Simering w skrzyni biegów





skarkop - 18 cze 2007 8:34
Wylal mi sie olej ze skrzyni biegow poprzez simering. Jest tam chyba tylko jeden uszczelniacz. W tym momencie skrzynia jest rozbierana (simering zaklada sie od srodka skrzyni). W katalogu EPC simering w modelu 4WD ma inny nr katalogowy: H501-17-103. Ten sam nr maja wszystkie inne modele 4WD (626GE, 626GD, 323BG). Skrzynie od modeli 2WD maja simering o numerze kat. O603-16-103. Czym roznia sie te simeringi? Czy ten z 4WD jest jakis nietypowy? Jesli musialby byc oryginal to gdzie go dostane i w jakiej cenie? Naprawa jest bardzo pilna.




tomekrvf - 18 cze 2007 9:25
To s± te same simmeringi. Ten co podałe¶ zamienia się na ten 0603-16-103(jest 2mm węższy). Oryginał kosztuje jakie¶ 35PLN - jakby co to mam taki jeden w domu.



skarkop - 18 cze 2007 12:37
Po rozebraniu skrzyni mam jeszcze jeden problem. Na walku glownym z zebatkami widac juz zuzycie. Prawdopodobnie jest to ten walek: G5C0-17-301C. Czy orientuje sie ktos ile kosztuje ten walek i czy bedzie pasowal on z innej skrzyni niz do 626 GE 4WD?



tomekrvf - 18 cze 2007 22:24
Ten wałek kosztuje 325,61 Euro netto.
Kupujesz?
Wałek główny ma numer G560-17-201D i kosztuje tylko 323,47 Euro netto
Zwróć uwagę mechanikom żeby wyjęli transfer i zobaczyli czy się nie rozkręca. W jakim stanie łożyska na wałkach skrzyni biegów(te od strony dekla)?




skarkop - 19 cze 2007 6:09
Ceny super. Doszedlem, ze ten sam walek jest w skrzyni xedosa, wiec kupie uzywana skrzynie i wyjme walek. Tak to jest z nietypowa skrzynia



yohnny1 - 07 wrz 2007 21:13
a powiedzcie mi jakie numery kat maja uszczel;niacze do skrzyni z 626 2.0 GD najbardziej zalezy mi na uszcelniaczu wybieraka. zabiram sie za wymiane sprzegla i z wybieraka cieknie mi olej wiec chcialbym zrobic wszytsko za jednym balaganem. ps. jakie jeszce tam ida uszczelniacze i jakie numery kat. ew wymiary zeby dobrac cos