ďťż
sprawdzian





autor: qbas - Zamieszczono: pn mar 05, 2007 12:45 pm





autor: Andrzej K - Zamieszczono: pn mar 05, 2007 3:31 pm
nie o ten model chodziło psorce



autor: torek - Zamieszczono: pn mar 05, 2007 4:26 pm
Niezłe, ale trudno mi uwierzyć żeby, to było autentyczne.



autor: Lechu - Zamieszczono: pn mar 05, 2007 7:44 pm
Też wierzyć się nie chce ale tępota nie zna granic, zauważcie że na pierwsze pytanie nie padło nawet jedno słowo, widać narysować komórkę było łatwiej ( bo przecież można spojrzeć ukradkiem jak wygląda ) niż podać cechy kodu genetycznego.




autor: Bosy - Zamieszczono: czw mar 08, 2007 2:13 pm
No bo kto to widział, żeby dzieci w drugiej klasie gimnazjum (zapewne) o takie rzeczy pytać. Kod genetyczny. A fuj!



autor: qbas - Zamieszczono: pt mar 09, 2007 10:35 am
Ale te równe i dokładne łuki wskazują, że pewnie odrysował.



autor: Romek - Zamieszczono: pt mar 09, 2007 12:50 pm

Ale te równe i dokładne łuki wskazują, że pewnie odrysował.
Znaczy pała" się należała
Nie dość, że nie na temat to jeszcze ściągnięte



autor: Mariusz - Zamieszczono: ndz mar 11, 2007 8:29 am
Hmmm to chyba 2 klasa gimnazjum
Czy to mozliwe ? najprościej zapytać było "rówieśników", czyli w moim wypadku Guśki ( młodszej córki).
Odpowiedź - jasne - chłopak "miał fantazję i refleks".
Musiał się wkurzyć na nauczycielkę, albo na rodziców, czyli miał coś przeciwko otaczającemu go światu.

Wychodzi na to, że ten rysunek to nie efekt "głupoty pierwotnej" a wtórnej, czyli młodzieńczy bunt