ďťż
Przekladka right-hand na left hand drive - duzo roboty w mx-3 ?





poolek - 18 paź 2005 8:51
... i co moze byc trudnego do zrobienia ?
Pozdrawiam !




Papajo - 18 paź 2005 13:13
Jest sporo problemow - zalezy od autka
Generalnie to poczytaj na forum TURBOKILLERS - tam Jarkowy robił taka konwersje w Nissanie Skyline - moze to troche Ci rozjaśni zakres problemu



sołtys - 18 paź 2005 15:28
jak masz wszystkig graty to jest to do zrobienia zazwyczaj potrzebujesz

1 całą dechę przód
2 listwę od ukłądu kierowniczego czasami jest tak że trzeba zamienić drążki ale w mx raczej jest inna
3 jeżeli elektryczne szyby mają guziki w drzwiach to oba panele od drzwi
4 stelaże pedałów są czasami inne ale też trzeba by to sprawdzić.

pompa hamulcowa serwo do przeniesienia (są te same) przy okazji przewody hamulcowe do wymiany bo ich nie poprzeginasz.

mogą być jeszcze problemy z instalacją elektryczną trzeba przenosić wiązkę czasami sztukować niektóe przewody.

rzecz jak najbardziej do zrobienia tylko pytanie czy opłacalna.



mazdyfan_tomek - 19 paź 2005 7:26
No o to chodzi , Poolek jest taka zasada że wszystko da się zrobić tylko pytanie za ile nie lepiej dołożyć tą kasę do czegoś lepszego nowszego a nie przerabiać starsze samochody




sołtys - 19 paź 2005 14:52

nie lepiej dołożyć tą kasę do czegoś lepszego nowszego a nie przerabiać starsze samochody oczko

ogólnie u mnie sie to robi tylko że opłacalne są auta młode takie do maź 8 lat zależy jaki model potem jest to już nieopłacalne no chyba że robisz sobie to sam i do tego masz np graty zz rozbitego za darmo.



poolek - 20 paź 2005 10:39
Papajo Hmm chodzilo mi generalnie wlasnie mx-3 zaden inny.

sołtys Wlasnie o to mi chodzilo .. tzn to wszystko co napisales wiem - co prawda zapomnialem o przewodach hamulcowych ... Generalnie zastanawialem sie jak to jest w komorze silnika, gdyz duzo samochodow (szczegolnie ople i VW maja symetryczne scianki grodziowe - malo tego maja miejsca na alternatywne dziury na maglownice i pedaly). Najgorsza robota jest wlasnie tam ... I teraz pytanie ... czy trzeba bedzie spawac i wycinac czy nie ?

mazdyfan_tomek A co do oplacalnosci , to wlasnie zalezy jak lezy, tj. co masz i jak tanio A myslalem o mx-3 koncowej 98 r.

P.S. Wiele osob myslac o przekladce zapomina o reflektorach ... przeciez w RHD strumien swiatla jest skierowany w odwrotna strone ! I leglnie zadne auto nie przejdzie w PL badan z tamtymi reflektorami ... A w mx-3 to nie jest tania sprawa... No i inne duperele jak wlasnie boczki drzwi ... jak dzwigienki otwierania tylnej klapy ... klapki wlewu etc ... kosmetyka ...

Pozdrawiam !

P.S. Taka ciekawostka , wiecie ze w UK nawet mlode mx-3 po liftingu maja stara deche ? ? ? Co za tym idzie brak poduchy pasazera ! Niezle co



sołtys - 20 paź 2005 16:14

sołtys Wlasnie o to mi chodzilo .. tzn to wszystko co napisales wiem - co prawda zapomnialem o przewodach hamulcowych ... Generalnie zastanawialem sie jak to jest w komorze silnika, gdyz duzo samochodow (szczegolnie ople i VW maja symetryczne scianki grodziowe - malo tego maja miejsca na alternatywne dziury na maglownice i pedaly). Najgorsza robota jest wlasnie tam ... I teraz pytanie ... czy trzeba bedzie spawac i wycinac czy nie ?


ogólnie karoseria jest ta sama nie powinno być problemów ja widziałem już parę aut po takiej przeróbce zwłaszcza opli a poznasz je na drodzie po innym grilu a na przekłądnie kierowniczą masz napewno otwór w podłodze zaślepiony . Co do otwierania bagażnika to nie wim jak jest w mx3 ale w mojej 626 tego nie ma masz gózik na klapie + centralny i tyle ale za to potrzebujesz boczki drzwi do jest tam sterowanie szybami.

lampy goście załatwiali na lewo na przeglądzie i przestawiali regulacją żeby świeciły w zbliżeniu podobnie do naszych i ogólnie jeżdzą nie narzekają.