Szarpnięcia przy zmianie biegów
hubizx - 29 paź 2008 9:18
Witam,
Po przejechaniu 50tyś km na gazie zaczęły się problemy.
1. auto gdy jest zimne, po załączeniu gazu powyżej 30st.C, (tak mam ustawione) krztusi się i gaśnie. Ciekawa sytuację miałem wczoraj, kiedy zaczęło się krztusić w środku bardzo śmierdziało gazem i zastanawiam skąd on mógłby się wydostać przez kolektor i filtr i rurę ?
Po przełączeniu na benzynę i ponownym włączeniu gazu auto jedzie bez problemu.
2. Przy dynamiczniejszej jeździe przy zmianie biegów auto szarpie 1 raz potem jedzie bez problemu.
Ostatnio jak wymieniałem filtr fazy ciekłej ok 1000km temu, zobaczyłem że stary filterek się rozpadł i syf szedł na parownik. Fazę lotną wymieniałem ok 13tyś temu.
Mam kabel i podłączyłem się do kompa, miałem zapamiętane 2 błędy, błąd wtryskiwacza nr1 i nr2. Po skasowaniu błędy się nie pojawiły.
Świece wymieniałem ok 6tys temu na NGK.
Co o tym myślicie?
--
Pozdr.
Hubi
Hazu - 29 paź 2008 19:01
Jaki masz parownik?
Karwoś - 29 paź 2008 20:05
a moze syf z filtra zablokował przewody albo nawet uszkodził wtryskiwacz lub je przyblokował mechanicznie.
hubizx - 29 paź 2008 21:20
Parownik mam KME Silver
http://allegro.pl/item450809869_redukto ... encja.htmlApropo uszkodzenia wtrysków, to raczej nie, bo auto ciągnie bardzo dobrze, jak by był uszkodzony wtrysk to raczej by tak nie było, przed wtryskami mam też filtr fazy lotnej.
--
Pozdr.
Hubert
slav - 30 paź 2008 15:35
Co o tym myślicie?parownik zdycha,albo cewka przy nim , moj wytrzymal prawie 60 000 , niewiele wiecej , ale pierwsza padla cewka
wtryski w najblizszym czasie tez pewnie bedziesz mial do wymiany ,jakos dziwnie jest to powiazane
hubizx - 21 gru 2008 16:49
Witam,
Może da się tą cewkę wymienić, tak samo jak membrany ze środka parownika. Zestaw regeneracyjny to 50zł. Nowy parownik to ok 270zł.
--
Pozdr.
Hubi