Wiecie coś o tym samochodzie?
Gość - 24 lip 2006 18:05
Witajcie,
poszukuję fajnego japońskiego samochodu i znalazłem to ogłoszenie
może coś wiecie o tym samochodzie
http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?i ... 61dcdc4bba
tomekrvf - 24 lip 2006 19:52
Oglądałem ten samochód. Dokładnie obejrzyj szyby przednie, lewy próg od drzwi kierowcy do końca, zajrzyj pod zderzak na lewy róg a po otwarciu klapy bagażnika zdejmij uszczelkę i obejrzyj lewą krawędz na któej jest osadzona uszczelka. Poproś gościa o miernik grubości lakieru i zmierz centymetr po centymetrze lakier (gdzieniegdzie jest milimetr i wiecej. Na prwym progu, pod drzwiami tylnymi ślady po ramie. Poza tym samochód w idealnym stanie.
magicadm - 24 lip 2006 20:03
Poproś gościa o miernik grubości lakieru i zmierz centymetr po centymetrze lakier (gdzieniegdzie jest milimetr i wiecej. Żartujesz, że facet z komisu użycza tak kompromitujące go przyrządy???
Tym bardziej, że ze mną nawet do Jaksy nie chciał podjechać....
Autko już troszkę stoi - conajmniej miesiąc...
tomekrvf
Skoro przód bity - co z poduszkami???
Pyton162 - 24 lip 2006 21:26
mam paru znajomych co sprowadzaja auta i handluja nimi, powiedzieli mi ze z tych nowych rocznikow tzn powyzej 2000r to rzadko kiedy auto jest nie bite, raczej wiekszosc jest kupowana po dzwonach i robiona u nas w polsce
tomekrvf - 24 lip 2006 21:27
Skoro przód bity - co z poduszkami?Raczej nie był walony przodem. Z lewej strony niezbyt pasuje zderzak do reszty ale to musiałaby byc jakas kosmetyka. Ale przodu od spodu nie widziałem wiec to tylko przypuszczenia. Gośc z komisu jest otwarty na wszelkie propozycje - jak dla mnie w porządku człowiek. I jak chcesz to udostępni miernik grubości lakieru. Jako że miałem swój to podziękowałem
PS Mój brat tego auta nie wziął. Kupił nowego Lancera
magicadm - 24 lip 2006 21:35
PS Mój brat tego auta nie wziął. Kupił nowego Lancera A mój brat (dla niego chciałem kupić ta BJ-tkę) kupił dwuletniego JAZZa
OT
W weekend troszkę grzebałem w swoim Lancerze...Zakładając, że nowe Lancery są tak dobrze robione jak CK1A ( po 96) to brat Twój może się z nim zestarzeć
Pomimo przebiegu prawie 300 tys km zero korozji pod spodem, układ wydechowy ORY, a tłoczki w tylnych hamulcach można palcem wciskać
tomekrvf - 24 lip 2006 21:39
CK1A4G13 motorek.. Trochę mało jak na te auto Pamiętaj o regulacji luzów zaworowych. Ten silnik nie ma hydrauliki.
magicadm - 24 lip 2006 21:46
4G13 motorek.. Trochę mało jak na te auto Pamiętaj o regulacji luzów zaworowych. Ten silnik nie ma hydrauliki.OT (najwyżej mnie MOD op...)
Wykrakałeś...220 tys km za późno...Zanim dorwałem serwisówkę: najpierw wmawiano mi, że są szklanki - i one już klepią Potem regulowałem przez 150 tys km na zimnym silniku (wartościami dla gorącego )
Skończyło się sklepanymi trzonkami zaworów i remontem głowicy...
tomekrvf - 24 lip 2006 21:55
Mam wartości luzów na zimno do tego silnika Mogę podac jak będę w pracy w czwartek