ďťż
Uszczelka pod głowicą





Gość - 25 sty 2006 21:08
Witam .w mojej Mazdzie zaczeły się problema ,mianowicie po cieżkim odpaleniu na wolnych obrotach od razu gasnie, poziom płynu tez ubywa i nadodatek silnik się przegrzewa.spaliny wylatują koloru białego i słychac jakieś dziwne stuki pod maską.
wydaje mi się że to uszczelka pod głowicą ?co wy o tym klubowicze sądzicie???????proszę o wskazówki jakieś pozdrawiam. nr gg3759786 mail. Piotrekgg@op.pl




mayer - 25 sty 2006 22:29
jesli masz dostęp do sprężonego powietrza to wykręć wtryski i dmuchnij w kazdy cylinder, jak ci wybije płyn chłodniczy - strzelona uszczelka na 100%



piotrek25 - 29 sty 2006 20:27

jesli masz dostęp do sprężonego powietrza to wykręć wtryski i dmuchnij w kazdy cylinder, jak ci wybije płyn chłodniczy - strzelona uszczelka na 100%
czy tę metodę można zastosować również jakoś w Madzi z gażnikiem??



Achemenid - 29 sty 2006 23:55
Mozesz sprawdzic:
czy na bagnecie olejowym nie ma zawysokiego poziomu oleiu ,czy jest bialy nalot .
na korku wlewu oleju nie masz bialego nalotu
czy po odkreceniu swiec nie nasz odrobiny wody na nich ( wilgotne przed odpaleniem) ,
po wykreceniu swiec jak zakrecic rozrusznikiem to z otworow na swiece wydmuhiwane sa odrobiny plynu ,
jak po odpaleniu silnika masz bombelki w plynie chodniczym ,
i slady oleju w plynie chlodniczym

kazdy ten objaw to na pewno poszla uszczelka pod glowica .

.




hpc - 30 sty 2006 0:14
Mam podobne objawy nie licząc stukania pod maską. W serwisie za tego typu objawy obwinili przekaznik pompy paliwa. Wczesniej miałem trudnosci z zapaleniem, ale znikneły po wymianie palca rozdzielacza i kopułki aparatu zapłonowego - te dwie ostanie rzeczy na szczęscie kosztuja grosze.



mayer - 30 sty 2006 8:09

jesli masz dostęp do sprężonego powietrza to wykręć wtryski i dmuchnij w kazdy cylinder, jak ci wybije płyn chłodniczy - strzelona uszczelka na 100%
czy tę metodę można zastosować również jakoś w Madzi z gażnikiem??