ďťż
Zakup części z Allegro





LoB - 15 lip 2004 16:32
co sadzicie o tego typu ofertach

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=28320827




tco_tm - 15 lip 2004 17:03
Ciezko powiedziec, raczej badziew. Zreszta juz pare razy bylo na forum. Lepiej jechac do JC i kupic najdrozszy zamiennik jaki jest, np. firmy Yamato. Wyjdzie niewiele gorzej, ale przede wszystkim sensownie.



GrzegorzSz - 15 lip 2004 17:14
Ja moze puszcze towar na allegro jak doplynie zza ocenanu. M.in. za zestaw uszczelek do KL'a 150$ firmy, ktora robi rowniez tloki kute, pierscienie itp. do tuningu. Sprawdzona przez wiele osob z forums.probetalk.com



Carrrlos - 15 lip 2004 17:19

Ja moze puszcze towar na allegro jak doplynie zza ocenanu. M.in. za zestaw uszczelek do KL'a 150$ firmy, ktora robi rowniez tloki kute, pierscienie itp. do tuningu. Sprawdzona przez wiele osob z forums.probetalk.com

a co sadzisz o takich zestawach z ebay'a, pt. cold air intake do KL'a, są wersje do stożka spod silnika (ale to chyab tylko na słoneczną kalifornię, wiadomo woda, deszcz) ale są też zestawy typu short ram air intake, gdzie ta rura jest krótka i stożek jest na wysokości fabrycznej puszki filtra powietrza




GrzegorzSz - 15 lip 2004 17:22
Kumpel ma od okolo 2 miesiecy w Probe 2.0 taki tani zestaw i jest bardzo zadowolony. Wczesniej mial zmodyfikowany dolot, ale dopiero po zalozeniu takigo stozka auto odzylo. Taki w miare zestaw na krotkiej rurze to 20-30$ max. W US jest tylu dostawcow i producentow, ze zabijaja sie o klientow.



Carrrlos - 15 lip 2004 17:33

Kumpel ma od okolo 2 miesiecy w Probe 2.0 taki tani zestaw i jest bardzo zadowolony. Wczesniej mial zmodyfikowany dolot, ale dopiero po zalozeniu takigo stozka auto odzylo. Taki w miare zestaw na krotkiej rurze to 20-30$ max. W US jest tylu dostawcow i producentow, ze zabijaja sie o klientow.
no właśnie czyli short ram wystarczy, a co z dostarczeniem w miarę zimnego powietrza, tudzież zaizolowaniem od ciepłego z boku silnika, a z przodu od wiatraków chłodnicy, które w KL, załaczanją się dość często - dystrybuując tym samym dużo ciepłego powietrza pod maską.



Carrrlos - 15 lip 2004 17:40
znalazałem zdjęcia

cold air intake do KL'a, cena normlana siakieś 45 USD



wersja short ram, kosztuje siakies 25 dolców


Greyg, może słówko komentarza, w końcu na KL'ach zęby zjadłeś



adikos - 15 lip 2004 17:40

Kumpel ma od okolo 2 miesiecy w Probe 2.0 taki tani zestaw i jest bardzo zadowolony. Wczesniej mial zmodyfikowany dolot, ale dopiero po zalozeniu takigo stozka auto odzylo. Taki w miare zestaw na krotkiej rurze to 20-30$ max. W US jest tylu dostawcow i producentow, ze zabijaja sie o klientow.

tak ale nie jednokrotnie koszt przesyłki jest większy od ceny towaru i suma sumarum wychodzi jak u nas chciałem sprowadzić korki wlewu paliwa ładne chromowe z napisem "mazda speed" produkowane masowo więc tanio po 1,90 usd ale koszt przesyłki to 25 baksów od sztuki!!! więc sobie myśle że cena korku jest także wliczona w przesyłce a cena 1,90 usd jest ceną na zwabienie przeciwnika



GrzegorzSz - 15 lip 2004 17:40
Mam na to patent i bede w jedbyn swoim probe robil. Jak skocze, to zrobie foty



Carrrlos - 15 lip 2004 17:45

Kumpel ma od okolo 2 miesiecy w Probe 2.0 taki tani zestaw i jest bardzo zadowolony. Wczesniej mial zmodyfikowany dolot, ale dopiero po zalozeniu takigo stozka auto odzylo. Taki w miare zestaw na krotkiej rurze to 20-30$ max. W US jest tylu dostawcow i producentow, ze zabijaja sie o klientow.

tak ale nie jednokrotnie koszt przesyłki jest większy od ceny towaru i suma sumarum wychodzi jak u nas chciałem sprowadzić korki wlewu paliwa ładne chromowe z napisem "mazda speed" produkowane masowo więc tanio po 1,90 usd ale koszt przesyłki to 25 baksów od sztuki!!! więc sobie myśle że cena korku jest także wliczona w przesyłce a cena 1,90 usd jest ceną na zwabienie przeciwnika



GrzegorzSz - 15 lip 2004 18:31
Tutaj Carrlos dales fotki 2 podobnych dolotow, z ta roznica, ze ten "bogatszy jest do samej przepustnicy. Mniejsza o to.

Aby zmniejszyc ryzyko zniszczenia filtra przez kamionke z naszych drog, mozna zastosowac mala modyfikacje. Wymaga to sporo kombinacji, ale w efekcie koncowym jest to niewielki koszt w porownaniu z ryzykiem uszkodzenia silnika. Montujemy w tym przypadku stozek na krotkiej rurze, a nawet przy samej przeplywce. Poniewaz wyrzucilismy oryginalna puche zostaje nam duzo miejsca. Dajemy tu doprowadzenie powietrza spod spodu auta rura minimum 1.5x wieksza, t.j. ok 90cm srednicy zakonczona czym w rodzaju lejka, okalajacego filtr stozkowy. Trudno mi jest to opisac, ale jak zamontuje to zrobie fotki (pod koniec sierpnia - na razie koncze 2 inne projekty jednoczesnie). W tym wszystkim waznym dodatkiem sa sa aluminiowe rurki termoizolacyjne, ktore nakladamy na caly dolot. Sa one podobne do tych, ktore sa w KL na przewodzie cisnieniowym od pompy wspomagania do maglownicy.

Do tego co napisal adikos...

Zgadza sie, ze pojedyncza przesylka to sa koszty. Dlatego robi sie jedno duze zamowienie i wysyla to statkiem. Trwa to wprawdzie dluzej, ale koszt jest smieszny. Nawet oplata cla i VATu schodzi na dalszy plan, bo nie ma faktury w/g ktorej moga to wycenic, a nie maja pojecia o tych dziwnych rzeczach ktore ida w paczce.