Wymiana paska rozrządu (MX-3 EC K8)
Daro - 02 lut 2004 8:13
Witam,
czy przy wymianie paska rozrządu niezbędna jest wymiania napinacza ?
To akurat jest najbardziej kosztowna część , bo w Inter Cars kosztuje 680 PLN.
Moje auto ma 90,000 km.
zbyniu - 02 lut 2004 9:13
Witam
Teoretycznie przy takim przebiegu wymienia się tylko pasek rozrządu .
Rolki prowadzące , napinacz i napinacz hydrauliczny trzeba wymieniać przy drugiej wymianie tj ok 200.000km.jeżeli chodzi o sprawdzenie to najprościej zrobić to w taki sposób że trzeba zdjąć paski alternatora i wspomagania , napinacze,osłony rozrządu i odpalić silnik.
Jeżeli masz sprawny napinacz pasek nie ma żadnych drgań jest cały czas idealnie napięty.
Pozdrawiam ZBYSZEK
Daro - 02 lut 2004 9:32
Witam
Teoretycznie przy takim przebiegu wymienia się tylko pasek rozrządu .
Rolki prowadzące , napinacz i napinacz hydrauliczny trzeba wymieniać przy drugiej wymianie tj ok 200.000km.jeżeli chodzi o sprawdzenie to najprościej zrobić to w taki sposób że trzeba zdjąć paski alternatora i wspomagania , napinacze,osłony rozrządu i odpalić silnik.
Jeżeli masz sprawny napinacz pasek nie ma żadnych drgań jest cały czas idealnie napięty.
Pozdrawiam ZBYSZEKWielkie dzięki.
Dragon - 08 wrz 2004 18:44
wiesz niejestem szpec ale mam madzie od 10 miesiecy ma przejechane 125 tysiecy i wymienialem pasek ale nie wymienialem napinaczy ale musisz kupic dobry pasek np. Gates XS on jest wzmacniany
Jaksa - 08 wrz 2004 18:48
dobry pasek np. Gates XS on jest wzmacniany
michal_krakoof - 10 wrz 2004 11:13
a slyszelem zeby GAtes'a nie kupowac...