powazne"przetarcie" a sladu po nim nie ma,zaslepka od wlewu jak nowa, a miala kilka rysek az do blachy.. ale wyzej jest juz tak, jak bylo...



Ukman - 27 lis 2008 23:05
Ahha w jakim ASo to robiłes wogule w jakim miescie mieszkasz . U mnie są widoczne slady korozji . Intercooler jest pekniety bo zagladałem i jest olej ... Co do naprawy . Po wymianie intercoolera poczułeś jakąś roznice w mocy ? Raczej nie da sie pomalowac pól elementu zeby nie było widac sladu bo lakier świeży wygląda zupelnie inaczej jak np 6 letni. A jakie auto zastepcze dają ?



varick - 28 lis 2008 22:12
W Bristolu to robilem..
Po wymianie intercoolera jakby mocy przybylo toche i kopcenie sie zmniejszylo ale nie jest chyba w 100% tak jak powinno byc,bedzie trzeba turbawke sprawdzic...
Co do malowania to sam nie wiem jak to mozliwe ale "rysa" ktora byla zniknela..jest ona na drzwiach ale dalej nadkole jest jak nowka...
Mi dali nowke Micre z jakiegos warsztatu blacharskiego ale pewnie dlatego, ze bylem tam na 5min przed zamknieciem a nie mieli nic swojego.Zadzwonili do kogos i za 5 min samochod byl..



Ukman - 28 lis 2008 22:53
Hehe to sie machneli micrą no ale przynajmniej było czym jezdzic . Ja pojade do nich jutro bo kuzwa nie moge czasu znalezc...



varick - 29 lis 2008 8:26
No Micra poplynieta...hehe
Ale to tez moja wina bo jak sie umawialem na robote, to pow. ze nie potrzebuje auta zast. bo mialo to potrwac pare dni..
ale na miejscu okazalo sie,ze jednak dluzej im zejdzie i na szybko zalatwiali mi auto..
no ale Micra ma 2 pozytywne punkty:jak sie odwrucisz to przez tylna szybe widzisz asfalt hehe, a drugi plus to radio z bluetooth'em,nawet w dobrej jakosci rozmowy sie prowadzi..



Ukman - 29 lis 2008 15:00
Hehe doszedlem do wniosku ze kazdy samochod firmowy / zastepczy jest szybszy od prywatnego umie jezdzic po kraweznikach itp No ale wazne zeby mi to zrobili



ANDY999 - 29 lis 2008 15:37
Ukman wie że kochasz to swoje M6 diesel, ale sądzę , widząc po moim aucie ,ile już w niego włożyłem ,że przygody z twoim M6 jeszcze się nie skończyły,ale życzę wszystkiego dobrego,i jak najmniej awarii,a jak jesteś ciekaw co może się dziać przeczytaj sobie moje posty,od 16 września walczę z Magdą i dalej czarna d...,a zobacz co przytrafiło się ostatnio .Pozdrawiam



Ukman - 29 lis 2008 16:59
Kuzwa Andy wydaje mi sie ze bedziemy musieli sie spotkac Ja tez jestem z warszawy i porownamy co sie dzieje u mnie i u ciebie Zresztą z Rikim sie juz zzgadalismy ze pojedziemy do Jaksy i zobaczymy cos sie dzieje u mnie to moze wpadniemy na pomysł co twojej dolega Ja wymieniłem filtr paliwa , powietrza zaleje jeszcze forte w trasie do Polski i oddaje ic na wymiane no i oczywista czyszczenie EGR Ale u mnie nawet na 18 calowych felgach z profilem 50 gdzie powinno byc o niebo gozej madzia doskonale sobie radzi i wciska w fotel



Ukman - 29 lis 2008 17:10
Ale u mnie Egr jest tak zakopcony ze masakra musze go wyczyscic i chyba jeden przewód od podcisnienia ma neiszczelnosc bo mi syczy i nasila sie przy dodawaniu gazu . Pekniecie Ic tez moze byc przyczyną spadku mocy z która mialem problem jakis czas temu . Takze licze jeszcze na przyrost mocy



ANDY999 - 29 lis 2008 20:53
Myślę ze to spotkanie to rewelacyjny pomysł , porównamy ,popatrzymy i może wyciągniemy jakieś konkretne wnioski,może coś naprawimy,jak tylko będziesz w W wa-wie ,a spotkanie u magika Jaksy to też dobry pomysł , może coś wspólnie wymyślimy .Pozdrawiam , i pozdrów też swoją Magdalenę ode mnie może to jej pomoże



Ukman - 29 lis 2008 21:02
Hehe ja tez uwazam ze to dobry poysł Czyli jestesmy juz umówieni Ja kolega Riki i Ty Andy bedzie dobrze z której czesci wawy jestes ?



Enduro - 30 lis 2008 13:21

....a spotkanie u magika Jaksy ....

Jaksa powinien jakieś kilka m2 wygospodarować u siebie,
trochę je odp. wyposażyć, koniecznie w chromowaną rurę w pionie !,
do takich tańców i akrobacji różnych.....
i taki klubik stworzyć dla dumnych i lekko rozczarowanych właścicieli aut marki Mazda, a oni by tam z uśmiechem na ustach [bananem] oczekiwali na naprawe samochodu...!
no chyba, że byłyby to właścicielki!!!
podrr.
E.



Ukman - 30 lis 2008 17:17
Zawsze to jest jakis pomysl Mam nadzieje ze nie zastane czegos takiego jak przyjade do dr. Jaksy Kolegow z forum nie chcial bym tam zastac



Enduro - 30 lis 2008 17:28

Zawsze to jest jakis pomysl Mam nadzieje ze nie zastane czegos takiego jak przyjade do dr. Jaksy Kolegow z forum nie chcial bym tam zastac
ale czemu?
to byłoby przecież połączenie przyjemnego z pożytecznym!
a i oko można by nacieszyć,
i mechanicy Jaksy mogliby w spokoju [ chyba!]
przy aucie pokręcić, jak klient nie kręci się im pod nogami!
same plusy....prawie!
pozdr.
E.



Ukman - 30 lis 2008 17:41
Hehe plusy pod warunkiem gdyby byly Panie Jak sami Panowie to zadna przyjemnosc xD Jesli bedzie tak jak napisalem to moze byc
Co do spokoju mechanikow to pewno i oni by tam siedzieli i nie chcieli naprawiac Magdalenek



ANDY999 - 04 gru 2008 15:29
Ukman jestem od strony,:cyt:tam gdzie kończĄ się Reguły zaczyna sie Pruszków



Ukman - 04 gru 2008 16:04
Spoko to sie zgadamy



ANDY999 - 04 gru 2008 20:28
Panowie a tak w ogóle jutro jadę do Bielska Białej,-kontrolki się pala , ale auto jedzie,tylko czy dojedzie ?o to jest pytanie, nie mam wyjścia muszę jechać ,ciekawe jak stanie mi na drugim końcu Polski kto mnie zacholuje do Wa-wy



Ukman - 04 gru 2008 21:21
Hmm lepiej by bylo zczytac błędy co sie dzieje . Bo jesli swieca sie i nie gasna po ponownym uruchomieniu to moze byc problem



Ukman - 05 gru 2008 16:24
Aaa Panowie dzwonilem do mazdy i juz jestem umowiony na wymiane IC.



Enduro - 05 gru 2008 18:16

jutro jadę do Bielska Białej,-kontrolki się pala , ale auto jedzie,tylko czy dojedzie ,nie mam wyjścia ,
kto mnie zacholuje do Wa-wy

kontrolki będą się paliły a motor będzie chodził,
w trybie awaryjnym(wtedy głosniej pracuje i trochę więcej pali ON)
a jak odepniesz klemę baterii, to będzie jakiś czas lub kilka-kilkanascie kilometrów okay..
a potem ponownie się zapalą!
i raczej cholowanie nie będzie konieczne!
ja też tak miałem, identycznie!
a przyczyną był PCM
(centralny komputer, a ten jest na wysokosci kolan, pod zegarami!)!!!
Błąd P0401
zczytaj twój..!
pozdr
E.



ANDY999 - 06 gru 2008 12:44
hmmm po trasie wróciłem ,samochód jak zwykle jechał raz tak raz tak ,ale czekam na ten selenoid, może pomoże,tak to wszystko prawie ok, jadąc gdzieś 140km/h zobaczyłem jak leci z pod kół tir-a na mnie kamienń wielkości guzika od radia w M6 zrobiłem unik głową ,ale to tylko odruch bezwarunowy,natomiast dziura w szybie jest,Masakra,a poza tym jak szybciej jadę buja mi Autem na lewo i prawo,ale ciekawe czy to że koło mam cofnięte o te 1,5 cm ma jakieś znaczenie,wydaje mi sie że nie bo jeździłem już paroma takimi autami , i po zrobieniu geometrii,wsi jest ok ,myślę może że to opony,lu łącznik stabilizatora,albo cały stabilizator,też ciekawe,bo jak jęździłem na letnich 17 stkach to chyba takich rzeczy nie było jak bujanie.



ANDY999 - 06 gru 2008 12:48
(a to prawie ok co napisałem powyżej znaczy że nic sie nie zmieniło,i poza dziurą w szybie nic nowego nie przybyło.



Ukman - 06 gru 2008 17:46
Kuzwa ANDY999 ja ci wspolczuje naprawde ostatnio caly czas jakies nieszczescia... Nie dobrze . u mnie na kolkach R18 215/50 madzia sztywniutka na boki wogule nie ma problemow z bujaniem . Spotkamy sie to pogadamy ... jaka role spelniaja selenoidy ? Bo mi cos pyka pod maska czasem .



ANDY999 - 06 gru 2008 20:27
Wiesz co te selenoidy to są tzw Elektrozawory,które raz sie otwierają ,i raz zamykają ,wiem że sterują one pracą turbiny,i silnika i jak któryś jest walniety to możliwe ,że te objawy co są u mnie są właśnie od tego,ale na 100%procent jeszcze nie wiem,sprawdzę to zobaczę po wymianie czy coś to dało ,a tak narazie to znów rozpiąłem klemy, tak przed wyjazdem ,kontrolki zgasły ja przejechałem 1000km i nic się nie świeci ,a tak w ogóle to zobaczyłem że one zawsze się zapalają jak stoje w korku,i tak troche do przodu ,stop,i etc.a tu cyk i sie palą.ale narazie auto jeździ w taki sposób jak jeździło do tej pory raz jest ok raz do d....,myślę czy nie kupić nowszego takiego 2006r po lifcie ,tylko ciekawe czy to prawda że po 120tkm trzeba wymieniać DPF bo jak tak to masakra.



ANDY999 - 06 gru 2008 20:32
a tak naprawdę to czy słyszał ktoś w jakimś aucie żeby jekieś bzykanie jak spięcie prądu było w komorze silnika ,bo ja nie ,i wydaje mi się że to też jest coś nie tak z pracą tych selenoidów jeżeli to prawda że ta ich praca jest prawidłowa.A jeżeli chodzi o to jaką pracę spełniają selenoidy -Zapraszamy Pana Enduro do wytłumaczenia co to selenoidy i jaka funkcję pełnią ,bo nie wiem czy w stu procentach dobrze napisałem .



Ukman - 06 gru 2008 21:08
ANDY999 Co do selenoidow wlasnie mozesz miec z nimi problem ... u mnie etz wystepuje te bzyczenie . kontrolki zapalaja sie w tych samych momentach co u mnie w korku wystepowaly pare miesiecy temu ale wystarczy ze bedziesz go trzymal delikatnie na gazie np 800 obr i juz sie w korku nie zaswieca . Andy masz te same problemy co mialem wczesniej i to jest do rozwiazania ! Bo jak swieca ci sie w korrku czyli kiedy dostanie nizszych obrotow to masz to samo co u mnie . najprawdopodobnie blad z serii P0301 lub cos z teg . Wiem jak to rozwiazac tzn zrobimy tak samo jak u mnie jak sie spotkamy. Te bzyczenie porownamy i bedzie mysle jasne . mozesz miec uszkodzony najmniejszy szzegol ktory bedzie zle czyms sterowal i juz sa problemy . Mysle ze bedzie dobrze



Enduro - 06 gru 2008 22:09

to jaką pracę spełniają selenoidy - i jaka funkcję pełnią .....
jeśli chodzi o b. fachowe wyjaśnienie powyższego zapytania,
to tutaj najtrafniejszym partnerem, wg. mnie, jest "maxkls"!!!!
ja mogę wyjasnić to tak po chłopsku:
pompa podcisnienia (to ta w okolicy akmulatora, z boku głowicy)
jest podlączona do szeregu elektrozaworów,
które to regulują wydajnością turbiny, obrotów silnika na luzie,
otwarcie klapek przepustnic w kolektorze wlotowym
no i sterują otwarciem EGR-a.
dodatkowo na wszystko wpływaja czujniki w: IC, we filtrze powietrza i paliwa, sonda w kat..i szereg innych informacji analizowanych w kompie
no i jesli który jest uszkodzony to motor nie pracuje idealnie...
i jesli mamy szczęście i tester pokaże błąd,
to jest spora szansa, e znajdziemy problem.
jeśli nie....... to mamy co robić, aby znalezć usterkę...
pozdr.
E.



Ukman - 06 gru 2008 23:42
Enduro wydaje mi sie ze te wyjasnienie wystarczy Jesli chodzi o te bzyczenie to bzmi jakby jakis metalowy element sie obluzował i tak wpadal w rezonans co jakis czas Andy999 nie wiem czy u ciebie jest tak samo wiec opisz jak to brzmi . Zresztą najlepiej by było wrzucic jakis klip dzwiekowy z tym . Ja zrobie to na dniach . No i biore sie za wymiane przewodów od podcisnienia . Enduro jakie mogą byc to wezyki ? Bo raczej zwykla guma byc nie moze bo bedzie oddziaływać na to duza temp.



ANDY999 - 15 gru 2008 17:38
Ukman no i co z tym selenoidem zrobiłeś ,bo faktyczne jak stałem w korku się zapalały kontrolki,ale przejechałem jużz 1500km i juz się nic nie zapala, natomiast dalej tzzzzykają ,powiedz proszę co zrobiłeś z tym fantem.?



Ukman - 15 gru 2008 22:36
Co do selenoidów nic jeszcze nie zrobiłem bo nie mam do nich dojscia Zreszta jak bede w polsce podskoczymy do Jaksy ja bede kalibrował wtryski no i przy okazji wyjdą wszystkie grzechy Piszesz sie ze mna ?



ANDY999 - 15 gru 2008 22:42
Piszę się , o ile Jaksa nie ma mnie już dość ,bo zaczynam to odczuwać ,ale co zrobić jak to jedyn fachowiec w okolicy,a zreszta hmmm???



Ukman - 16 gru 2008 9:49
Hehehe az tak zle Ja przypuszczam ze selenoidy masz do one podobno odpowiadaja za sterowanie Turbo wiec moze w tym problem u mnie tez tak dziwnie dzwieczy własnie koło atrapy chlodnicy



xANDy - 17 gru 2008 9:39

u mnie tez tak dziwnie dzwieczy własnie koło atrapy chlodnicy a może to terkoczący EGR?



Ukman - 17 gru 2008 17:33
Hmm tez mozliwe sprawdze to jak tylko pojawie sie w PL
Zresztą mam garage 6x6 z kanalem z ogrzewaniem wiec zaszyje sie na nocke z browarem i bede wszystko po kolei robił Czyszczenie egr , smoka tez , przewody podcisnienia .