Stuki z zawieszenia??czy co innego??
damian626 - 17 sty 2009 17:52
Witam.
Mam problem z moja 626 GE auto jest w bardzo dobrym stanie silnik zawieszenie wszystko ok ale nie mogę się uporać z dziwnymi hałasami mianowicie jak jadę po podwórku tak 20-30km/h albo przejeżdżam po torach na przejeździe kolejowym albo ja de po dziurawej drodze powoli 20-30km/h dochodzą takie dźwięki jak by coś się odkręciło i latało i tłukło itp ,hałas jest i w jednym i w drugim kole tak jak by coś przenosiło z jednego koła na drugie.Byłem 2 razy na szarpakach nie ma luzów nigdzie ,ostatnio wymieniłem łączniki stabilizatora na darmo ,amory wykazują ponad 70% sprawności jak jadę szybko nawet po dużych dołach to nic a nic nie słychać wszystko pracuje i tłumi a jak zjadę prazy prędkości 2,0 km/h na pobocze to słychać tak jak by się nie wiem no silnik urwał i niestety nie mam pojęcia co to może być.Przegub??Wymieniłem ostatnio długa półoś,maglownica na kierownicy nie ma luzów ,czy może to być rozwalony mechanizm różnicowy w skrzyni biegów,czy co innego,proszę o pomocz góry dziękuję.
radziu - 17 sty 2009 18:03
A może poduszki przy silniku? Sprawdzałeś poduchy?
Pozdro,
Radek
Hugo - 17 sty 2009 18:52
damian626 a jak się mają gumy drążka stabilizatora? Bo te stuki co opisujesz pasują do nich jak ulał.
damian626 - 17 sty 2009 23:09
A może poduszki przy silniku? Sprawdzałeś poduchy?
poduszki ok wymieniłem jeszcze ostatnio ta co trzyma silnik przy rozżądzie
damian626 - 17 sty 2009 23:12
damian626 a jak się mają gumy drążka stabilizatora? Bo te stuki co opisujesz pasują do nich jak ulał.gumy stabilizatora sie trzymaja elegancko sprawdzalem je ciasno siedzi stabilizator a to bardzo glosny halas jak by sie odkrecil silnik albo cos i jest to jzu ze 4 miesiace i nie wiem co bylo ciszej a teraz juz caly czas glosno
martin102 - 17 sty 2009 23:51
widzę że masz problem taki z jakim męczyłem się 2-3 miesiące. okazało się że to od tulei wahacza przedniego z lewej strony. wymieniłem tuleje wahacza i ok stuków nie było. i nawet te trzęsienie kierownicą znikło
damian626 - 17 sty 2009 23:57
a ty mowisz o tuleji tej co jest wcisnieta w wachacz czy ta co jest przykrecona na koncu wahacza
martin102 - 18 sty 2009 0:00
a nie pamiętam. ale chyba ta co przykręcona, bo mechanik jak wymieniał i by mi nie robić dużych kosztów to palnika użył by odzyskać śrubę bo inaczej nie szło jej wyjąć
damian626 - 18 sty 2009 0:06
te przykrecane mam ok zreszta na szapakach nic nie ma luzu wszystko stoji elegancko
martin102 - 18 sty 2009 0:08
to nie wiem. chciałem pomóc. myślałem że to co też mi się przytrafiło pomoże tobie.
Figon - 18 sty 2009 11:25
A sprawdzałeś spreżyny na przodzie?. Może to w nich tkwi twój problem. Ja u siebie już je mam do wymiany po 230.000 km.
damian626 - 18 sty 2009 12:03
ale co z nimi niby nie tak zreszta przelozylem inne amrotyzatory kompletne tak an chwile i to samo
damian06q - 18 sty 2009 13:49
Mam pytanko a jak skręcasz na postoju to też ci cos stuka, ja bym jeszcze patrzył na łożyska amortyzatora.
Tygrysek21krk - 18 sty 2009 13:51
A ja proponuje sprawdzic Blaszki od Klockow Hamulcowych one daja podobny podźwiek za rowno na jednym jak ina drugim kole
damian626 - 18 sty 2009 14:22
oj nie nie klocki nowe a to ejst taki dziwek glosny jak by np sie cos odkrecilo i by sie obijalo
Tygrysek21krk - 18 sty 2009 15:58
no to ja nie mowie kolego o klockach tylko o blaszkach dystansowych do klockow przy zacisku hamulcowym i taki wlasni glupi dzwiek jest
damian626 - 18 sty 2009 19:39
wszystko jest na miejscu tak jak powinno byc
damian626 - 18 sty 2009 19:54
to jest bardzo głośny hałas , a czy może to byc przegub np ale to jest na 2 kołach wiec raczej nie??albo czy coś sie stało ze skrzynią albo maglownicą