Rozkrecenie aparatu zaplonowego
Veyron - 08 lis 2007 19:28
Witam
Mam problemy z aparatem zapolonowym i biore sie za jego sprawdzenie. Mam w zwiazku z tym pytanie? Czy sa tam jakies "haczyki" na ktore trzeba zwrocic uwage zeby nic nie popsuc czy jest to tylko kwestia "po wykrecania srubek"?
Wymiana samej kopulki nie stwarza problemu ale jak to wyglada z reszta? Z dostaniem sie do cewki, modulu i palca rozdzielacza zapolonu?
Najlepiej jak byly by jakies fotki z tej operacji, jednak nie udalo mi sie odnalezc nic podobnego na forum.
Beny - 08 lis 2007 19:58
Wymiana kopulki i palca to nie problem.Z tego co sie dowiedzialem to aparat jest wcisniety na pletwie i nie ma mozliwosci zle go wlozyc.Jedynie pozniej kwestia wyregulowania tylko tego juz sie niedopytalem.A co ci sie dzieje?
Veyron - 08 lis 2007 22:57
BenyV6 Silnik zostal zalany woda i teraz strasznie dlawi sie przy naglym dodawaniu gazu przy rozgrzanym silniku. Z tego co zdarzylem sie dowiedziec to jest to prawie napewno kwestia ktoregos z elementow aparatu zapolonowego. Chce go odkrecic i poczyscic wszystko.
shady - 09 lis 2007 2:35
Silnik zostal zalany wodaMycie silnika myjka cisnieniowa 6zlmusiałem
Beny - 10 lis 2007 8:07
Veyron widze ze chcesz kupic aparat.Rozkreciles swoj?A w opisie masz ze juz kupiles aparat.A nie chcesz zregenerowac?Kilku chlopakow tak zrobilo i jezdza a na uzywce nie wiadomo ile pociagniesz.
Veyron - 10 lis 2007 11:30
BenyV6 Swojego jeszcze nie rozkrecilem, nowego rowniez nie kupilem. W opisie jest ile mniej wiecej moze mnie kosztowac taki aparat.
Zastanawiam sie nad regeneracja, jednak najpierw chce sprawdzic jak wygladaja ceny uzywanego
Slyszalem ze Tadziol zajmuje sie rowniez regeneracja aparatow. Wiesz cos na ten temat? Ewentualnie kogo dobrego mogl bys polecic od regeneracji?
loockas - 10 lis 2007 12:54
Jedynie pozniej kwestia wyregulowania tylko tego juz sie niedopytalemJa wczoraj wymieniałem aparat u siebie. Przed wykręceniem starego, suwmiark± pomierzyłem kilka miejsc. Na podstawie tych pomiarów założyłem drugi aparat i wygl±da na to, że regulacja nie będzie potrzebna. Silnik chodzi równo i sie nie dławi. Docelowo powinno się chyba stroboskopem ustawiać zapłon. Na razie zostawię jak jest
Beny - 10 lis 2007 14:12
Tadziol wlasnie on naprawia.Lepiej regenerowac niz kupic uzywke bo te cewki lubia padac.A uzywki w krakowie od 350zl i w gore no ale wiadomo ile pojezdzisz.Zadzwon do Tadziola pogadaj 601436706
Ps.Tadziol mowil ze aparat w V6 jak pada to odrazu.Wiec moze u Ciebei cos innego sie dzieje.Mi autko szarpie letko i po zmierzeniu cisnienia pompy paliwa okazalo sie ze jest za male.
Veyron - 10 lis 2007 17:30
Ps.Tadziol mowil ze aparat w V6 jak pada to odrazu.Wiec moze u Ciebei cos innego sie dzieje.'
Tez takie opinie slyszalem ze jak by padl to odrazu. Ok dzieki za informacje i pomoc Zadzwonie i pogadam
BIGer - 10 lis 2007 20:59
BenyV6 tojak wytlumaczysz ze zmiejszenie przerwy na swiecach do minimum prawie pomogło?ale dobra ja sie nie znam:(
Beny - 10 lis 2007 21:06
BenyV6 tojak wytlumaczysz ze zmiejszenie przerwy na swiecach do minimum prawie pomogło?ale dobra ja sie nie znam:(Ale o co chodzi?czyli winne byly swiece nie aparat.niewiem o ci chodz.
BIGer - 10 lis 2007 21:29
BenyV6 nie swiece bo byly nowe bosha i taka sama kicha, z tego co wiem umierajacy aparat zaplonoiwy wydaje mniejsza iskre zmiejszajac przerwe na siwcach powodujemy ze nie tzreba tyle mocy aby byla dobra iskra moze takto napisze, ale ja sie nie znam, heh veyron ja sie podaje jedz do aso to ci naprawia.