sportowy wydech





dexterrr... - 02 lip 2005 9:03
Czy wymiana tylko koncowego tlumika i filtru powietrza na sportowy poprawi chociaz w nieduzym stopniu moc?[/list]




Walu¶ - 02 lip 2005 13:18
nie



dexterrr... - 02 lip 2005 13:30
dzieki. niestety tego sie spodziewalem. nie pozostaje nic innego jak dalej szukac. moze zna ktos dobra firme ktorej tlumik mozna wstawic jako pierwszy do mojej madzi? jest polska firma ASMET ktora produkuje takie tlumiki ale nie widzialem jeszcze strony o tuningu ktora polecalaby ta firme.



Walu¶ - 02 lip 2005 13:34
A asmet robi tłumiki z nierdzewki Ja u nich kupowałem do dwóch aut, ale zwykłe. Niezła cena i bardzo dobra jako¶ć.




dexterrr... - 02 lip 2005 14:00
nie widzialem zadnych informacji ze produkuja nierdzewki. w cenniku jest tylko jeden rodzaj tlumika ktorego szukam za 191 zeta. przy okazji chyba niezla gafa. za ta kase na pewno nie kupie tlumika sportowego. tylko dlaczego jest firma tuningowa ktora montuje takie tlumiki. czyzby naciagali klientow?



dexterrr... - 02 lip 2005 14:45
wreszcie udalo sie cos znalezc. jest cos takiego w ofercie firmy BOSAL.
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_select_order_list.php?query_nr=20&sysnr=05008115
co sadzicie o tych tlumikac? niestety REMUS i SUPERSPRINT nie maja takich w swojej ofercie.



tomekrvf - 04 lip 2005 9:36
Przeciez znalazles zwykle tlumiki Bosala. Tlumiki sa dobrej jakosci.Ciekawostka: w tym roku kupilem oryginalne tlumiki(na Rydygiera) do KLa i okazalo sie ze robi je BOSAL. Sa niestety troche glosniejsze od oryginalnych montowanych w Japonii.



dexterrr... - 05 lip 2005 14:42
niestety. chyba zadna firma nie produkuje sportowych tlumikow do 626. czyzby nie nadawala sie do tuningu? przy komplecie pasazerow przydaloby sie chociaz 10km wiecej. ale juz sobie odpuscilem. po godzinach wyszukiwania w necie i pytania znajomych mam juz dosyc. kupuje polski ASMET i pozbywam sie katalizatora. samochod zarejestrowany na gaz.
A MOZE BY TAK BEZ TLUMIKOW ?
CIEKAWE ILE MIALABY KONIKOW ?
I JAK SZYBKO ZATRZYMALIBY MI PAPIERY ?



dexterrr... - 07 lip 2005 17:43
wreszcie pozbylem sie katalizatora . co za ulga . nie tylko dla samochodu ale i dla mnie. wreszcie ma dosc sily zeby lepiej przyspieszac w wiekszym zakresie obrotow. wstawilem odcinek z rury wydechowej do Lublina (50mm srednica zewnetrzna, taka sama jak rury za katalizatorem). oczywiscie duzo glosniejszy, ale cos za cos . mam teraz jeszcze jedno pytanie. czy wstawienie teraz sportowego filtru powietrza moze jeszcze dodac troche mocy?



tomekrvf - 08 lip 2005 9:13
Wszelkie zabawy ktore maja podobno podniesc moc auta o 1 KM nie maja sensu. Kup sobie GE KL i nie bedziesz musial nic przerabiac



LoB - 08 lip 2005 9:17
Kup sobie GE KL i nie bedziesz musial nic przerabiac



tomekrvf - 08 lip 2005 10:08

Kup sobie GE KL i nie bedziesz musial nic przerabiac

dlaczego



dexterrr... - 08 lip 2005 11:20
zmiana na V6 bylaby wskazana, ale nie chcialbym pozbywac sie samochodu, ktory mam dopiero 10 miesiecy.a wpakowalem juz w niego troche kasy.na wartosci wedlug rocznika tez juz troche stracila ok. 2000.jesli nie pomoga juz zadne przerobki zeby wystarczjaco dobrze ja wzmocnic to trudno. na razie musi wystarczyc to co jest.
DZIEKI ZA WSZYSTKIE PODPOWIEDZI
I ZYCZE PRZYJEMNEGO I BEZPIECZNEGO SMIGANIA Z V6



LoB - 08 lip 2005 18:15

Pozniej i tak jest za slaby, za wolny itp

heheh no wlasnie

dexterr ..najlepiej bedzie jak skontaktujesz sie z jakimis profesjonalistami w tej dziedzinie.....



dexterrr... - 08 lip 2005 22:15
probowalem juz w PROMOTORZE z Warszawy. nie mieli w swoim sklepie srodkowych tlumikow do 626, ktore by ja wzmocnily. strumienice odrazu mi odradzono. konieczne jest dokladne zbadanie wylotu spalin. pozniej trzeba dobrac odpowiednia strumienice i umiscic w odpowiedniej odleglosci od kolektora wylotowego. wstawiali strumienice w hondzie (nie wiem w jakim modelu) i okazalo sie , ze zamiast poprawy zamulenie.
TU NALEZY POCHWALIC ICH ZA UCZCIWOSC
nie dosc, ze nie probowali wcisnac mi czegos w zastepstwie, to jeszcze odradzili to co moze nie wypalic
NO COZ . MOWI SIE TRUDNO I JEDZIE DALEJ
NA RAZIE NIECH MOC BEDZIE Z TOBA LoB



adamekkk - 24 kwi 2006 16:45
siema!!

i jak ? dextrerrr zalozyles ten tlumik powiedz mi jak wrażenia, bo teraz też musze to zrobić i nie wiem co wybrać



dexterrr... - 25 kwi 2006 11:34
zakladanie tlumikow sportowych i swiec oraz filtrów powietrza niewiele daje. zalozylem tylko koncowke z wkladem podobnym do tego z tlumikow i perforowana w srodku. teraz jest cichszy. jesli chcesz faktycznie zwiekszyc moc silnika to tylko turbo. zreszta poczytaj jescze na forum , jest sporo dobrych porad.



adamekkk - 25 kwi 2006 11:50
spoko, tzn że założyłe¶ zwykły tłumik ? seryjny ?



qlesh - 26 kwi 2006 4:47
Ja mysle o turbo do swojej. Pytalem w jednej firmie.. ok.13000pln i te 200 kucy. Albo po prostu sprzedam, dołoże wiecej i kupie 6 2,3..



LoB - 26 kwi 2006 8:24

Albo po prostu sprzedam, dołoże wiecej i kupie 6 2,3..

doloze

za tyle co dostaniemy za nasze mazdy teraz to nawet porzadnych kol sie nie kupi



Solo - 26 kwi 2006 12:37
...



buster - 29 kwi 2006 5:51

niestety. chyba zadna firma nie produkuje sportowych tlumikow do 626. czyzby nie nadawala sie do tuningu? przy komplecie pasazerow przydaloby sie chociaz 10km wiecej. ale juz sobie odpuscilem. po godzinach wyszukiwania w necie i pytania znajomych mam juz dosyc. kupuje polski ASMET i pozbywam sie katalizatora. samochod zarejestrowany na gaz.
A MOZE BY TAK BEZ TLUMIKOW ?
CIEKAWE ILE MIALABY KONIKOW ?
I JAK SZYBKO ZATRZYMALIBY MI PAPIERY ?


Poszukaj na angielskich stronach wydechy dedykowane SCORPION'a
KOlega kupił w angli cały wydech za jakie¶ 1900, Jest cały z nierdzewki cichy i ładnie odci±ża auto. To był probek 2.0 więc i do mazdy też jest.