ďťż
Przy 120km/h mam 3500obr/min czy to nie za dużo?





sebi - 12 sie 2007 19:59
przy 120km/h mam 3500obr/min czy to nie za dużo? przy silniku 1.5 16V 1995r.mojej madzi




Gret626 - 12 sie 2007 20:50
Ja u siebie mam podobnie wiec chyba nie za duzo
silnik 2.0



Karwoś - 12 sie 2007 20:58
Moim zdaniem nie za dużo a w sam raz - masz na 5 biegu większy moment już - czyli jest dobrze



Wodzu - 14 sie 2007 9:30
Skrzynia została zestrojona do silnika, 3500 obrotów to pewnie okolice maksymalnego momentu obrotowego. u mnie przy 120 km/h mam 3000 obrotów i to jest max moment mojego silnika.




brii - 14 sie 2007 9:52
- u mnie jest pod 4000rpm



Mirek - 29 sie 2007 19:59
tak jak koledzy pisali wcześniej, powinieneś w tym zaresie prędkości mieć najbardziej optymalny moment obrotowy. w 323F BG 1.6i 16V jest chyba gdzieś pomiędzy 3700-4000 jak dobrze pamiętam, w 323F BA 1.5i chyba też koło tego, w 626 GD 2.0i 8V (dużo niżej max moment obr niż DOHC) napewno mniej, jak dobrze pamiętam w okolicach 3000tys. Dla porównania mogę tu jeszcze dorzucić Mitsu Lancera '97 1.6i DOHC ma ok. 4000 obr. przy 120km/h



slav - 29 sie 2007 20:11
KL przy 100km/h jest 3000 obrotow. 5 bieg.



ram - 29 sie 2007 20:38
W GF/GW silnik FP (1.8l) 120 km/h jest na 5 biegu przy 3000 obr/min.



no_fear - 30 sie 2007 5:34
Orientuje sie ktoś czy da rade wymienić przełożenie 5-tego biegu na mniejsze w 323F 1.5 BA ?
Kto może być potencjalnym dawcą?

Jakie jest seryjne przełożenie 5-tki w BA Z5?

Chciał bym osiągnąć +/- 3000obr przy 130-140km/h...



sołtys - 30 sie 2007 5:44

Ja u siebie mam podobnie wiec chyba nie za duzo
silnik 2.0


Chybaa raczej 3000 a nie 3500


W GF/GW silnik FP (1.8l) 120 km/h jest na 5 biegu przy 3000 obr/min.

U mnie w GE FS jest tak samo 120 to około 3000



Bimbak - 30 sie 2007 9:33
przy 3k w FSie jest jakieś 112-115



darekk86 - 01 wrz 2007 18:02
Tez bym chcial na 5 biegu miec jak najnizsze obroty przy 100-120km/h. Spalanie zdecydowanie wzrasta jak sie jedzie w trasie ciagle z taka predkoscia, a gdyby miec wtedy te 2,5tys obr. to by bylo to. W Vectrze 2.5 V6 przy 100km/h jest wlasnie 2,5tys obr. Tylko czy dalo by sie cos w skrzyni zmienic zeby w mazdzie tak zrobic?



brii - 02 wrz 2007 6:23
Bez strasznej rzeźby to można tylko zmienić skrzynię



MadziaForever - 22 wrz 2007 19:56

.... W Vectrze 2.5 V6 przy 100km/h jest wlasnie 2,5tys obr. Tylko czy dalo by sie cos w skrzyni zmienic zeby w mazdzie tak zrobic?
Czym tu sie podniecać w mojej 626 dokładnie tak jest... a przy 120/122km/h jest 3000rpm, i fakt jest to już nieekonomiczne ale 110km/h i 2700rpm to je to



brii - 23 wrz 2007 11:27
Sprawdziłem wczoraj dokładnie - na szóstym biegu przy 120km/h mam dokładnie 6000rpm



darekk86 - 23 wrz 2007 12:11
To ja w skuterze przy ok. 120-130km/h bez biegu bo jest automat mam ok. 14-16tys obrotow Tyle samo mam przy ruszaniu, bo inaczej ruszyc sie nie da



brii - 23 wrz 2007 13:57

To ja w skuterze przy ok. 120-130km/h bez biegu bo jest automat mam ok. 14-16tys obrotow Tyle samo mam przy ruszaniu, bo inaczej ruszyc sie nie da
Też mam 14 000 obr/min przy 120km/h, ale na dwójce
Ruszanie z więcej niż 6 000 obr/min to złoooo



darekk86 - 23 wrz 2007 14:02
no u mnie sprzeglo jest tak ustawione ze skuter rusza dopiero przy 7tys obr Ponizej tego nie jedzie wogole. A to wszystko przy pojemnosci 70ccm (oczywiscie normalnie 50ccm)



brii - 23 wrz 2007 15:26
Ciekawe jak długo żyje w takim sprzęcie sprzęgło i skrzynia?



darekk86 - 23 wrz 2007 15:38
hmm, sprzeglo juz smiga ponad rok chociaz niewiele pojezdzilo przez ten czas, ale jest nadal w idealnym stanie. Najmocniejsze jakie sie dalo A skrzynia jest bezstopniowa, w koncu to skuter. Najwiekszy problem jest z paskami napedowymi, bo nawet kewlarowy czasami potrafi sie zerwac i postrzepic mocno. Ale tak to smiga Tylko baaaaardzo glosno...



Bimbak - 24 wrz 2007 13:54
Bez strasznej rzeźby to można tylko zmienić skrzynię



brii - 24 wrz 2007 14:12
Serio??
Sądziłem, że będą w nich duuuuże różnice...