ďťż
V8 w Maździe





Jigsaw - 22 sty 2009 23:47
Szukałem czy był taki temat wcześniej i nic nie znalazłem
Jak dla mnie cudo, kij z tym że silnik od amerykańca. Pięknie brzmi, wygląda i chyba jak widać jeździ w Maździe ehh
Nie wiedziałem że się bawią w takie SWAPy w RX-7

http://pl.youtube.com/watch?v=z8XcE7-Ixq8

http://www.youtube.com/watch?v=Vdw3yXMxb0E




jacobs - 22 sty 2009 23:49
Profanacja.



Jigsaw - 22 sty 2009 23:53
To fakt ale gdyby RXy były z ósemkami seryjnie



Fiveopac - 23 sty 2009 6:44

To fakt usmiech ale gdyby RXy były z ósemkami seryjnie list
To nie bylyby RX'ami.

Jigsaw nazwij temat poprawnie, to go nie skoszuje i przeniose do tuningu.




lukster - 23 sty 2009 7:57
Jeśli się tu za chwilę porzygam to dostanę bana ?



Vein - 23 sty 2009 9:04
Luki1010 to ja razem z Tobą... Temu kto to zrobił trzeba obciąć wacka i kazać nosić go wsadzonego w du** Skrzywdził autko to i jego trzeba



Pit - 23 sty 2009 9:40

To fakt ale gdyby RXy były z ósemkami seryjnie
To niczym nie roznily by sie od Supr, Corvett, itp... ot - zwykly supersport...
I jeszcze jedno sprostowanie - silniki uzywane do swapow Rotary na V8 sa z Corvetty a nie Camaro przewaznie...



Bio - 25 sty 2009 9:43
do rx-7 przeważnie wrzucają LS1 z vetty... dlaczego? bo się nie rozsypie tak szybko jak "łonkiel" podczas piłowania... no niestety trwałość rotarka jest znacznie mniejsza od v8



Udesky - 25 sty 2009 12:41
Amerykanie, kochają V-ki z dużymi pojemnościami, zresztą niema się im co dziwić, przy takich cenach paliw jak u nich.
No i V8 to nie 1.3, a posłuch w śród kolegów trzeba mieć.


Luki1010 to ja razem z Tobą... Temu kto to zrobił trzeba obciąć wacka i kazać nosić go wsadzonego w du** killer Skrzywdził autko to i jego trzeba oczko
A co ty byś zrobił gdyby ci się wankiel posypał, a pod ręką miał byś palete V-ałek w ilości takiej jak VW na polskich drogach, a do tego znał byś je jak własną kieszeń i mógł je modyfikować za grosze?

P.S. Z tego co widziałem to w Polsce wkładają do tego 2.8 z Granady - bynajmniej widziałem kiedyś takie dwa na allegro.



Bio - 25 sty 2009 17:52

A co ty byś zrobił gdyby ci się wankiel posypał, a pod ręką miał byś palete V-ałek w ilości takiej jak VW na polskich drogach, a do tego znał byś je jak własną kieszeń i mógł je modyfikować za grosze?

i o to właśnie chodzi twórcom takich projektów... po co się męczyć z wanklem skoro można łatwiej z V8...



noucamp - 25 sty 2009 18:02

A co ty byś zrobił gdyby ci się wankiel posypał, a pod ręką miał byś palete V-ałek w ilości takiej jak VW na polskich drogach, a do tego znał byś je jak własną kieszeń i mógł je modyfikować za grosze?
kupiłbym muscule car



Bartg - 25 sty 2009 19:27
Tak samo robia w projektach driftowych, wywalaja wszelkie sr20/rb26 i wrzucaja v8 z Vette, bo potencjal wyzszy przy mniejszym nakladzie finansowym.



Vein - 25 sty 2009 21:08

A co ty byś zrobił gdyby ci się wankiel posypał, a pod ręką miał byś palete V-ałek w ilości takiej jak VW na polskich drogach, a do tego znał byś je jak własną kieszeń i mógł je modyfikować za grosze?
Nie kupowałbym rexa tylko tak jak noucamp napisał.



Bio - 25 sty 2009 21:21
a ja bym kupił i wywalił wankla mam miejsce na łatwiejszy w obsłudze i serwisowaniu silnik to wrzucam go



ravo - 25 sty 2009 22:07

a ja bym kupił i wywalił wankla mam miejsce na łatwiejszy w obsłudze i serwisowaniu silnik to wrzucam go
Po co w takim razie takie autko ? nie ma byc latwo, nie ma byc tanio
Ma byc fun



Udesky - 25 sty 2009 22:28

Nie kupowałbym rexa
ale gdybyś miał RX i posypał by ci się silnik lub był zakatowany to łatwiej wrzucić V8, bo niektórzy może, po prostu, kochają tą linię i chcą mieć coś ori. A nie kolejnego Musce Cara jakich pełno w sąsiedztwie. To stany, a nie Polska. Oni myślą innymi kategoriami.

Ma byc fun
I jest fan, z przekładką, a potem zabawa w uturbianie itd. I widok seryjnego RX zostającego z tylu.



ravo - 25 sty 2009 22:32

I widok seryjnego RX zostającego z tylu.
chyba zartujesz ? wiesz jakie potencjaly maja te silniki ?



fazzi - 25 sty 2009 22:36

I widok seryjnego RX zostającego z tylu.
Może na prostej, do pierwszego zakrętu



Udesky - 25 sty 2009 22:40

chyba zartujesz ? wiesz jakie potencjaly maja te silniki ?
podejrzewam, że Vki w rekach amerykanów w cale nie mniejsze.
Poza tym napisałem wyraźnie - seryjnego.



ravo - 25 sty 2009 22:55
no ale czemu porownujesz seryjnego rx z swapem na v8 a potem dopiero uturbianiem, przeciez latwiej naprawic silnik i kupic graty na wieksze moce



Bartg - 26 sty 2009 0:03
Chyba jednak v8 LS1/LS3 ma wiekszy potencjal niz wankle za mniejsze pieniadze



Boris86 - 26 sty 2009 11:12
I jeszcze jedno sprostowanie - silniki uzywane do swapow Rotary na V8 sa z Corvetty a nie Camaro przewaznie...



ravo - 26 sty 2009 13:11

a RX-7 tak i to świetnie albo i najlepiej w klasie.
a z ciezkim v8 tez sie tak fajnie prowadzi ?


Masa na przedniej osi rośnie bodajże o 30-40 kilogramów,
az nie wierze w tak mala roznice



Boris86 - 26 sty 2009 14:06
Napisałem wyraźnie chyba że poprawia się rozkład masy na idealne 50:50. A Twoja wiara ravo nie wpływa na to jakie są fakty.
Do tego poprawia sie rozkład masy Lewa/prawa

Dokładne dane w funtach to:
RX-7 13B
Przód: lewa 711lb, prawa 595lb
Tył : lewa 650lb, prawa 700lb
Rozkład masy 49,2 : 50,8

RX-7 LS1
Przód: lewa 688lb, prawa 678lb
Tył: lewa 696lb, prawa 677lb
Rozkład masy 49,9 : 50,1

Masy silnika z osprzetem to :
13B-REW '95 = 425 pounds
LS1 '01 = 487 pounds

To ciężkie V8 ma aluminiowy blok i aluminiowe głowice:)



jacek - 09 lut 2009 12:35
jestem w szoku ze V8 tak poprawia rozkład masy ale mimo wszystko i tak wolałbym wankla bo na osiągach aż tak by mi nie zależało w tym samochodzie...

z resztą w Polsce i tak "zwykły" RX-7 robiłby dużo zamieszania....



Papajo - 09 lut 2009 13:35

Tak samo robia w projektach driftowych, wywalaja wszelkie sr20/rb26 i wrzucaja v8 z Vette, bo potencjal wyzszy przy mniejszym nakladzie finansowym.
tu nie chodzi do końca o potencjał i koszty bo te są porównywalne ale o niezawodność przy max upalaniu i o innej charakterystyce pracy -> czyt. ogromny moment dostepny od samego dołu w całym zakresie obrotów co w drifcie ma duże znaczenie ...

poza tym Boris ma absolutną rację - sam kiedyś (przed zakupem 200SX) zastanawiałem się nad takim rozwiązaniem żeby kupić budę RX7 i "wszczepić" tam V8 chevroleta... M E G A



xXx - 09 lut 2009 13:37
Papajo, ktore Nismo posiadasz



Papajo - 09 lut 2009 13:44
"oblukaj" sobie
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57993