ďťż
Zastanwiam sie nad swapem 1.5->1.8





Haszcz - 19 wrz 2006 19:39
Orintujecie sie ile to mnie moze kosztowac i co musze wyminic?
-silnik
-skrzynia
...
co jescze konkretnie?

Zakłądajac ze odsprzetałbym bym swoj Z5 (sprawny) wraz skrzynią moze nie bylo by tak zle. Chodzi o to ze Z5 juz dla mine za wolny




scanioll - 19 wrz 2006 19:59
Haszcz , tyle zachodu dla kilku żrebaków

To nie lepiej 3.0 biturbo od Toyoty Supry

330 koni - żaden BeEmiarz nie miałby szans



Haszcz - 19 wrz 2006 20:06

Haszcz , tyle zachodu dla kilku żrebaków

To nie lepiej 3.0 biturbo od Toyoty Supry

330 koni - żaden BeEmiarz nie miałby szans


Chodzi o to ze przejscie z Z5-na BP jest to przejscie nałjtwiejsze z mozliwych, nie trzeba tyle czesci wyminiac. A z BP tez mozna wiele wycignac.



alf28 - 19 wrz 2006 20:16
a ,nie lepiej WANKLLA z RX wrzucić 1308cm i 260 kucy.
jak zrobić to raz, ale eFektownie,choć z toyotki też byłby super




scanioll - 19 wrz 2006 20:31
Z tą Suprą to oczywiście żarty , ale przy zmianie na 1,8 też będzie trochę wywijania , ponieważ musisz zmienic jednostkę sterująca , pewnie częśc instalacji elektrycznej , nie wiem jak z poduchami pod silnik i skrzynię?



ravo - 19 wrz 2006 20:39
a nie chcesz sprzedac swojej i kupic 1.8 ? bedzie latwiej



Udesky - 19 wrz 2006 20:39
Najprosciej to sciagnij rozbitego anglika (oczywiscie bity w dupcie) z silnikiem ktory cie interesuje i przekladaj wszystko, tak najlepiej, najtaniej i najszybciej, no i chyba bezproblemowo.
Po za tym uzyj opcji "SZUKAJ" i wpisz SWAP, tam jest tego od groma!!



scanioll - 19 wrz 2006 20:43

Najprosciej to sciagnij rozbitego anglika (oczywiscie bity w dupcie) z silnikiem ktory cie interesuje
i przespawaj dupcię od swojego autka



Winetou - 20 wrz 2006 7:14

i przespawaj dupcię od swojego autka


Po za tym uzyj opcji "SZUKAJ" i wpisz SWAP, tam jest tego od groma!!
true, true...



mruc - 20 wrz 2006 7:53

i przespawaj dupcię od swojego autka

Dupcie też wymień, bo zdaje mi się, że BA z silnikiem 1.5 mają z tyłu bębny, a z silnikiem 1.8 tarcze.

Dlatego uważam, że w tym przypadku najlepszy jest swap całego samochodu



Winetou - 20 wrz 2006 8:01
ktoś kiedyś napisał na tym forum jedyny sposób gwarantujący udanego swap'a:
sprzedać auto, kupić nowe - je chociaż można sprawdzić przed zakupem, a z silnikiem nie bardzo jest taka możliwość...



KosteK - 20 wrz 2006 9:58
Z tego co już się dowiedziałem trzeba:
-silnik
-skrzynie
-wiązke
-kompa
co raczej odpada jeśli chciało by się w/w elementy kupować oddzielnie
czyli...
jak swap to kupić odcięty przód albo rozbitą z dobrym przodem i wszystko przełożyć
albo sprzedać swoją i kupić taką samą z 1,8

W moim przypadku ciężko będzie znaleźć C z 1,8 więc coraz mocniej myślę o swapie.
BTW:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... light=swap
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ap&start=0



Briareos - 20 wrz 2006 10:36
Ceny elementów które podawałem w grudniu się już mocno zdezaktualizowały. Albo rozebrali na części to co przywieźli bo nie schodziło, albo ludzie porozbijali...
W każdym bądź razie silnik 1.8 można wyrwać za 1500, skrzynię za 500, sterownik nawet za 150zł. Ale poza silnikiem, który raz na jakiś czas się pojawia choćby i na Allegro, resztę tych gratów naprawdę trudno wyrwać. Trzeba się będzie nadzwonić pewnie, szczególnie za skrzynią.
Acha, radzę uważnie dobierać wiązkę i sterownik bo różnią się w zależności od tego czy mają immobilajzer czy nie. Jest też inny aparat zapłonowy w nowszych rocznikach, ale to akurat da się zadrutować - tylko trzeba mieć kawałek wtyczki bo nie pasują między sobą.