Szarpie nie chce odpalac brak mocy Na gazie idealnie
andrews87 - 09 sie 2008 15:37
Na początku nie chce zapalić (jak by pompa nie dawała rady) Jak odpali na ciepłym silniku trzyma obroty na zimnym gaśnie po naciśnięciu delikatnie pedała gazu gaśnie, po pulsacyjnym obroty rosną, po dociśnięciu do deski gaśnie. Jak już uda się ruszyć co jest trudne to jeździ dopiero tak na 3000 obrotów do 4000 przy 2500 szarpie ogólnie nie da się jeździć.
Na gazie wszystko idealnie pracuje trzyma obroty nic się nie dzieje.
Komputer wyświetlił mi usterki w kolejności 22, 21, 20, 21, 11, 10, 11, 14
Dziwi mnie akurat taka kolejność, ten cykl się powtarza.
Objaśnienie do błędów zgodnie z opisem
22- BRAK
21- BRAK
20- BRAK
14- czujnik ciśnienia atmosferycznego EMS
11- BRAK
10-Czujnik temp. powietrza zasysanego
Czy mógł by mi ktoś opisać brakujące bo nigdzie nie znalazłem
Ogólnie proszę o pomoc bo mechanicy nie wiedza co to jest na oko mówią przepływomierz inny mówi pompa inny przepustnica, wtryskiwacze
Baz sensowna jest wymiana wszystkiego w ciemno. Mam nowy filtr powietrza, oleju, paliwa, świece, olej Wlany do paliwa płyn do czyszczenia wtryskiwaczy
Proszę o pomoc
Sokool - 09 sie 2008 15:43
Poszukaj na forum. Były podobne tematy.
andrews87 - 09 sie 2008 15:47
Podobnie się zaczynały ale inne objawy były.
Gostek - 09 sie 2008 18:18
miałem podobnie , a nawet tak samo. i u mnie walniety był przepływomierz. spróbuj wstawic przepływke z innej mazdy, jesli wszystko bedzie działac to masz odpowiedz na swoje pytanie.
pozdro
mihhoo - 09 sie 2008 19:51
To raczej napewno bedzie przeplywomierz, na gazie pomiary z niego nie sa brane pod uwage przez komputer. Ja znalazlem na allegro ogloszenie kolesia ktory sciaga rozne czesci z angli i od niego wyrwalem dla siebie w smiesznych pieniadzach a chodzi idealnie. nr tel podam na PM
andrews87 - 09 sie 2008 21:28
Jeżeli na pewno to przepływomierz to bardzo dziękuję napisze czy pomogło Pozdrawiam
Gompka - 10 sie 2008 13:14
Ja bym tam do końca przepływki nie obstawiał...to można sprawdzić, rozkręcić, sprawdzić czy zasuwka chodzi w pełnym zakresie, sprawdzić miernikiem oporność (sygnał powinien być na złotym styku). Przepływka za droga zabawka, żeby się bawić w zamianę na ślepo Pompę też możesz sprawdzić u mechanika, powinien Ci sprawdzić czy ciśnienie daje dobre, bo jeżeli długo jeździłeś na gazie to może być z tym różnie. No i czujnik temperatury silnika, dość tania sprawa,a też może świrować auto przez to (miałem to co Ty właśnie przy czujniku, na gazie luksus, na benzynie tragedia). Powodzenia
andrews87 - 10 sie 2008 23:41
Mam jeszcze takie pytanie czy ktoś orientuje się co oznaczają błędy 22, 21, 20, 11??
andrews87 - 19 wrz 2008 21:30
Temat zakończony przyczyna był przepływomierz!
Łatwo jest sprawdzić czy to jest przepływomierz w środku są 3 czujniki Jeden wygląda jak kilku watowy rezystor ( jest to prawdopodobnie termistor bądź rezystor umieszczony tam dla chłodzenia) na wlocie czujnik wyglądający jak kondensator i umieszczony centralnie w środku platynowa blaszka szer ok milimetra i wysokości centymetra jeżeli tej blaszki nie ma to na pewno jest uszkodzony! Mam zamiar popracować nad nim może uda mi się dorobić taka blaszkę i będę pierwszym który będzie naprawiał przepływomierze;D Jak uda mi się to napiszę
Dziękuję za pomoc Pozdrawiam